@Tatlim, gefeliciteerd met je meisje! Super! @Kleinwonder, puntbuikje inderdaad. Wauw, ik heb ineens ook een buik. Sinds een dag of 2. De ene dag wat ronder en de andere dag wat puntiger.
Ik voel laatste tijd wel beetje baby in mijn buik.. wel heerlijk gevoel maar over twee weken of over drie weken zou kunnen wel meer goed voelen als het mee zit hihi...
ja dat mag wel hoor je hebt alleen hele grote kans dat het niet echt lekker pakt. vandaar het advies om het niet te doen. zometeen heb je er een hoop geld aan betaalt en valt het er zo weer uit
@klein wonder je kan vragen bij de kapper of het mag.. volgens mij mag wel het geldt ook je haar verven mag het ook wezen.. dus..
Helaas, ik kan ons kindje nog niet voelen... is het bij jullie al een tweede kindje waardoor jullie het al zo snel voelen... ik lees altijd dat je vanaf de 20e week ongeveer het kindje gaat voelen... mag me niet ongerust beginnen maken
@Marisha, nee je mag geen over zorgen maken. komt wel goed ja inderdaad dat is meestal gebeurd als vanaf twintig als je eerste kind gaan voelen maar kan ook eerder of iets later komt vanzelf.. je komt wel lekker achter wanneer het zal gebeuren
Ooohhh... ben hier een paar dagen niet geweest en ben tijden bezig om alles bij te lezen! 't Is hier wel een gezellige bedoening hè! En wat leuk dat sommigen hun kindje al voelen! Zijn dat allemaal mama's die al meer kindjes hebben? Ik voel nog niks van beebje, maar ach, dat hoeft ook nog lang niet bij een eerste dus daar maak ik me geen zorgen om. Afgelopen maandag voor het eerst het hartje gehoord! We hadden het al twee keer gezien op de echo, maar nog niet gehoord. Ondanks dat ik het geluid al honderden keren gehoord had omdat ik in het verleden een paar jaar als verpleegkundige op een kraamafd. heb gewerkt, is het toch wel héél speciaal als het dan van je eigen kindje is! En verder: ik vond het een erg suf idee om met 3 mnd al op de positiemode-afdeling te lopen (stiekem ook wel reuzeleuk natuurlijk), maar ik bén me toch aan het shoppen geweest... Ik pas gewoon echt absoluut niet meer in m'n eigen broeken. Ben altijd behoorlijk dun geweest, maar heb nu een zeer prominente ronde buik. Leukleukleuk... Oja, een heel aantal pagina's terug vroeg iemand (waarom geloof ik) iets over het kraampakket bij achmea: dat heb ik ook aangevraagd en ik heb inmiddels een brief gehad dat het in de 7e maand verstuurd wordt. Dus die brief zal jij binnenkort ook wel krijgen. Nou, ik ga zo maar weer eens lekker genieten van m'n vrije middag en het heerlijke weer!
@jootje het is toch geen weer om te poetsen hahaha. veels te warm bah. smorgens optijd beginnen en dan snel klaar. s'middags als het ff kan natuurlijk lekker gaan zitten met de beentjes in de lucht @jaki ja hoe verder je bent hoe meer je voelt natuurlijk. aan het einde baal je van wat je voelt want die kleine kan je dan akelig pijn gaan doen haaha voor ej het weet ben je aan de echo toe ik vind het nu echt onwijs hard gaan. we slepen je er wel doorheen meid @chebu die buik blijft veranderen he. erg leuk weer die ontwikkelingen mee te mogen maken. ik heb ook een puntbuik kleinwonder ik was er ook heilig van overtuigd hoor dat het een meid werd. maar het is echt een wonder. al denk ik wel dat het wel erg vroeg is dat je het kunt zien. ze zeggen als je mazzel heb dat je het pas kan zien vanaf 16 weken. succes meid. ik ben benieuwd. ja ik ben wel echt een vrouw om te zien hoor, (haren verzorgd en make up en kleding) maar met poppen spelen is aan mij nooit echt besteed geweest. verder ben ik begonnen met werken als auto monteur en geeindigd als taxi chauffeur. dus ja een meiden meid. nee niet echt hahaha. @ram lekker meid dat je zo'n plesier hebt met de angelsound. geniet er lekker van @gerdien leuk zeg dat je kindje in jou eigen boxe n bedje mag. wat zal dat kleintje een heerlijk vertrouwd plekje krijgen zeg. zo hopelijk ben ik niemand vergeten groetjes edith
