Waar ik de kinderwagen heb gehaald was het met 3 weken geleverd. dus dat vind ik vrij flot. Nuligt hij opgevouwen in de kast en te wachten tot de babykamer klaar is. Eerder haal ik het er niet uit. Ik ga, na nog wat lezen, lekker op de bank hangen en morgen lekker op vakantie. Dus iedereen die de komende week een echo heeft veel plezier en de rest uiteraard ook en tot volgende week.
Waarom ik ben in oktober begonnen met puregon spuiten, de maand december niet gespoten had overstimulatie en daarna een cyste dus on totaal 4 rondes gespoten.(mss een stomme vraag maar krijgt jouw vriendin de puregon vergoed?) dames wat kletsen jullie een hoop lees savonds wel 4 a 5 pagina's bij maar kan niet alles onthouden daarna sorry. hier ook een ijsjeseter
He lot, dat valt nog wel mee dus! en ja ze krijgt het vergoed, tenminste zover ik weet! jij niet dan? Janny, hebben jullie er 3 jaar over gedaan? of snap ik je verkeerd? Ukkepuk in ronde 4 is toch netjes...waar schaam je je voor? niet in ronde 1 en binnen een half jaar, gewoon netjes! Schildje, een hele fijne vakantie Heb me ook nog niet echt verdiept in de kinderwagens, lijkt me wel handig om er 1tje te "proberen" en wij zijn beide erg lang! ik 1.80 en man 1.94 dus zal wel geen klein beebje worden Op marktplaats staan spuer mooie kinderwagens voor rond de 300 euro en een stuk goedkoper ook, en er zitten echt mooie tussen hoor! maar als je hem kado krijgt, een hele mooie nieuwe uitzoeken natuurlijk, maar ik vind ze wel erg duur hoor..ppfff! zag trouwens het model "motion "299,- met maxi cosi enz. allemaal erbij! en hij zag er nog super leuk uit ook! en leuke kleuren! iemand ervaring van vrienden ofzo? Manon, idd geen zorgen maken hoor...ha ha ha ha..je kan in November toch niet gelijk gaan wandelen! vaak zit er 8 tot 10 wkn leertijd op! Domino, ik ben het met ram eens...als je er niet lekker bij voelt, niet doen! maar ze verkopen ze niet voor niks hoor! en je hoort meer positieve verhalen, ngatieve verhalen zijn overal wel van te vinden! Zo ook van de kinderwagens....Wat jij lekker vind vind een ander weer 3x niks, lekker op je eigen gevoel afgaan!
Ja, wij hebben er 3 jaar over gedaan. Liep al na het 1e half jaar bij de gyn. omdat het niet lukte. Toen had ik een gewicht van 132,5 kg. Onderzoeken en testen wezen op niks uit, dus dacht de gyn. dat het aan m'n overgewicht lag. Hij kon mij niet eerder helpen dan wanneer ik onder de 100 kg. woog. Ben vanaf juni vorig jaar 51 kg afgevallen in korter dan een jaar tijd. In nov. was het eindelijk raak, maar dat liep dus uit op een EUG. Nu is het weer raak en gaat alles tot zover goed. Waarschijnlijk heeft het dus toch aan mijn overgewicht gelegen. Ik weeg nu 81.5 kg. en ben erg trots op mijn gewichtsverlies.
Ik ervaar enorm veel verschillen! Om er een paar te noemen: - Ik kan weer langer dan een kwartier wandelen, hou het zelfs een uur makkelijk vol! - Heb veel meer conditie en energie - Pas overal weer in (terras-stoelen, achtbanen, enz.) - Ben van maat 54 naar 44 gegaan en kan dus in reguliere mode-zaken mijn kleding kopen en wow, wat heb je dan veel keus! Ben helemaal Esprit fan geworden! - Ik voel mij veel zelfverzekerder en mooier. Ik besef eindelijk dat ik er ook mag zijn! - Ik kan voor het eerst met mijn benen over elkaar geslagen zitten - Als ik veters moet strikken / bukken krijg ik het niet meer benauwd, word ik niet meer rood en sta ik niet meer op knappen. - Ik kan mij moeiteloos ergens tussendoor wringen - Ik heb nooit meer last van zere voeten - Ik durf eindelijk ongegeneerd een ijsje eten op straat zonder dat ik aangestaard wordt met de gedachte van anderen: "Daarom is ze zo dik, als ik haar was zou ik dat ijsje niet eten". - Enz., enz., enz. Echt, ik ben een hele nieuwe Janny geworden. Er is een wereld voor mij open gegaan. En ook al die complimenten, kan er geen genoeg van krijgen... Ik geniet elke dag met volle teugen van mijn nieuwe 'ik'.
