November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @janny, en Jootje, ik heb wel alleen blije doos. maar zwangerdoos en babykadootjes welke site is dat? want ik wil wel graag ook die aanvragen hihi hoe meer hoe leuk erbij voor onze kleine:D hihi.

@Ukkepuk nogmaals succes en ben wel benieuwd hihi...

Toen ik bij etentijd.. at ik maar heel weinig en meteen misselijk wie herken dat? en hoe komt dat... zeg het maar na vier hapjes at ik en gelijk misselijk dan hoefde ik niet meer dat heb ik zo eerder nog nooit mee gemaakt wie heeft dat wel?

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Ukkepuk, we zijn benieuwd!

@Sybje, ik zwem twee keer in de week 'gewoon' maar we gaan wel zwangerschapsgymmen. Manlief mag 1 keer mee op kosten van het ziektefonds (Krankenkasse). Cursus begint geloof ik in week 25.

3. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Hai Meiden,

Hier nog even snel een berichtje van mij.. De echo was echt geweldig..
    Maar helaas hij of zij hield de beentjes gekruist zodat we niet konden zien wat het is :cry: .
    Heb wel hele mooie foto's en een dvd.
    En hij of zij schopte me zelft, zo tegen dat echoding aan, de mevrouw voelde het ook.. echt geweldig.
    Nu wachten op de 20 weken echo en hopen dat ze het dan wel kunnen zien.

Ik ga nu lekker slapen, ben bekaf.

Tot morgen. :D

4. Ukkepuk, jammer dat jullie niet konden zien wat het geslacht is, maar wel leuk weer een echo! Zal vast een hele mooie geweest zijn.

Ik heb de doos van Etos (heb ik al opgehaald) en van Kruidvat en de blije doos aangevraagd. Gewoon even kijken op de websites van Etos en Kruidvat. Etos doos zitten billendoekjes en doekjes-doos van zwitsal in en een paar tijdschriften; Ouders van nu en Kinderen, een speen, flesje wasgel voor baby's, kortingskaartje (15%) voor Mis etam, 2 luiers en nog wat reclame. Echt wel heel leuk. Ik had deze doos vorig jaar ook, toen zaten er dus billendoekjes in en nu niet, alleen een doosje voor de billendoekjes. Denk dat ze die deze keer vergeten zijn, maar ik heb het pak van vorig jaar nog.

Ik ga ook zwemmen vanaf volgende week en ga de cursus zwangerschap van de thuiszorg volgen.

5. Beatrice, welkom hier en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Jaki, ik ben niet misselijk na het avondeten, maar heb heel snel last van brandend maagzuur in mijn slokdarm. Je maag zit dan gewoon erg snel vol en als ik kleine beetjes per keer eet gaat het meestal goed.

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Jaki: Ik zal even de sites voor je proberen te googelen. Het is alweer een tijdje geleden, dus ik hoop dat ik ze nog vinden kan.

@Sybje: Ik ga wel zwangerschapszwemmen, maar niet naar zwangerschapsgym. Ben ik geloof ik een beetje te nuchter voor... hihi.

@Uk: Wat fijn dat je een geweldige echo had. En jammer dat de beentjes gekruisd waren. Geweldig om te zien en te voelen dat je een 'trap' kreeg, of niet?

Wij hebben trouwens de pretecho gepland op 30 juli. Het lijkt heel laat, maar dan ben ik pas bijna 24 weken zwanger. Ze zeggen dat 25 weken de gemiddelde tijd, de mooiste tijd, is om een pretecho te laten doen. Misschien weten we het geslacht voor die tijd al, maar dan is het wel even een extra bevestiging.

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Jaki: Ik heb wel een handige link voor je. Als je op zwangerschapspagina.nl naar beneden scrolt, zie je 'gratis en aanbiedingen staan'. Als je daar op klikt, staan bovenaan een heleboel links die Lotte heeft geplaatst. Kijk daar maar eens tussen.

9. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Goedemorgen,

@Janny, dankje wel voor opzoeken hihi..

@Ukkepuk wat jammer dat jullie nog niet kon zien wat de geslacht is. misschien wel bij twintig weken.. wel ff beetje vervelend dat je moet ff mee wachten he. ik ook hoor pfff. maar wel blijft spannend hoor.

@manon, ja dat moet ook misschien bij mij maagzuur zou kunnen denk ik.. ik hoop dat vandaag weer normaal he.

10. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Ukkepuk: wat jammer dat ze het geslacht niet konden zien maar jullie hebben verder vast een super mooie echo gehad!

Ik kan nu al niet wachten tot 18 juni haha we vinden het zó leuk om naar die kleine te kijken.

11. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @ jaki ja ik heb dat ook hoor. Ik kan heerlijk staan te koken en daar al misselijk van worden. Maar ik kan ook hebben dat ik een hapje eet van iets en dan niks meer hoef...Gelukkig wordt het nu weer beter!

@ukkepuk. Wat fijn zo'n goede echo! en ach je moet maar zo denken t is gewoon een beetje verlegen kindje...;) volgende keer beter toch?

12. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @Gerdien, gelukkig gaat iets beter..

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik ben gisteren voor controle naar de verloskundige geweest. Met de baby gaat alles goed.

Ik heb regelmatig krampachtige klachten in mijn buik, heb de verloskundige gevraagd wat dit kan zijn. Ze gaf aan dat ik dergelijke ktrampen niet dagelijks behoor te voelen en dat ik echt rustiger aan moet doen. Gisteren en vandaag moet ik echt rusten (zoveel mogelijk plat) zodat de scherpe klachten afnemen.

Als het donderdag niet beter is geworden moet ik verder voor controle.:(

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ukkepuk : aah wat jammer zeg dat jullie niet hebben kunnen zien ! wel fijn dat echo verder goed was !

@janny ik heb ook 30 juli de pretecho pas...nou ja pas...hier is het redelijk normaal om het bj het 26 weken te doen ....

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @corien : oei dat klinkt niet prettig ! rust houden hoor !

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ben gelukkig niet de enige dus die dit zo 'laat' laat doen. Het komt misschien omdat de eersten hier van ons nu zo'n beetje de pretecho al krijgen en je hoort ze er over praten. Dan denk je zelf: "Oh, ik moet nog zo lang wachten op de pretecho!". Misschien dat ons gevoel daarom zegt dat wij pas laat de pretecho krijgen? Het is echt iets om je op te verheugen he?

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Corien: Oei, dus echt even rustig aan doen meid! Hopelijk gaan die krampjes/steekjes vanzelf weer over. Lukt het je om zoveel mogelijk plat te liggen? Lijkt me moeilijk!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : we hebben inderdaad nog iets leuks om naar uit te kijken .......ik heb er feitelijk nog nooit over gehoord dat de pretecho zo vroeg kan ...maar vind het verder ook niet erg hoor

19. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ah Ukkepuk, balen zeg dat jullie het geslacht niet hebben kunnen zien :(
    Gelukkig ben je al bijna 20 wk en dan op voor de 2e kans dus.
    We willen natuurlijk wel foto's zien van die mooie echo van je :) ;)

Corien, wat vervelend zeg ! Sterkte meis...

20. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Heb geprobeert om ze erop te zetten, maar de scanner op mn werk doet het niet goed. Ik ga morgenavond naar mn vader en die zal ze inscannen... dus nog even geduld :D

Deel Deze Pagina