@ JsztD, ook weer terug, zo te lezen heb je een leuke vakantie gehad, fijn en lekker uitgerust. Veel plezier vanmiddag bij de echo, hopelijk kunnen ze al zien wat het is. Als ik met de angelsound luister, hoor ik hem meestal net boven mn schaambot. @ sybje, vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt.
Pff sybje dat is wel echt minder zeg wat zegt je vk ervan? Ik ga ervandoor laat jullie vandaag weten wat t is geworden tot straks, fijne dag allemaal!
Goedemiddag allemaal, Ben er ook weer is, zaterdag de pretecho gehad, was echt super mooi, de kleine was heel beweeglijk zat constant te trappen en doen heel mooi om te zien en alles er op en eraan.. hartje klopte mooi. Enn we weten wat het wordt we krijgen een dochtertje.. We zijn helemaal blij en toch mijn voorgevoel goed.. De meiden die vandaag een echo hebben veel plezier! Over de namen nou we wisten voor een meisje al een naam maar voor een jongen niet, we krijgen een meisje dus de naam staat al vast eerste naam is wat we allebei heel mooi vinden en de 2 naam is vernoeming naar mijn moeder.. Fijne dag allemaal liefs Shannen
Wooow dat was weer even lezen zeg! Ik ben even een weekend niet geweest... Hier gaat alles goed! Ik voel me prima maar ben wel weer erg moe. Ik dacht dat dat nu over zou zijn! Wij hebben beide namen al verzonnen. De meisjesnaam wisten we direct en voor een jongen zijn we nog veranderd. Ik moet er nu nog even aan wennen maar dat komt wel goed! Ik lees vaqn sommige dat ze de baby al voelen! Dat wil ik ook! Ik voel heeeel af en toe een borrel maar dat zijn meer mijn darmen denk ik. Ik geniet nu wel extra van mijn nachtrust nu ik nog niet geschopt word maar het lijkt me zoooo leuk. Minpuntje van vandaag is toch wel weer dat het maandag is! Werk is echt een drama momenteel. Kan me niet concentreren.... Dat hoort er geloof ik ook bij. Nog 20 weken...
jsztd : heb toevallig vandaag de vk gebeld had haar al ingelicht dat ik dr na de bevalling nodig ben ......en mocht altijd bellen bij vragen ....ze vond dat ik meer moet eten op een dag ....kleine beetjes droge dingetjes ....ook voor het opstaan ...nou deed ik dat niet meer omdat het niet hielp maar ik ga het weer proberen ,......heb net de acupuncturist gebeld en dat gan ik maar eens proberen .... @shannen : gaaf zeg van jullie pretecho ..! en een meisje wat gaaf zeg @ beatrice ik voel mijn beebje ook nog niet hoor ......geniet nog maar lekker van je nachtrust inderdaad
@Shannon: Gefeliciteerd met je mooie echo. En wat leuk; een meisje! Helaas voel ik het beebje ook nog niet. Is het nog te vroeg voor denk ik. Wel lig ik elke avond even 10 min. voor het slapen gaan met mijn handen op mijn buik. Dit doe ik al vanaf het begin. Gewoon voor mijn gevoel, even alleen aan de baby denken. Een heerlijk moment altijd. Ik vertrek zo naar de gyn. Ben heel erg benieuwd. Als ik wel een echo krijg, ga ik zeker even vragen of hij ook even wil kijken of het geslacht al te zien is. Helaas kan mijn man niet mee. Kon weer geen vrij krijgen, dat is altijd een ramp. Ik laat jullie weten als ik terug ben, hoe het was. Tot vanmiddag! P.S. JsztD: Ben heel erg benieuwd hoe je 3D echo was en of ze iets hebben kunnen zien. Laat je het ons weten?
Dag meiden! Ik ben er ook weer, na een fantastisch weekend Pink Pop! het was echt geweldig! Ik heb een hoop te lezen zie ik, even snel gedaan, en gelukkig allemaal positieve verhalen van mooie echo's en geslachten! ontzettend leuk! ook ik luister met de angel sound net boven schaambod. en een meisjes naam hebben we al heel lang, ooit gehoord! Jongensnaam is een ramp! gelukkig nog tijd zat! alle meiden die een echo hebben, VEEL PLEZIER!
@ shannen, gefeliciteerd, wat leuk weer een meisje erbij. @ Waarom, fijn weekend gehad op pinkpop, heb een stukje ervan zitten kijken op tv, het was echt druk. Gelukkig was het lekker weer. @ Janny Jansen, veel plezier bij de echo.
