Jullie hebben inderdaad al mooie buikjes! Hier is mijn buik alleen goed te zien 's avonds nadat ik gegeten heb. Maarja dat komt dan nog wel Vandaag bij de VK voor controle geweest, alles was goed en ff hartje geluisterd, helemaal goed. Nu nog 3 weken voor de pretecho, die ik mijn vriend kado doe op zijn verjaardag hopelijk zien we dan wat het word!
Loesjuh lekker dat ales goed was bij de vk en spannend binnenkort de pretecho ik zit nog te twijfelen of ik voor de pretecho ga
@kersje: ik heb de decembermama's zelf geopend maar daar voelde ik me ook niet thuis omdat ik daar weer iets voor liep En trouwens, ik vind het hier erg leuk @ram: deal! In vind het gezellig... Ik heb dan in totaal 4 buddies Oh ja. In mijn album staat ook een buik(je)foto. Het is niet veel nog, maar toch...
Vanacht geen harde buik gehad, heb gelukkig ook wat beter geslapen, slaap tegenwoordig met een kussen onder mn buik en dat gaat goed. Nog een dagje werken en dan weer weekend. Vanavond een bbq, hoop wel dat het droog is, de regen komt hier met bakken uit de lucht vallen. Ze zou vandaag de uitslag van de bloedonderzoek krijgen en dan zou ze horen of de eierstok mag blijven zitten of dat deze er alsnog uitmoet. Maar ik denk niet dat ze weer snel zwanger wilt worden, dit was namelijk een ongelukje en zei en die jongen hebben geen relatie met elkaar. @ WillyD, gefelicteerd en welkom hier. Ik heb het ook zitten lezen, volgens mij klopte daar niets van..... 18 weken zwanger, we waren toen toch allemaal net tussen de 12 en 15 weken, Raar
goedemorgen, lekker veel geklets hihi. @willy welkom hier. @ukkepuk ja inderdaad dat heb ik ook ff net checken ja we waren inderdaad 13 tot 14 weken dat vind ik het ook ff raar..dus. maar hoe gaat het met jou dan? wat vervelend van je vriendin. doe maar rustig aan. @janny ja inderdaad het wordt lekker druk.. maar we besloten niet alles opknappen we gaan gewoon volgende week weekend verhuizen en daarna gewoon verder opbouwen opknappen. (afmaken) dus lukt ons wel.. vandaag gaan we weer huis wat te doen. fijne dag verder . hopenlijk genieten jullie met mooi weertje.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - : 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Britm - ?- 32 jr - 2e kindje - : Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - : Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - : Saartje - ? - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - : Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - : AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 27 jr - 1e kindje - :-# Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - : 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje - denkt: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - : 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - : Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - : engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - : Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- : 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : 19 november GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 26 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X babychica - Noord- Brabant - 22 jr - 1 kindje - : 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : WillyD - Lelystad - ? jr -? kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - : tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Er zijn tot nu toe 74 november mama's! Totaal: 2 jongens, 2 meisjes, 0 tweelingen, 52 : (weet het nog niet) 1 :-# (ga het niet vertellen) , 17 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 29 mei Ram1978- afspraak vk 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 2 juni Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur JsztD- 3d echo, hopelijk geslachtsbepaling 3 juni chebu - afspraak gyn Anneke - 3e echo + afspraak vk 4 juni jootje24 - 2e afspraak vk 5 juni spotlight - afspraak vk GerdienD- 3e controle Ukkepuk -afpraak vk 6 juni kersjeB - echo Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk 9 juni GerdienD - echo 21:00 uur 10 juni MarielleB - afspraak vk 12 juni marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur 13 juni kleinwonder- pretecho 16 juni Maxje - 20 weken echo Shannen - 20 weken echo lot23- afspraak vk + echo 17 juni Schildje - 3e afspraak vk 14:45 uur 18 juni Manon F - 20 weken echo ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur 19 juni sasgirl - 20 weken echo 20 juni Edithdeb - 20 weken echo 23 juni tipp42hgg - 3e afspraak vk Jootje24 -20 weken echo 20:30uur KersjeB -20 weken echo Hummel - 20 weken echo 24 juni waarom -20 weken echo JsztD - 20 weken echo Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn 25 juni Marbo gaat trouwen!!!!! Sybje - 20 weken echo Beatrice - 20 weken echo 20:45 uur 27 juni Ram1978 afspraak vk 1 juli schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo 3 juli domino85- 20 weken echo 4 juli annelet- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur 15 juli Edithdeb - afspraak gyn 17 juli Ram1978- 21 weken echo 30 juli Sybje - pretecho JannyJansen- pretecho 09:00 uur Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen/ ukkepuk<-----> Sybje Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 Hummel: heb je gegevens aangepast. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
