Goedemiddag dames! Nou, wat ik me vandaag toch heb. Ik voel me KIP lekker en dit 'baart' me zorgen haha. De kwaaltjes zijn (op de altijd aanwezige maagzuur na) helemaal verdwenen en ik zit super in mn vel. En nu denk ik: als alles maar goed is met de kleine! Haha.. Hebben jullie dit ook?
@ram Super voor je dat het allemaal goed was. Lekker gevoel. @kleinwonder Ik heb het vanmiddag ook al aangegeven maar als je echt zo'n last hebt van je maag moet pepermunt eten en zuigen. Dat helpt echt onwijs goed. Voor de rest zou ik zeggen...geniet van dit heerlijke gevoel dat je je kiplekker voelt. Ik ken het! hihi Ik ben net bij de huisarts geweest voor mijn been en inderdaad een flinke spatader waar we nu niets aan kunnen doen. Nu moet ik een steunkous aan laten meten! Waar is toch de tijd van strakke slanke benen gebleven haha
Lekker toch kleinwonder, ik ben nog steeds moe helaas! maar je hoort het meer, zo rond deze tijd, dat je je kip lekker voelt! geniet ervan! Sybje, ik hoop dat jij je snel kan aansluiten bij kleinwonder Kersje! je hebt gelijk, maar wilde dit nog even mee pakken, het is nu nog klein, en zal niet helemaal vooraan gaan staan voor de herrie! Lees net dat het wel gaat regenen, gelukkig wel lekkere temp. voor iedereen alvast een heel fijn weekend! Misschien Ram of iemand anders, maar heb nog geen buddy, zijn er meer, kunnen we elkaars buddy zijn!
Wat komen er toch een mooie buikjes voorbij zeg! begin ook steeds iets meer te groeien. ukkepuk wat naar van je vriendin, sterkte. waarom veel plezier op pinkpop. nu weet ik niet meer wie er een weekend weggaat maar heel veel plezier gezellig met je zussen en moeder.
Ohw... ik wil ook graag een zichtbaar buikje... Ik weet het, op het laatst wil je hem maar al te graag weer kwijt, maar hier is echt nog niks te zien. Ik heb (doordat ik pas 22 nov. ben uitgerekend) vaak het gevoel dat ik een beetje achter de meeste novembermama's aanhobbel. De een begint de baby al te voelen, de ander krijgt een buikje, iemand anders krijgt al een pretecho, de 20 weken echo's van jullie komen steeds dichterbij, enz. enz. En bij mij komt alles pas zo laat naar mijn gevoel. Ben nu ook 14w+5d, sommige van jullie zijn al bijna 18 weken! Er zit best veel verschil in. Ben soms best wel een beetje jaloers op jullie... Niet vervelend jaloers hoor, maar gewoon... ik zou ook al wel willen...
janny dat heb ik ook hoor. Ik ben de 29e uitgerekend en heb af en toe ook het idee dat ik achter de feiten aan loop... Doen we dat gezellig samen...
daar gaan me buddy's als ze elkaar opzoeken nee hoor geintje maar tipp42 en waarom we kunnen elkaar buddy's zijn misschien wel makkelijk als je er 2 heb mocht de andere niet kunnen of zo iets. Maxje jeetje wat een mooie zwangere buik alweer zag dat je alweer de 18 wk bereikt hebt toppie hoor. Janny het komt echt wel het buikje en voor je het weet zit ie in de weg ukkepuk jeetje heftig zeg van je vriendin hopelijk is ze snel weer de oude en weer zwanger van een pracht kindje rest heb zoveel gelezen dat ik het niet meer weet wie en waar En allemaal bedankt voor de lieve woorden en ben echt blij dat alles goed is
@Maxje: en waarom wil ze dan geen echo maken? Vind het heel vreemd terwijl ze zo'n ding heeft staan. Zeker als jij je ff zorgen maakt. Ik zou het gewoon eens vragen. En waar woon jij dan? En een mooie buik heb je al zeg! Gaat sowieso hard he, bij een tweede. @Janny & tip: ik zit precies in het midden, dus ik loop op sommige wat achter en sommige wat voor, maar ook ik heb nog geen baby gevoeld, nog weinig buik etc etc. Het ligt er ook aan of het je eerste is, hoe je baarmoeder ligt etc etc. En anders zou ik ook gewoon nog een beetje meelezen in het december topic als ik jullie was...is misschien ook wel leuk!
