November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    wat gek....ik heb ze in het fotoalbum geplaatst en dan onder echo...ik kan ze zelf wel zien...snap er niks van........

2. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Hey meiden,

Ben ik ook weer ff. Was even goed bijlezen zeg.

Ik ben ff helemaal niet lekker de laatste dagen. Maandag ziek naar huis gegaan en ik zit nu wel weer op mijn werk, maar het blijft bij een halve dag. Misselijk, megamoe en buikkrampen, de kleine zit in een groeispurt denk ik.

@ukke: wat jammer dat je niks hebt kunnen zien joh! Maar dat maakt de volgende echo wel weer spannender. En verder is alles goed, dat is idd het belangrijkste.

@gerdien: je hebt je foto's in het publieke album geplaatst. Je moet ff onder je post in je eigen album klikken, dan kun je ze daar toevoegen. Zijn wel leuke en hij/zij is fotogeniek zie ik, met het koppie naar de camera ;)

@all: fijne dag verder, met iedereen verder alles goed?

3. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @kersje, dank je wel! nu heb ik ze wel in "mijn" album geplaatst...pff ben af en toe echt blonT maar het is me gelukt hoor!

4. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik heb dat ook. Gister kwam m'n man thuis en ik stond te koken. Na een blik op m'n buik zei die: 'Heb je iets gegeten ofzo ?' :confused: Haha.. Het is gewoon dat m'n buik s avonds echt uitgezet.

Maar ik ben de laatste weken ook niet meer echt gegroeid :( Jammer maar goed, het gaat vast gauw weer verder !

5. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ohja en Sybje, ik vind je buik ook helemaal niet klein !

6. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nu zie ik ze wel Gerdien! ;)

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee meiden,

Ik kom ook weer eens langs. Te lang al niet geweest :oops: sorry :oops:

Was een beetje erg lusteloos en een beetje grieperig de afgelopen weken...

Maar... I'm back ;)

8. Niet meer actief

Hey dames.

Werd net gebeld of mijn echo ook verzet kon worden, ze hadden het verkeerd ingepland!

NOU GRAAG! We krijgen hem nu dus een weekje eerder, haha.
    Alleen.. nu zie ik net.. Vrijdag de 13e.. Help!

9. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    vrijdag de 13e hoeft helemaal niet slecht te zijn hoor....mijn ouders zijn 35 jaar geleden op vrijdag de 13e getrouwd! en deze vrijdag de 13e (juni dus) zijn ze 35 jaar getrouwd!

10. Klein wonder; dat is leuk een weekje eerder!
    En dat van die bandenpijn in je rug en billen kan ook aan je bekken liggen, heb gelezen dat het bekkeninstabiliteit zou kunnen zijn. Niet dat dat zo is, maar het zou kunnen.

Grappig, zit ik net gister te vertellen dat ik niks ben aangekomen, vanochtend op de weegschaal 55 kg, dus wel 1 kg aangekomen. Maar bij mij kan het er ook zo weer af zijn. Dus volgende week maar weer kijken.

Ik heb ook een lange man, hij is 2 meter en 7 cm! Dus wij moeten ook goed naar de kinderwagen kijken straks. Ik ben zelf 1.73, dus ben benieuwd hoe lang ons kind wordt. Mijn man was als klein kind normaal, is pas heftig gaan groeien in de pubertijd.

11. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Kleinwonder, leuk voor je dat je eerder mag, hoef je minder lang te wachten.
    houd er dan wel rekening mee dat ze misschien het geslacht niet kunnen zien.
    Ik ben geweest bij 16w5d en toen konden ze het niet zien en ze heeft er echt wel moeite voor gedaan.
    Dus wees erop voorbereid, dat bespaart een teleurstelling !

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Klein wonder: Leuk ja! Hoef je niet zo lang te wachten. En wie weet, als ze het geslacht niet kunnen zien, mag je misschien wel een keer 'gratis' weer terug komen!

Hier geen problemen met lange mannen. Ikzelf ben 'maar' 1.68m, mijn man is 1.78 m. Dus voor ons een kinderwagen op normale hoogte, hihi.

13. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    dit klopt inderdaad. ik heb de echo ook exact op 16+5 gehad en heb echt puur geluk gehad dat we het zagen.

wel balen voor je ukkepuk

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ edithdeb, had me er wel al op voorbereidt, ze had het wel al gezegt toen ik haar aan de telefoon had.
    Het is gewoon allemaal nog zo klein, ze had wel een vermoede maar ze wilde het gewoon 100% zeker weten, en dat kon ze niet.
    Dus nu afwachten tot de 20 weken echo.

15. Niet meer actief

Ja, dat weet ik. Maar ach, het gaat ook niet alleen om het geslacht. We vinden de tijd tussen de 13 weken echo en 20 weken echo gewoon hartstikke lang, vandaar ook de extra echt. We willen die kleine graag weer zien!
    Hoorde van een vriendin dat je in Belgie standaard om de 4 weken een echo hebt! Ze vond het echt belachelijk dat wij hier maar zo weinig echo's krijgen.

Het is maar 5 dagen eerder dan de als eerst geplande echo, dus ook dan was de kans nog klein geweest dat we het geslacht konden zien.

Hmm, veel vrouwen in onze familie hebben last gehad van bekkeninstabiliteit hoop toch dat het bij mij bespaard blijft.. :(

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden !

bedankt voor alle reacties...... ik ben alleen van mijzelf ook wel een beetje dik ... :oops: dus voor mijzelf lijkt hij nog wat klein !

sorry voor het ego berichtje maar ik ga weer effies plat ....heb vanmorgen weer overgegeven en ik krijg er echt niks in ,....... :(

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Marisha, ga je voor de mura 3 of voor 4. Wij gaan voor de 4. Ik vind alleen de voetenzak van de mura niet echt handig.

@Sybje, mooi buikje hoor!

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he jakkes sybje, sterkte meid! Ik kom ook net uit bed... Wel en mooi buikje. En ik ken het hoor. Ik ben ook vrij stevig, dus als iemand zegt van:"goh je begint al echt wat te zien" denk ik "ja vet'" :)
    Mooie trouwjurk trouwens!

Ik blijf maar afvallen ?!?!?!?!?!?!?!

Oh oh, de trek in lekkere (en slechte dingen) heeft bezit van mij genomen...Ik heb net 2 mini magnums gegeten :oops:

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Zo, ik heb ook een buikfoto geplaatst. Met 16 weken en 2 dagen en het groeit nu lekker door.

20. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    sterkt sybje.. en ego berichtjes mag je gerust schrijven.

Ik heb al 2 dagen last van een gespannen buik, heb het idee dat mn buik een groeisspuurt krijgen.. komt dat iemand bekend voor ?

Deel Deze Pagina