@janny, ff vraagje ben je wel eens bang als je na bevallen weer terug zou krijgen.. maar sommige moeders hebben dat ook wel eens. toch kan ik me wel voorstellen maar wat je deed vind ik echt knap echt hoor daar geef ik je mooi seintje. en trots op jou..
Dank jullie wel voor jullie complimenten! Echt heel lief! En nee, ik ben niet bang dat ik na de bevalling met veel kilo's blijf zitten. Op dit moment ben ik nog niks aangekomen, maar dat kan nog komen natuurlijk. Het grootste gedeelte van de aangekomen kilo's krijg je er wel weer af. En ach, ik ben heel tevreden met wat ik heb bereikt. Het grootste doel is dat ik zwanger kan worden. Dat doel heb ik mooi bereikt dus ik ben gelukkig!
wat een super wat je gelukkig ben dat is belangrijkste hihi wie kijken ook naar de goudenkooi grote finale? haha...
Nou mijn berichtje van net is weer weg! Sorry dat ik er zo abrupt naar vroeg janny, maar jeetje ik ben echt trots op je! Ik geloof ook absoluut niet dat je straks aan zal komen, je hebt het voor je zwangerschap allemaal zelf gedaan, dus geniet lekker van dit wonder dat in je buik groeit. Je hebt het dubbel en dwars verdient! en bedankt voor je eerlijke antwoord!
@Jaki: Ik kijk nu ook de finale, maar heb het hiervoor nooit gevolgd. Vind het eigenlijk een stom programma, maar ja, moet toch wat kijken als mijn mannetje weer niet eens thuis is he? @Waarom: Geeft niet hoor, dat je er naar vroeg! Is gewoon een stukje belangstelling toch? En dank je voor je lieve woorden.
Meiden, het was nogal uitgelopen bij de gyn. Hij kreeg een bevalling tussendoor. Anyway we hebben het geslacht gezien. het wordt een: MEISJE !!! Alles was perfect. Ze is 15 cm en 150 gram. 150 hartslagen pm. We zagen het ook in 3D en hebben er mooie foto's van. En dat hoewel ze erg beweeglijk was De handjes en vingertjes, oh so cute Mijn bloedtest was ook perfect. Alleen blijken mn man en ik tegengestelde bloedgroepen te hebben. Daarom moet ik een injectie met antistoffen na de bevalling, voor de volgende zwangerschap. Maar dat is verder blijkbaar niet ernstig.
@schildje: fijne vakantie! @Janny: wat ontzettend knap van je, echt heel erg goed! @tatlim: GEFELICITEERD! Wij willen foto's zien En wij hebben vanavond een kamertje gevonden, hij staat in mijn foto album. Nu nog ff de kleuren van de muren en zo gaan bepalen. Vriend van ons gaat het hele gebeuren schilderen. Jippie! Weer een stapje verder
Tatlim! gefeliciteerd meid met je meisje! wat leuk! en idd...we willen FOTO'S zien! Kersje, wat leuk! waar heb je dat vandaan getoverd. of is dit gewoon nieuw? Erg leuk hoor oh dames het gaat wat worden hier, geslachten worden duidelijk! babykamers worden langzaam uitgezocht! en voor de dames die nog geen buikje hebben! NO WORRIES he....hij komt echt! waarschijnlijk rond de 20 en 25ste week! blijven jullie lekker slank, en een mooi buikje! heerlijk toch!
@Tatlim: Wow, wat leuk! Een meisje! En gaaf dat jullie zo'n mooie echo hebben gehad. Dat was het wachten zeker waard! @Kersje: Heel mooi kamertje! Het is een beetje van dat oude-hout-look, of niet? Goed gescoord hoor! Laat je de kleuren afhangen van het geslacht? Of houdt je het uni?