@tatlim jup branderig gevoel na het sexen klinkt normaal .........je moet na gaan dat alles van binnen nu wat gevoeliger is ......heb het ook wel eens ....... jez*** lijkt soms wel of ik alles heb ...schaam me dood ...komt goed @kersje en lot : het staat er omdat ik een paar dagen geleden dacht dat het de goede kant op ging ....maar dat is helaas niet zo ...afgelopen woensdag dnderdag en vrijdag was hopeloos ....zoveel overgegeven zo goed als alles weer .....en als het goed gaat eet ik niks omdat ik bang ben dat ik weer moet overgeven .....maar ik wil er alles aan doen om niet weer in het cirkeltje terecht te komen ...heb van de week zelfs weer de gyn gebeld ....maar die kon niks doen .....als het weer te veel werd moest ik bellen of langs komen .... en het allerstomste vind ik nog dat ik me in het weekend over het algemeen beter voel ......dan is mijn mannetje lekker thuis .....lijkt of ik me dan op mijn gemak voel of zo ....
@sybje: kun je anders niet kijken of jullie een paar dagen of een weekje of zo weg kunnen samen, dat jij daar weer ff wat kracht van krijgt mss?
we zijn 2 weken geleden weg geweest ....wel met de fam en toen was ik ook zo beroerd .....denk niet dat mijn mannetje er nu tussen uit kan op zijn werk ... ik ga aankomende week dinsdag en vrijdag 5 uurtjes werken .....misschien dat dat de cirkel ook wel waat doorbreekt .....de week daarop moet ik naar de bedrijfsarts ...ben benieuwd wat hij adviseert ..... ik wil gewoon weer genieten maar ik zie gelukkig bij de meeste meiden dat het allemaal niet van een leien dakje gaat iedereen heeft zijn vervelende dingetjes wel tijdens een zwnagerschap ...toch ?
Veel meiden hebben wel ergens last van inderdaad. Je bent zeker niet de enige, alleen tref jij het niet zo, jij hebt er wel heftig last van. Maar hou moed. Ik denk dat je er nu inderdaad mentaal ook wat last van krijgt en de cirkel moet doorbreken. Ik vind het heel goed dat je zoveel zelfkennis hebt en er op die manier probeert uit te komen. Mijn buurvrouw heeft overigens ook vorig jaar precies hetzelfde gehad, lag ook even in het ziekenhuis, maar is er ook gewoon weer helemaal goed uit gekomen. Alleen waar bij ons de 'goede' weken mss al iets eerder komen, duurt het bij jou wellicht nog even. Ik denk echt dat jij straks ook nog een fijne tweede helft krijgt van je zwangerschap!
loesjh, leuk he veenendaal, woon je daar vlakbij? wij wel! Chebu; otrivin mag je niet gebruiken hoor! je mag alleen homeopathische dingen gebruiken voor hooikoorts /verkoudheid! Ik heb er ook verselijk last van, bel morgen even de ha of die nog tips heeft, gebruik nu pollinosan van dr. Vogel, maar helpt bijna niks. Sybje het gaat dus nog niet echt de goede kant op, wat kl*te zeg!
@kersje : ik blijf ook maar denken dat het goed gaat komen .....anders blijf je zo negatief ......ik zei vannacht toevallig nog tegen mijn man dat ik als kind zijnde nooit wat heb gehad echt werkelijk waar niks ..alleen m de 4 jaar de griep .....maar ik haal nu alles dubbel en dwars in geloof ik ...nou ja gelukkig ben ik niet de rest van mijn leven zwanger ....
@Maxje, ik kreeg Otrivin van de gyn, alleen in noodgevallen. Gisteravond was zo'n noodgeval (kreeg haast geen lucht meer) maar hielp toch niks. Heb ze maar weer opgeborgen. Heb nu homeopatische dingen die ook niet helpen. Ik denk dat het gewoon maar 'uitzitten' is
Hallo allemaal, Graag wil ik me bij jullie aansluiten, mag dat nog? Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben en hoelang ik zwanger ben. Ik ben volgens de echo uitgerekend op 25 november, dus momenteel ben ik 15 wkn, op weg naar 16 wkn. Ik was vorig jaar al uitgerekend in november om precies te zijn 27 november, maar uiteindelijk bevallen op 7 december. Dus eigenlijk toch nog een december moeder geworden hahaha. Misschien wie weet nogmaals? In ieder geval wil graag mee kletsen, als jullie het niet erg vinden.
tuurlijk mag dat! Gefeliciteerd en welkom! zo, wel snel achter elkaar of niet? wel leuk, misschien beval je wle op dezelfde dag!
amalia: natuurlijk ben je nog welkom! Gefeliciteerd. Ik begrijp uit je verhaal dat het niet gepland is, maar ongetwijfeld gewenst. Veel plezier hier, succes met bijhouden, het topic gaat doorgaans erg hard Ik ben blij dat ik me weer wat beter voel dan vanmorgen. Gezellig ff bij me vent op het werk langs geweest en 1 helft voetbal gekeken met 4 slapende mannen erbij. It's a hard job, being a fireman, haha. Hoe is het met jou Maxje?
Hai Hai, Druk weekend gehad dus niet veel kunnen schrijven. Vrijdagavond een verjaarddag met bbq, gister middag een bbq en pas om half 3 vannacht thuis, dus vanmorgen lekker uitgeslapen. Vanmiddag is mn ventje begonnen met het schuren van het houtwerk in de babykamer. @ amalia1, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de november mama's. @ chebu, vervelend dat je zo'n last hebt van hooikoorts.
dames dankje voor het verwelkomen @Maxje: Het is inderdaad heel snel achter elkaar. Maar we zijn er harstikke blij mee, gezien mij zwangerschapsperikelen. Dat idee heb ik ookwel, och ja we zien wel wanneer onze 'snoesje' komt. @KersjeB: Ons kindje is heel erg welkom. We wilden graag nog een kindje, alleen hadden we er geen rekening meegehouden dat het zo snel zou gaan.
Sybje wat ontzettend vervelend dat je je zo beroerd blijft voelen, ik hoop dat je je toch snel beter voelt en echt kan genieten van je zwangerschap. amalia welkom bij de november mama's en gezellig dat je komt meekletsen.
Met mij gaat het wel ja, ben vandaag iets minder moe, konden vanmorgen uitslapen! mijn dochter werd pas om half 10 wakker! Morgenw el even de bedrijfsarts bellen om halve dagen te gaan werken. Uk is nu steeds op mijn blaas aan het dansen, irritant gevoel zeg! Amalia, wel leuk hoor zo snel achter elkaar! mijn dochter is staks 1,5 als deze uk komt
Welkom Amalia! En gefeliciteerd met deze nieuwe zwangerschap. Ben een klein beetje trots op mezelf... heb het zomaar voor elkaar gekregen om mijn echo en een buikfoto in mijn album te zetten. Pfff... als ik die foto van m'n buik zo zie... ik kan niet geloven dat IK dat ben!
Ik geloof dat ik ons meisje vandaag gevoelt heb Wel 5 keer ! Ik voelde steeds inimini plopjes ! Heel apart. En sybje, het branderige gevoel in mn buik zal door de seks zijn geweest idd, want het ging even later weer weg gelukkig. Thanks voor de reacties.
zo jullie kletsen wat af in een paar uur tijd, Gezellie! Ons eerste kindje is een jongetje en wat de tweede wordt willen we niet weten. 23 juni hebben we de 20 weken echo, spannend allemaal weer he! x linnie