Edithdeb: Wow, leuk! De eerste jongen heeft zich aangemeld! Gefeliciteerd! Dus jij gaat weer terug naar de gyn? Voel je je er prettig bij? En weer een keizersnee dus. Vind je dat jammer? En ja, ook al hebben wij er dan 3 jaar over gedaan, wij gunnen het iedereen van harte die binnen een half jaar zwanger raken! Dat is toch iets om trots op te zijn en om gelukkig van te worden?!
Wij hebben as Maandag 26 Mei om half 10 s'avonds de pretecho.... spannend. Ik hoop dat ze dan kunnen zien wat het is.... Ik schaam me er ook niet voor, en weet ook al dat wij van geluk mogen spreken dat het zo snel is gegaan. Maar hou ook in gedachte dat het bij sommige meiden minder gaat / ging @ edithdeb, leuk de eerste jongen in het rijtje... Gefeliciteerd
janny jansen, dank je wel ja vind het ook echt wel leuk hoor 2 jongens straks. jongens passen ook echt bij me weer tergu naar de gyno was wel ff slikken vooral omdat ze met de zwangerschap van mijn zoontje echt grote fouten hadden gemaakt die zowel mij als mijn zoontje het leven hadden kunnen kosten. ik heb nu een nieuwe gyno en die een heel compleet nieuwe protocol heeft opgezet dat er meer zorg in zwangerschappen met complicaties moet worden gestopt. na mijn gesprek met haar ben ik al een stuk gerustgestelder. ik krijg nu ook meer echo's en meer onderzoeken, dus dat is wel fijn kijk die keizersnede is natuurlijk jammer. elke operatie is er eentje te veel. ik heb met die vorrige kwa herstel geen problemen gehad. en stond binnen een mum van tijd weer op mijn benen. dus als he zo is ja dan is het zo. en ga ik er gewoon weer voor, maar zou ook wel willen meemaken hoe gewoon bevallen is groetjes edith
en ga je het ook vertellen? leuk hoor bij mij was het dinsdag echt over duidelijk met de echo ik kon er ook echt niet omheen haahah erg leuk. ik had dan medice nog een extra echo maar vond het ook een pret echo. groetjes edith
Ja vertel het wel, gaan er geen geheim van maken. Alleen de namen houden we voor onszelf. Mn ouders willen allebei niet weten wat het wordt... dus dan moet ik uitkijken dat ik me niet verspreek Dit is trouwens niet de 20 weken echo.. maar een pretecho..we zijn gewoon zo nieuwschierig dat we niet langer kunnen wachten
ow meiden, nog ff een andere vraag. voelen jullie het kleintje al? ik voel hem nu al een tijdje. ik moet wel zeggen het is echt een druk mannetje hoor. met de echo was er ook al bijna geen knappe foto van te maken. maar jeetje wat geniet ik er al weer van zeg
Ik heb het idee dat ik hem sinds een paar dagen beter ga voelen.. het lijkt een beetje of er vlinders in mn buik fladderen.
ik had mijn tekst al aangepast haahah. zag het ook staan ja de naam zeg ik ook niet hoor maar dat het een jongen is mag iedereen weten inderdaad wel lastig om je niet te verspreken. bijna een onmogenlijke taak pff jeetje. ik hoop dat het je lukt
Wauw wat leuk dat jullie de kleintjes al voelen! Kan niet wachten.. Weten jullie trouwens of het gevaarlijk is als ik vandaag permanent laat zetten bij de kapper? Mag dit gewoon tijdens de zwangerschap?
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - : 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - : Britm - ?- 32 jr - 2e kindje - : Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - : Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - : Saartje - ? - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - : Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - : AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 27 jr - 1e kindje - :-# Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - ? - 24 jr - 1e kindje - [-X 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - : 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje - denkt: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - : 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - : Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - : engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - : Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : 19 november GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 26 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X babychica - ? - ? jr - ? kindje - : 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 28jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - : tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Er zijn tot nu toe 72 november mama's! Totaal: 1 jongens, 2 meisjes, 0 tweelingen, 51 : (weet het nog niet) 1 :-# (ga het niet vertellen) , 17 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 26 mei Ukkepuk - Pretecho 29 mei Ram1978- afspraak vk 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 2 juni Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur 3 juni chebu - afspraak gyn Anneke - 3e echo + afspraak vk 4 juni jootje24 - 2e afspraak vk 5 juni spotlight - afspraak vk GerdienD- 3e controle Ukkepuk -afpraak vk 6 juni kersjeB - echo Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk 9 juni GerdienD - echo 21:00 uur 10 juni MarielleB - afspraak vk 12 juni marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur 16 juni Maxje - 20 weken echo Shannen - 20 weken echo lot23- afspraak vk + echo 17 juni Schildje - 3e afspraak vk 14:45 uur 18 juni Manon F - 20 weken echo ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur 19 juni sasgirl - 20 weken echo 20 juni Edithdeb - 20 weken echo 23 juni tipp42hgg - 3e afspraak vk Jootje24 -20 weken echo 20:30uur KersjeB -20 weken echo Hummel - 20 weken echo 24 juni waarom -20 weken echo Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn 25 juni Marbo gaat trouwen!!!!! 1 juli schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo 2 juli GerdienD- 20 weken echo 19:00 uur 3 juli domino85- 20 weken echo 4 juli annelet- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur 15 juli Edithdeb - afspraak gyn 17 juli Ram1978- 21 weken echo Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @hummel:20 weken echo staat bij de afspraken @edtihdeb : je afspraken zijn veranderd en heb je gegevens aangepast in de lijst Gefeliciteerd met jullie jongetje Ook sta je samen met @mamamanuela in de buddylijst @Ukkepuk: de pretecho staat vermeld @Babychica: heb je in de lijst gezet, pb je de onbrekende dingen even naar ram of mij?