He Ukkepuk, ja was zeker druk, maar gelukkig genoeg plek, dus je kon overal lekker staan! en het weer was ook echt Super ja! vond het echt helemaal geweldig! me broer heeft een t-shirtje voor me gekocht! een heel kleintje met mijn eerste Pink Pop heb trouwens net nog even geluisterd, na zo'n weekend! maar even onder me navel, en gelijk een duidelijk hartje! Volgens mij is tie minder snel aan t kloppen, vorige maand waren het 155 slagen pm, en nu 140? is dit normaal? gelukkig donderdag naar de vk! meer mensen het opgemeten? en verschil?
Waarom: dat is heel normaal hoor! Hartje mag tussen de 120 en 160 zijn, dus 140 is uitstekend. En dan maakt 't niks uit dat 'ie de vorige keer hoger was, zolang het er maar tussen blijft (kan ook met bewegen of slapen van je kindje te maken hebben).
Ben er weer! Oh, wat ben ik toch een bofkont. Nog maar 15+2 weken zwanger en al mijn 4e echo gehad! En voor het eerst het hartje gehoord! Het ging allemaal wel erg snel jammer genoeg. Binnen 10 minuten stond ik weer buiten. Maar goed, alles zag er heel goed uit. Ben weer helemaal blij! 4 juli heb ik de 20-weken echo en 7 juli ga ik weer naar de gyn. Weer leuke vooruitzichten dus. En nee, helaas niet het geslacht gezien. Nog maar even een paar weken wachten dan.
Oh ik moet morgen naar de gyn! Maar ik vrees dat ik geen echo krijg, want de standaard echo wordt hier uitgevoerd tussen 19 en 22 weken. Dus dat zal dan wel voor de volgende keer zijn. Ga ook mijn verlof regelen. Ik ga er een 'jaar' tussenuit! (met 60% doorbetaling loon. I love Germany!) Ok, ik ga even tukje doen. Vanmorgen veel te vroeg opgestaan. @Jsztd, ben benieuwd naar het geslacht!
Bedankt Margreet voor je antwoord! gelukkig Janny ook een mooie echo en cebu, dat klinkt ook heerlijk zeg! mooie vooruitzichten dus!
Ik wil me ook graag nog even aanmelden bij de November mamma's ik ben 21 November uitgerekend, 1 dag voor mijn eigen verjaardag Liefs Starry
Hihi, het blijft hier hard gaan. Ff een dagje druk op het werk en je loopt achter! Tis ook volgens mij het drukste topic wat er is. Er zijn ook gewoon meer dan 70 meiden die zich gemeld hebben hier! Volgens mij is dat ook boven gemiddeld. Ik heb alles bijgelezen, maar mijn geheugen is ook als een vergiet momenteel, dus wie bij welk verhaaltje hoort ben ik alweer kwijt, haha! Voor de meiden met een echo: iemand die een meisje verwacht zag ik, leuk, gefeliciteerd! En Janny moet nog ff geduld hebben. Ach, alles was weer helemaal goed, dat is het belangrijkste. En dan moet er volgens mij nog iemand terugkomen van een echo, toch? Verder allemaal een heerlijk weekend gehad! Pinkpop gangster ook weer terug, zag er idd op tv erg leuk uit! En iemand had het nog over mijn man...die is idd brandweerman. Sinds een jaar pas. Hij werkte hiervoor als 3D animator, maar wilde niet meer schermpje turen en op kantoor zitten de hele dag. En ik hoef hem relatief niet vaak te missen hoor, het is 24 uur werken en dan 3x 24 uur thuis. Maar het kwam dit weekend gewoon net rot uit met een vrijgezelledag op zaterdag en zondag werken. Nee, ik heb niets te klagen ten opzichte van jullie mannen truckchauffeurs iig! Goed, ik ga hier nog ff alles af maken en dan weer lekker op huis an. Iemand nog een goede tip voor het eten vanavond? Mijn smaak is zo veranderd dat ik helemaal geen zin meer heb in de dingen die me gewoonlijk heel goed smaken... Dag dag!
Oh, vreselijk he dat eten. Mijn smaak is zo raar de laatste tijd. Normaliter lust ik écht alles, mijn vriend en ik zijn beide alleseters. We koken dus ook altijd uitgebreid en iedere dag wat anders. Nu is echter het probleem dat ik eigenlijk alleen nog zin heb in patat en fruit Maarja, om dat nou iedere dag te doen Ik surf nu dus iedere dag naar de site van de AH en ga daar tussen de recepten plaatjes kijken. Als ik dan ineens ergens zin in krijg haal ik dat snel op haha. Vanavond wordt het: Gamba's met gepofte aardappel met een sausje en boontjes. Haha