November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    maare ik ga jullie weer verlaten!
    moet zo weer werken tot 23:15 uur.
    tipp42hgg: ik weet dat @ram ook nog een buddy zocht. misschien kunnen jullie elkaars buddy zijn.

fijne dag nog allemaal!

2. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    He, bah Ukke. Dat is ff heel moeilijk en geeft je een rot gevoel. Maar gelukkig is je vriendin wel heel realistisch en lief voor je. Hopelijk is het snel morgen, dat dan de zon weer mag stralen voor je :)

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Jeetje wat een vervelend verhaal! Dat zijn altijd zulke vervelende dingen, helemaal als het met jou zo goed gaat. Je hormonen zijn al heel de tijd met je aan het spelen en dan komt zoiets er nog overheen. Veel sterkte in ieder geval, ook voor je vriendin.

Ik ga inderdaad naar Drechtsteden. Tot nu toe heb ik alleen maar positieve dingen gehoord maar dat kan natuurlijk voor iedereen anders zijn. Mijn nichten waren er erg tevreden over. Ik ga het zelf wel merken denk ik. En als het niets is kom ik er gewoon niet meer! Mij kennende zal ik nog wel een paar echo's gaan doen. Ik zou het liefste 1 keer per maand gaan. Misschien doe ik dat trouwens ook wel bedenk ik me ineens haha.

Ik denk dat ik bij 21 weken mijn 20 weken echo ga doen. Ik neem aan dat dat wel gewoon kan. Wat onderzoeken ze dan eigenlijk?

@Jootje Wij willen heel graag weten wat het gaat worden! Ik wil heerlijk met roze of blauwe verf in de weer. Kan niet wachten...

4. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Wat kosten die pretecho's dan meiden? Een 3D kost iets van 100 euro toch? Of maken jullie dan gewone?

Kom anders gewoon bij mij in de buurt wonen, dan kun je ook elke 4 weken :)

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik heb voor mn pretecho 2D Eur 80.- betaald.
    20 minuten scannen, 12 foto's, dvd en avond toeslag

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Deze echo is een gewone 2D echo en die kosten tussen de 30 en 60 euro geloof ik. 3D en 4D zijn wel wat duurder maar dat ligt ook aan de tijd die je neemt en hoeveel foto's en dvd's.

Ik zou dat wel willen hoor iedere 4 weken een echo via de vk. Maar hier zijn ze behoorlijk gierig met echo's. Zo liet ik een nekplooimeting doen bij 12 weken die je dan zelf met betalen en toen zei de vk gelijk. Dan hoef je geen 12 weken echo bij ons! maw dat kost ons niets en jij betaald gewoon lekker zelf... Volgens mij krijgen ze die namelijk standaard terug of je hem nu wel of niet hebt gehad. Dat geven ze dacht ik niet op...

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Kersje, kun jij elke 4 weken? waar dan? Ik woon ook redelijk in de buurt van Utrecht (is 30 km of zo)

Vandaag alweer 18 weken, gaat snel zeg! nog 2 weken en dan al op de helft!

Ukkepuk; dat is wle erg zeg voor je vriendin! koop maar lekker een kado voor haar!

Ram; sterkte!

8. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Poehee, dan heb ik toch idd maar wel echt mazzel zeg. Ik vind het een hoop geld. Een 3D leek mij wel heel leuk, maar ik heb er geen 100 euro voor over...dan wacht ik wel ff tot ik hem/haar in mijn handen heb :)

Ik woon in Harmelen Maxje, kom je ook gezellig hier wonen? :)

@Beatrice: dat klinkt ook als lekkere afzetterij zeg... Maar goed, heel veel van die zwangerschaps en babydingen zijn best wel afzetterij. Als je een kast een commode noemt kun je d'r opeens veel meer voor vragen, hihihi!

9. Ram1978

Ram1978 Actief lid

16 feb 2008
    136
    0
    0
    Almere
    hoi meiden

kom me ff weer melden alles was gelukkig goed hartje gezien maar laten horen ho maar je bent af en toe echt een nummer daar hoor en echt lekker lig je niet voor die echo je ligt maar half achter over waardoor ie meer moet duwen om goed in beeld te kunnen krijgen maar gelukkig er was een hartje te zien. Was trouwens op de echo te zien dat het de hik had erg grappig om te zien

vanavond of morgen lees ik ff bij want wil natuurlijk ook op de hoogte blijven van andere.
    Vk belt zo ff want die wilt weten hoe het gegaan was en daarna moet ik nog boodschappen doen

groetjes

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Zo wat hebben jullie veel gekletst. Moest 5 pagina's doorspitten.