goh dat er al een aantal zijn die de beebjes voelen ik voel helemaal niks. alleen mijn banden die me plagen over het aantal rondes dat je zwanger bent geworden hoef niemand zich te schamen. bij de 1 gaat het nou eenmaal sneller als bij de ander. En we zijn nu allemaal zwanger! ik ben zelf in maart 2007 gestopt met de pil na 8 rondes werd ik zwanger: helaas een MA na de MA een cyclus van 44 dagen en toen weer raak. al met al wel een jaartje onderweg geweest, maar dat ben ik nu alweer vergeten, met dat mooie wonder in me buik. soms nog wel eens de angst of ik met de aankomende afspraak bij de vk wel een hartje ga horen.
maare ik ga nu aan de poets. iets wat ik gister al zo doen, maar bleef plakken op het forum nu toch echt maar even aan de slag! tot later een fijne dag iedereen
@edith, gefeliciteerd dat je zoon krijgt hihi en ik dacht eerst misschien iedereen meisje krijgt haha.. gelukkig is er ook jongen op de komst wat een geweldig ach je hoeft toch niet schamen jij bent niet enige dat ook zoveel overgedaan dat heb ik ook wel eens en bij anderen ook maar je bent toch zwanger dat is punt en extra controle voel je ook best veilig dat kan ik me voorstellen hoor gewoon rustig aan doen he. nog vier weken te gaan mag ik pas echo pff duurt zo lang moet ik wel zullen wachten voordat ik weten wat het wordt haha.. Ik heb al naam van jongen maar alleen meisje moet ik nog.. haha.. maar ik houd natuurlijk ook onszelf. alleen geslacht mogen jullie wel weten haha.
@kleinwonder ik weet niet hoe t met permanent zit, maar kleuren mag gewoon. Je kunt het altijd gewoon aan je kapper/kapster vragen. Die weten het echt wel! oh ja had ik al verteld dat we het ledikantje en de box van mijn ouders mogen hebben. Die hebben het nog staan van toen ik zelf een baby was. Dus mijn kleine zijn eerste bedje is hetzelfde als mijn eerste bedje t moet alleen wel echt geverfd worden hoor! toen was donker groen blijkbaar een mooie kleur...ehem. Heb al verf uitgezocht.
weet niet of het echt mag volgens mij wel want tegenwoordig minder troep in. Weet alleen niet of het wel pakt ik had in 2004 het laten zetten maar niet geoakt binnen een dag was het uitgezakt ja vond het achteraf niet zo gek bleek al zwanger te zijn.
hoezo verslaafd Iemand al iets van Maxje gehoord? Gisterenavond hartje gevonden met de angelsound ow wat was dat mooi en wist zeker dat het hartje het was want hoorde gerommel en geschuif en toen was het weg was het weer verderop Edith leuk dat jullie een zoon krijgen gefeliciteerd Babychica gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier
neeehh hoe kom je erbij...zelf nu onder het stofzuigen door kan ik het niet laten om even te kijken. tis gewoon te erg voor woorden! ik ga nu weer verder!
Bedankt voor alle felicitaties. Vanochtend werd ik wakker met een smile op mn gezicht, dacht gelijk aan ons meisje Ik hoop dat ik er over een tijdje een foto op kan zetten. Eerst moet mn moeder de foto's gemaakt met haar tel. overzetten naar mn zus haar tel. en die kan ze dan weer op de pc zetten. Haha leker ingewikkeld dus. maar wij hebben nog geen digitale cam. helaas.. Edith: leuk dat jullie nog een jongetje krijgen. En vooral omdat je vind dat jongetjes bij jou passen ! Ik vind bij mij juist meisjes passen Ben zelf ook altijd echt een meisje-meisje geweest Ik ben ook benieuwd hoe het met Maxje is ! Babychica, welkom hier !
Tatlim jou was ik nog vergeten te feliciteren met de komst van een meisje ! Ow ow ow jootje zelf onder stofzuigen spieken hahaha ik kan het nooit laten om ff op het werk te lezen en nu zelfs veel schrijven
Edith & Tatlim: wat leuk dat jullie het geslacht weten! Ik was overtuigd dat wij een meisje zouden krijgen.. Maar na het zien van de echo begin ik ineens gigantisch te twijfelen! Ik meende eerst écht een piemeltje te zien hangen, maar dat kán bijna niet want het is nog zo klein en het lijkt nog zo op elkaar maar toch had ik het gevoel dat het géén meisje was! En nu krijg ik ook nog eens een puntbuik haha