Fruit gaat er bij mij ook goed in, beter dan brood. Heb vandaag een gesprek gehad met m'n chef en ik kan in mijn huidige functie blijven, maar dan partime. Altijd even fijn om te horen Fijne avond allemaal
@Manon: die is absoluut gegroeid, ook een mooi buikje zeg! @Annelet: bij mij staat mijn vent gewoon in de keuken hoor! Ik ben al blij als ik weer heelhuids thuis gekomen ben door die drukke file... @angel: dat is idd fijn om ff te horen.
@beatrice, Ik eet ook best veel slecht maar eet wel eens een fruit.. zo ben lekker vroeg omdat ik naar de wc moest daarvan werd ik wakker pff vandaag krijgen we sleutel hoera... maar komende heb ik wel druk met bezig met huis maar ik zal mijn best doen om af en toe hier komen kijken. bandenpijn is weer teruggekomen maar niks aan te doen ik zal proberen ook rustig aan doen. ik mag ook niet veel tillen he. dankzij helpen mijn familie ons wel. dat doet mij wel goed ja toch. hihi. maar ik heb zo zin in.. dan hebben we eindelijk eigen stekkie. vooral verheug ik naar de babykamer haha... ff zeggen ook hoera vandaag 17 weken .. wat gaat hard zeg he...
@ KersjeB, fijn he als je een man hebt die kookt, die van mij doet dat namelijk ook. Hij is veel eerder thuis dan ik en zorg dan dat het eten op tafel komt. Ik ben vanacht wakker geworden van de pijn in mn buik.. weet niet wat ik gedaan hebt maar volgens mij had ik een harde buik Vandaag maar even rustig aan doen. Bah werken, heb helemaal geen zin
Ukkepuk, als je nog last van harde buik en als je niet er vertrouw dan moet je ff vk bellen misschien kan de vk jou advies geven, dat kan ik me voorstellen dat je geen zin in om naar je werk te gaan.
Goedemorgen, Ukkepuk wat vervelend! succes vandaag, en idd lekker rustig aan doen hoor! Manon, die is zeker gegroeid hoor, een hele mooie zwangere buik
Manon, mooie buik hoor! Marbo, het lijkt me wel dat je weer een echo gaat krijgen! Leuk he In BE zijn er idd niet veel 3D/4D echo bureaus en daar baal ik ook wel van. Ik zou graag rond de 25 weken een pretecho laten maken maar daarvoor moet ik zo'n uurtje rijden voor ik bij zo'n bureau geraak... ach ja, we zullen het er maar voor over hebben! Jaki, veel plezier in jullie nieuwe huisje! Ukkepuk, idd rustig aan doen hoor! lijkt me vervelend als je nu al last begint te hebben van harde buiken! Wij hebben gisteren in de boeken zitten bladeren voor onze vakantie. Dit jaar wil ik vanwege mijn zwangerschap niet te ver van huis gaan maar ik wou toch een beetje vakantie gevoel. We gaan wss naar Duitsland gaan (moet ik mijn beste duits weer boven halen ) naar een park met allemaal appartementen en een subtropisch water paradijs! Nu moet ik alleen nog een bikini of badpak gaan scoren want in die van mij geraak ik niet meer in
@ukkepuk : oeh bah zeg nu al harde buiken ? ik zou het ook even na laten kijken ...... @marish : klinkt lekker zo'n vakantie ....wij moetne ook nog wat boeken .....
Ik heb net met de telefoniste van de vk gesproken, ze heeft een aantal dingen gevraagt en gaat het straks overleggen met de vk (die was nog niet aanwezig) en beld me straks terug. Toch weer een vermoede dat het een blaasontsteking is.. maar we wachten even af tot ze gebeld heeft.
he bah, sterkte uk... En fruit... jummie (en dat terwijl ik nooit zo'n fruit eter was...) Meloen, aarbeien, perziken... jum jum... Oh, ik ben zo snipverkouden... Ik snotter en nies me suf (het arme kind wordt volgens mij vreselijk zeeziek) Ik voelde gisteren ineens een raar soort druk op mijn buik... Alsof er een spier klem zat ofzo... En steeds als ik nies krijg ik steken...