heb het meeste ook gedaan vanmorgen. vanmiddag kwam een vriendin langs (die ook zwanger is 10 weekjes nu) en hebben we even bij het gemeete huis gekeken naar bekenden van ons die gingen trouwen. waren wel benieuwd naar hoe ze eruit zagen. ze vonden het erg leuk volgens mij dat we daar aan de kant van de weg stonden. ze zwaaiden zo heftig naar ons tis hier helemaal niet zo warm. waait hard en veel wolkjes voor de zon steeds.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - : 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - : Britm - ?- 32 jr - 2e kindje - : Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - : Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - : Saartje - ? - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - : Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - : AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 27 jr - 1e kindje - :-# Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - ? - 24 jr - 1e kindje - [-X 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - : 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje - denkt: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - : 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - : Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - : engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - : Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : 19 november GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 26 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X babychica - Noord- Brabant - 22 jr - 1 kindje - : 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 28jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - : tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Er zijn tot nu toe 72 november mama's! Totaal: 1 jongens, 2 meisjes, 0 tweelingen, 51 : (weet het nog niet) 1 :-# (ga het niet vertellen) , 17 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 26 mei Ukkepuk - Pretecho 29 mei Ram1978- afspraak vk 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 2 juni Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur 3 juni chebu - afspraak gyn Anneke - 3e echo + afspraak vk 4 juni jootje24 - 2e afspraak vk 5 juni spotlight - afspraak vk GerdienD- 3e controle Ukkepuk -afpraak vk 6 juni kersjeB - echo Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk 9 juni GerdienD - echo 21:00 uur 10 juni MarielleB - afspraak vk 12 juni marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur 16 juni Maxje - 20 weken echo Shannen - 20 weken echo lot23- afspraak vk + echo 17 juni Schildje - 3e afspraak vk 14:45 uur 18 juni Manon F - 20 weken echo ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur 19 juni sasgirl - 20 weken echo 20 juni Edithdeb - 20 weken echo 23 juni tipp42hgg - 3e afspraak vk Jootje24 -20 weken echo 20:30uur KersjeB -20 weken echo Hummel - 20 weken echo 24 juni waarom -20 weken echo Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn 25 juni Marbo gaat trouwen!!!!! 1 juli schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo 2 juli GerdienD- 20 weken echo 19:00 uur 3 juli domino85- 20 weken echo 4 juli annelet- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur 15 juli Edithdeb - afspraak gyn 17 juli Ram1978- 21 weken echo Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 babychica: welkom en gefeliciteerd! heb je gegevens erbij gezet hoor!
Dacht ik al... Ik had je een tip gegeven voor die pretecho: www.babyview.nl In Berkel Enschot zit ook een vestiging. Wij willen daar (dan in Amersfoort) met 25 weken een pret echo laten maken. Vrienden van ons hebben ook de pretecho daar laten maken en waren heel tevreden, zag er ook erg mooi uit.
Nou, mijn vriendin ging wel al na een week naar buiten hoor! Het kan dus wel. "Maxi Cosi" krijgen we erbij, en die kun je wel meteen nodig hebben, als je in het ziekenhuis bent bevallen en je moet weer naar huis. Maar heb even een mail gestuurd naar Baby-dump en zij zeggen dat juli vroeg genoeg is. De meeste wagens hebben ze op voorraad zeggen ze. En met bestellen zou ik dan ook nog op tijd zijn. Gelukkig!
Oh dankjewel! Ja wij willen 1 laten maken met 16 weken.. Dat is al bijna gelukkig! Ben echt heel erg benieuwd.
Maar dan moet je wel nu al een afspraak maken, ze zitten volgens mij snel vol. In Amersfoort in ieder geval wel...
KersjeB; leuke meubels! Tatlim en Edithdeb, wat leuk dat jullie het geslacht nu al weten! Gefeliciteerd!
Hoi dames, Ik stoor ineens.. haha vind het een erg leuk forum maar kan het allemaal niet bij houden Maar.. wat wil het zeggen als je een puntbuik hebt zeggen ze? hihi ik heb namelijk echt een ronde buik.
@jootje.. wil je deze erbij zetten: 2 juni 3d echo, hopelijk geslachtsbepaling 24e juni 20 weken echo Ik voel mijn kleintje nog niet... is dit raar? En hoe doen jullie het met haar verven?
Het jsztD ze zeggen (maar dit is echt een bakerpraatje hoor..) dat als je een puntbuik hebt dat je zwanger bent van een jongen. Is de buik rond dan zou het een meid zijn.