Hier alles ok. Heel heel erg last van hooikoorts. Hoop dat het seizoen snel over is. En de beroemde steken uiteraard hihi.

26 September is trouwens mijn laatste werkdag! Joehoe!

En we moeten ook nog gaan verhuizen.

Ik ga weer verder niezen en even tukje doen want ik sta de hele week al om half 6 op.

Laters...

11. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Gelukkig Ram :) ik wist het, en dat je een nummer bent is idd waar, maar goed, je kindje lag lekker te hikken :)

Ukkepuk, wat rot voor je vriendin zeg, heel veel sterkte en lief dat je even langs gaat met een kadootje, there are friends for!

Ik ga me spulletjes een beetje pakken voor morgen naar Pink Pop! heb er zin an ;)
    nu nog hopen op lekker weer!

fijne dag iedereen!

ps Ram, ik wil jou buddy ook wel zijn hoor!

12. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wat betaal je bij jullie dan kersje? en waar ga jij?

Ram, wat een opluchting zeg dat alles goed is! en idd een nummer zijn is raar he!

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @ram: fijn, toch weer even opluchting! En je kleintje weer ff gezien, inclusief hik!

@chebu: tja, je moet wel wat tijd vrijmaken voor zo'n forum he ;)

@waarom: veel plezier op Pinkpop! Straks niet meer (teveel) naar concerten trouwens he, ik had begrepen dat dat toch niet zo tof schijnt te zijn voor hem/haar zodra ie wat kan horen.

@Maxje: ik betaal niks volgens mij, zit gewoon in het consult van mijn VK, die heeft zo'n apparaat staan en een doptone natuurlijk en bij haar kom ik elke 4 weken. En dat is overigens ook mijn HA, dus alles in 1. Erg handig!
    Maar goed, wie weet vind ik over een paar weken wel tig rekeningen op de mat en is ze gewoon lekker aan me aan het verdienen :)
    Edit: ik moet wel voor mijn 20-weken echo naar Utrecht zelf overigens, dat gaat wel apart omdat dan alles dubbel en goed gecheckt wordt. Omdat ik bij IZA zit moet ik dat overigens iig vooruit betalen, maar ik neem aan dat ik dat wel terug krijg.

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik betaal voor een 4d echo met dvd en foto's 100,-euro .....en dan een klein beetje toeslag omdat we s'avonds gaan ....

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh beter kersje! mijn vk heeft ook een echo apparaat maar ze maken echt geen echo hoor, zelfs niet toen ik zo'n buikpijn had!

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Wij wilden tijdens onze vakantie ook even een bezoekje brengen aan Duinrell, daar wilde ik altijd al graag een keertje heen. Maar nu blijkt, als je zwanger bent, dat je helemaal niet van de glijbanen af mag. Volgens mij staat het ook op hun site. Ik hoop voor jou en mij dat ik het verkeerd begrepen heb...

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ram wat fijn dat je het hartje hebt gezien meid! Hee ik las dat jij nog een buddy zocht? Ik toevallig ook nog ;) Zullen wij buddies van elkaar zijn?

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik heb dus ook een bbz (EUG in medische termen) gehad. Ook 2 keer kantje boord geweest omdat ik op die keizersnee een vleesetende bacterie had gekregen.
    Maar meis, wat naar voor je vriendin, en ook voor jou natuurlijk. Is ze ook geopereerd mbv een keizersnee of konden ze het met een kijkoperatie doen? Hoeveel weken was ze al zwanger? En moet ze nog lang in het zh blijven? Wens haar maar heel veel beterschap en sterkte van ons. En ik hoop dat jij snel weer wat plezier krijgt vandaag. Kan je vast wel gebruiken.

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ram: Fijn dat alles goed was. Kan je weer opgelucht verder gaan met genieten he?

Ik krijg bij mijn gyn ook elke 4 weken een echo. Dat is het voordeel van extra onder controle staan. Volgens mij hoef ik hiervoor ook niks te betalen en wordt het gewoon vergoed. Mijn 3/4D echo gaat ook iets van 80-100 euro kosten volgens mij. Dat zijn ook een beetje de gemiddelde prijzen als je vergelijkt met meerdere bureaus.

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    uk sterkte meid. Wat een rotdag heb jij! knuffel!

Deel Deze Pagina