@Beatrice, welkom hier! En succes met lezen. Als je alle ruim 400 blz. wil doen, ben je vast de hele middag zoet... hihi. Er wordt hier heel veel en heel gezellig gekletst. Wil je alles kunnen bijhouden, moet je toch zeker 1x per dag even kijken. @Ukke en Sybje: Ik zie bij andere bevallingslijsten dat het wel normaal is om 2 buddy's te hebben. En anders wil ik ook wel je buddy zijn hoor. Gezellig toch? Zo... net even hele sterke wasmiddel gehaald. Dan ga ik nu maar eens die 3 dozen met supermooie babykleertjes halen die ik van mijn schoonzus heb gekregen. Leuk werk!
Maar jij moet toch ook iemand hebben door te geven als er iets is en om je hard te luchten... Ik doe het met plezier.
Dank je! En de blije doos, zwangerdoos, babykadoos enz. had ik allemaal gelijk aangevraagd na de 1e goede echo, dus met 8 weken al. Leuk he? Je hoort er ook wel eens negatieve verhalen over, zoals ongewenste reclame en opdringerigheid van verkopers e.d., maar dat wilde ik graag eerst zelf ervaren. Dus heb alle gratis dingetjes aangevraagd. Ben erg benieuwd wat er allemaal in zit!
brr wat is het trouwens koud buiten! hebben ze het over erg warm weer de aankomende dagen, ik zie het nog niet gebeuren!
@ukke : is goed hoor meis @janny : is ook helemaal goed hoor meis ! doen we het gewoon met zn 3en toch ? @all : ik kom mezelf nog steeds wel tegen ging daarnet boodschappen doen en voelde me hondsberoerd ......heb soms het gevoel dat alles wat er tegen kan zitten mij tegen zit ...ik wil weer graag gewoon zijn en lekker zwanger zijn .....
dames... een fijne dag nog, ik moet helaas weer naar me werk. dienst tot 23:15 uur. doei doei en ukkepuk: veel plezier bij de echo vanaaf!
@Janny Jansen: Het is inderdaad wel een beetje veel... Ik spring gewoon nu in! Ik heb een kantoorbaan en zit dus heel de dag achter het internet omdat ik ook nog met internet werk. Een gezellig forum is dus altijd goed! Ik heb ook zo'n doos aangevraagd en tot nu toe heb ik iedere keer een magazine ontvangen. Erg leuk om te lezen. Je moet toch al zo veel leren, dit kan alleen maar helpen! De doos zelf krijg je geloof ik bij 7 maanden. Ik dacht dat ik deze gelijk zou ontvangen maar helaas. Ik wil nu nog niet zo veel kopen omdat ik nog niet weet wat het gaat worden dus dat soort dingen zijn dan wel extra leuk om te krijgen. Dan heb je toch iets tastbaars. En hebben jullie al de kamertjes besteld enzo? Wij hebben dit donderdag gedaan. Nu moeten we 12 weken wachten. Dat is voor mij heeeel lastig. Ben niet zo'n wachter Liefs, Beatrice
@Ukkepuk, zo da's een late echo. Een nachtecho! @Guapetona, bedankt voor de tip. Als ik in NL ben, ga ik eens kijken. @Beatrice, welkom! Hier nog geen kamertje. Wij gaan 7 juni uitgebreid babyshoppen. Dan komen mijn ouders. Alhoewel ik wel al een leuke kast bij de Ikea had gezien. Maar wij moeten sowieso eerst nog verhuizen (waarschijnlijk augustus).
Dames, ik had vandaag trouwens een raar drukkend gevoel in mijn onderlichaam. Is dat een 'harde buik'? Deed wel een beetje zeer. Zoiets heb ik nog nooit gehad.
Beatrice welkom! Ukkepuk veel plezier vanavond bij de echo, ben heel benieuwd wat jullie krijgen spannend of niet.. Wij mogen zaterdag voor de echo, ben ook zo benieuwd,, ik denk een meisje.. Hier het babykamertje ook al besteld als het goed is kan ik hem over 2 weken ophalen. Ook de kinderwagen al besteld. liefs Shannen
Ja wij werken allebei overdag en om daar nou weer vrij voor te gaan nemen, dus hebben we het maar s'avonds gedaan.. idd wel laat. Ik ben de hele dag al op van de zenuwen... heb de hele dag al pijn in mijn buik... O ben zo benieuwd of ze kunnen zien wat het is.... spannend. @ Beatrice, wij hebben de babykamer van mn zus overgenomen, dus wij hebben het al. Zijn wel al bezig met het opruimen van de kamer en zoals het er nu naaruit ziet gaat mn ventje zaterdag beginnen met scheuren.
spannend he ukkepuk! ik was ook wel erg blij dat we 's morgens konden! hoop dat ze het kunnen zien! Ik heb een echo foto van uk in mijn album gezet!
@ukkepuk : jullie zien vanavond gewoon een prachtig wondertje in je buikkie...geen zorgen maken das niet goed voor de beeb !
Ik moet vrijdag voor een controle naar de vk en dan ga ik ook gelijk vragen of ik een echo mag met 18 weken ofzo. Anders ga ik wel voor een pretecho. Ik vind het altijd zo leuk om te kijken dat ik volgens mij heel wat pretecho's ga doen hihi. Ukkepuk: veel plezier vanavond!
Herkenbaar! Ik heb dat sinds een paar dagen ook af en toe. Aan de ene kant lijkt het me errug vroeg voor harde buiken (misschien is het bandenpijn?), aan de andere kant merk ik wel dat ik het alleen heb als ik echt druk ben geweest. Dus wat het ook is... misschien toch even een seintje van je lijf om het rustig aan te doen? @Beatrice: welkom! Ik zie dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn, leuk. Ukkepuk: veel plezier met je echo!
meiden ik ben vanavond lekker wezen zwangerschapszwemmen .................. nou zei mijn schoonzus dat het ook goed is om zwangerschapsgym te gaan doen voor de info .......... doen jullie ook aan zwangerschapsgym ? mannetje heeft al gezegd dat hij absoluut NIET mee wil.......
hey sybje lekker joh, ik wil ook graag gaan zwemmen vind ik heerlijk maar wil ook wel gym doen dus mss maar beide. ukkepuk ben benieuwd voor straks.