He Dames, Ik kom net terug van de vk en ik heb voor het eerst het hartje gehoord! Dat was echt super leuk. hij/zij had een hartslag van 154. Ik schrok wel een beetje van mijn gewicht moet ik zeggen...Maar ik geef gewoon de weegschaal van de vk de schuld. Thuis ben ik ook al aardig aangekomen maar hier was het over de top! Ik hou dus gewoon mijn thuis gewicht aan voor mijn gevoel erbij. Mijn bloeddruk was gelukkig ook helemaal goed. Ik eet best zout dus was wel even bang maar er was niets aan de hand. Nu op naar de echo op 25 juni. Kan niet wachten! Ik heb vannacht nog wel even aan het forum gedacht. Ik heb helemaal niet zo heel veel last van mijn borsten gehad maar toen ik me omdraaide dacht ik dat er een paar kilo aan hing! Dat had ik hier gisteren nog gelezen dus ook ik heb hier nu last van. Ik voel het nu nog. Maar kan moeilijk heel de dag op mijn werk mijn borsten beethouden haha. Ik ben blij dat het weer vrijdag is! Werken is ook steeds minder leuk als je prive zulke leuke dingen aan je hoofd hebt... x
bij de vk sta je met je kleren enzo aan op de weegschaal, thuis waarschijnlijk niet? Ik ga over een paar uurtjes lekker weg en dan ben ik er dinsdag pas weer Ik heb zo vreselijk slecht geslapen vannacht. Veel wakker, kon mijn draai niet vinden....
@Tipp Vervelend joh dat je slecht hebt geslapen. Ik vind dat altijd zo'n drama! Voor mij is nu echt de beste houding om op mijn buik te gaan liggen met 1 been opgetrokken zodat er geen druk op staat. Maar soms kan je ook gewoon je hoofd niet uitzetten. Als je eenmaal denkt dat je niet kan slapen dan lukt het ook echt niet meer. Ik heb dat zooo lang op zondagavond gehad. heel vaag allemaal. Ik hoop dat je vannacht beter slaapt en geniet van je weekendje weg!
ik slaap inderdaad ook op mijn buik met 1 opgetrokken been... Maar ik had ook echt zo'n last van mijn verkoudheid vannacht. Dat helpt natuulijk ook niet. Dat weekendje komt helemaal goed!
@tipp en Jannie: Ook hier eind november uitgerekend en ik kijk ook uit naar de dingen die de meesten allemaal meegemaakt hebben..vooral het deel van je in een keer een stuk fitter en beter voelen, haha!
Ik heb vanmiddag lekker vrij genomen, het is hier vrij rustig dus dan kan het. Net een telefoonje van mn vriendin gehad, haar HB = 6 en het zwangerschaps hormoon = 0 dus haar eierstok hoeft er niet uit, ben echt blij voor der. Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ben tot nu toe 1 kg aangekomen
Morning ladies! @Ukke: dat is goed nieuws zeg van je vriendin. Hopelijk mag ze snel naar huis of is ze dat al? @tipp & beatrice: hihi, ik slaap ook graag op mijn buik met 1 been opgetrokken. Alleen deze week heeft mijn buik toch ook wel een groeispurtje gemaakt en wordt het wel steeds ongemakkelijker. En jippie! Vandaag alweer 16 weken! Nog 4 en dan zit ik alweer op de helft, echt ongelooflijk hoe hard het allemaal gaat! Iedereen een fijne dag vandaag. Ik ga zo naar huis en van het weekend thuis nog wat werken, ik ben wederom kapot, energie zit echt allemaal in de groei van die kleine, hihi.
@Ukkepuk 1 kilo...jaloers! Fijn om te horen dat je vriendin weer wat positief nieuws heeft. Ik zit hier achter mijn bureau me echt af te vragen hoe ik dadelijk moet gaan werken met een buik van 7 maanden. Dat past nooit onder mijn bureau of er boven. Ik denk dat ik dan bijna niet bij mijn computer kan komen haha
@Marbo: Ja, dat is zeker iets om op te verheugen! Dat is dan weer het voordeel, dat de anderen ons kunnen vertellen wat we allemaal kunnen verwachten. @Uk: Anders geef maar wat aan mij hoor, ik ben nu 2 kg afgevallen... @Beatrice: Ja, haha. Dat wordt nog een hele klus! Ik vraag me bijv. af hoe ik straks de veters van mijn kleuters moet strikken... hihi.
wat een goed nieuws uk! Fijn... Ik was ook erg afgevallen, maar begin nu lanzaam aan te komen... Ik ga zo afsluiten en weg! Ik zie jullie dinsdag weer!
Een heel fijn weekend Tipp! En ik weet zeker dat je dinsdag misschien wel 10 blz bij moet lezen... hihi. Leuk vooruitzicht...