@Uk: Ojee, meid, ik hoop voor je dat het allemaal wat gaat meevallen. Het lijkt me niet prettig. @Manon: Mooi buikje hoor! Mag je trots op zijn! @Marisha: Wij wilden tijdens onze vakantie ook even een bezoekje brengen aan Duinrell, daar wilde ik altijd al graag een keertje heen. Maar nu blijkt, als je zwanger bent, dat je helemaal niet van de glijbanen af mag. Moet je maar even navragen als je in dat suptropisch zwemparadijs bent. @Jaki: Oh, spannend! Jullie krijgen de sleutel vandaag! Ja, dan zal je het inderdaad wel erg druk krijgen de komende tijd! Leuk he, om je huis helemaal in te richten... Een heerlijk stekkie voor jullie zelf! En dan lekker dromen over de babykamer! @All: Al die steken, bandenpijn e.d. waar jullie het over hebben, herken ik helemaal niet. Geen idee hoe zoiets zou moeten voelen. Ik heb wel, als ik op een dag veel heb gestaan en gelopen, dat mijn billen en rug wat pijnlijker worden. Wat is dat dan? En sappig fruit valt bij mij nooit zo goed, sinds ik aan mijn maag ben geopereerd. Overigens vind ik watermeloen, aardbeien, ananas e.d. wel heeeeerlijk. Als ik moet hoesten, voelt mijn buik ook wel een beetje hard aan. Ik heb telkens de neiging om mijn buik tijdens het hoesten vast te houden, net als na mijn buikoperatie. Alsof je hem wilt beschermen tegen de druk enzo. We hebben de bouwvergunning binnen voor onze nieuwe klassieke garage / schuur. Alles komt tegelijk. We zijn bezig met onze eigen slaapkamer, de babykamer, rondom het huis te straten en nu moeten we als een speer de fundering voor de garage maken. Lekker druk hier dus ook. Nou, ik krijg net een pb-tje binnen, dus ben even nieuwsgierig en ga even kijken. Allemaal een hele fijne dag. Ik moet vanmiddag werken, maar kom uit het werk gelijk even weer neuzen hier. Toedels!
Dat heb ik ook... Bij elke nies- of hoestbui hou ik mijn buik vast... En hij voelt dan idd ook hard aan... Ik heb trouwens gisteren zo om mijn moeder gelachen. We gingen even naar scheveningen en de tram was stampvol. Er was een plekkie om te zitten en daar wilde een jongen van een jaar of 20 gaan zitten (zo een met zijn kruis op zijn knieen en teveel 'gouden' sieraden en tanden). Zegt mijn moeder:" Pardon, mijn dochter is zwanger en ik zou het erg op prijs stellen als zij hier zou mogen zitten" Iedereen kijkt naar die jongen, jongen loopt met een rode kop weg.... Ik moest zo lachen.....
Goedemorgen allemaal! Nou, ons frutseltje blijft maar groeien en groeien, ik blijf misselijk, moe en heb behoorlijk wat banden/buikpijn. @Ukke: ik voel me sowieso gezegend met mijn vent, die doet echt heel veel in huis en voor mij, superlief is ie Maar wat naar dat je nou zulke harde buiken hebt joh, hopelijk is het snel weer weg en is het gewoon een teken dat je even rustig aan moet doen. Ik ben trouwens al best wel aan het aftellen naar alles: ik moet nog 5 weken werken en dan heb ik 3 weken vrij, daarna moet ik nog maar 10 weken tot aan mijn verlof...klinkt echt als weinig, de tijd vliegt zeg!
@kersje : dat klinkt idd nog als een lang eind .....ik ga week 34 met verlof in de week van 20 aug is dat ......kijk er nu al naar uit ...niet dat ik nu zo hard aan het zwoegen ben want ik zit nog steeds in de zw........... @all : heb vanmorgen weer alles er onder gekotst .....heel de muur zat er onder ...jippie ....kon ik het nog zelf gaan schoonmaken ook .......en waar het door kwam ? ik denk van het opscheppen van de kattenbrokjes ........bah is zo vies ......walgelijk ...nou ja ik doe nu maar rustig aan en hoop dat het snel weer afzakt .....
goedemorgen ff een ego berichtje van mij niet veel tijd vandaag ervoor ahum de hele week al niet moet alles nog bij lezen of dat lukken gaat. ben net terug van de vk weer kon ze het hartje niet vinden baarmoeder was wel goed gegroeid maar heeft me toch voor de zekerheid vandaag door gestuurd voor een spoed echo ik mag om 14:30 dus moet nog ff geduld hebben ze maakt zich geen grote zorgen om omdat de baarmoeder goed gegroeid is en je hoord actiefiteit van de vaten rond de baarmoeder maar ze zei je gaat gewoon zeker voor het onzekere. ik laat jullie vanmiddag meer weten groetjes
@ram dat is schrikken he .....dat had ik vorige week donderdag ook ...ik was bij de gyn en die wou alleen het hartje luisteren maar die was niet te vinden ...maar ze voelde het beebje wel goed bewegen .......maar toch maar effe een echo gedaan .....gelukkig was het beebje in volle activiteit aanwezig ...het was erg aan het springen en bewegen dus daarom dat ze waarschijnlijk het hartje niet te pakken kreeg ..... k hoop voor je dat het bij jou ook allemaal goed is !