hoi allemaal, ik meld me ook aan bij de novemebermama's ik ben 26 nov uitgerekend. ik heb met 12 weken een echo gehad en was dan ook precies 12 weken zwanger en alles zag er goed uit gelukkig. afgelopen dinsdag weer naar vk geweest en na lang zoeken het hartje weer gehoord ! begin me nu eindelijk een beetje zwanger te voelen en het te beseffen dat je mama word. ik heb helaas wel last van mijn rug/billen en volgens mijn huisarts heeft het met een botje/spier bij me bekken te maken en me bekken zelf beginnen weker te worden. krijg a.s. maandag manuele therapie....iemand ervaring mee?(heb geen idee wat me te wachten staat hihi) dit was mijn verhaaltje in het kort en we zullen elkaar vast nog wel spreken op het forum. Groetjes willy
welkom willy! en ik heb er 2 buddy's bij tipp en ram! zeg maar nee...dan krijg je er twee! mijn jonge katjes zijn door het dolle heen, en holle heen en weer zo grappig.. bedankt lot..gaat lukken, jij ook een heel fijn weekend en tipp ook een gezellig meiden weekend. en natuurlijk de rest
zal het ff op de lijst aanpassen tipp-waarom en ram elkaar buddy als tipp dat goed vind van de week ff elkaar pb's sturen voor de gegevens WillyD welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap zal je alvast op de lijst toevoegen
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - : 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Britm - ?- 32 jr - 2e kindje - : Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - : Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - : Saartje - ? - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - : Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - : AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 27 jr - 1e kindje - :-# Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - ? - 24 jr - 1e kindje - [-X 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - : 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje - denkt: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - : 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - : Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - : engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - : Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- : 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : 19 november GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 26 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X babychica - Noord- Brabant - 22 jr - 1 kindje - : 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : WillyD - Lelystad - ? jr -? kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - : tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Er zijn tot nu toe 73 november mama's! Totaal: 2 jongens, 2 meisjes, 0 tweelingen, 51 : (weet het nog niet) 1 :-# (ga het niet vertellen) , 17 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 29 mei Ram1978- afspraak vk 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 2 juni Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur JsztD- 3d echo, hopelijk geslachtsbepaling 3 juni chebu - afspraak gyn Anneke - 3e echo + afspraak vk 4 juni jootje24 - 2e afspraak vk 5 juni spotlight - afspraak vk GerdienD- 3e controle Ukkepuk -afpraak vk 6 juni kersjeB - echo Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk 9 juni GerdienD - echo 21:00 uur 10 juni MarielleB - afspraak vk 12 juni marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur 13 juni kleinwonder- pretecho 16 juni Maxje - 20 weken echo Shannen - 20 weken echo lot23- afspraak vk + echo 17 juni Schildje - 3e afspraak vk 14:45 uur 18 juni Manon F - 20 weken echo ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur 19 juni sasgirl - 20 weken echo 20 juni Edithdeb - 20 weken echo 23 juni tipp42hgg - 3e afspraak vk Jootje24 -20 weken echo 20:30uur KersjeB -20 weken echo Hummel - 20 weken echo 24 juni waarom -20 weken echo JsztD - 20 weken echo Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn 25 juni Marbo gaat trouwen!!!!! Sybje - 20 weken echo Beatrice - 20 weken echo 20:45 uur 27 juni Ram1978 afspraak vk 1 juli schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo 3 juli domino85- 20 weken echo 4 juli annelet- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur 15 juli Edithdeb - afspraak gyn 17 juli Ram1978- 21 weken echo 30 juli Sybje - pretecho JannyJansen- pretecho 09:00 uur Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen/ ukkepuk<-----> Sybje Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 WilyD heb je bij de lijst gevoegd Waarom/Tipp bij deze wij elkaar buddy's (als Tipp het goed vind)
Oja ff zonder roddelen hebben jullie die berichten gelezen van shandro die ons verlaten had na de mk ? verhaal die verteld is erg tegenstrijdig http://www.zwangerschapspagina.nl/searc ... or=shandro
nee Ram, VERTEL! Kersje, de vk vond het onzin, maar ja, ze heeft zelf nog geen kinderen. baalde er echt van, ze had me echt gerust kunnen stellen..
huh daar klopt geen zak van, eerst zegt ze dat ze gecuretteerd is, en later een zware bevalling... ze was volgens mij nog geen 12 weken toch?