@All: Dank jullie wel! @Starry: Welkom hier! Veel plezier in dit gezellige topic! @Kersje: Dank je. En ik was degene die vroeg naar jouw man. Ja, ploegendienst is ook wel lekker ja. Ben je relatief best vaak thuis. Maar aan de andere kant heb je ook weer een langere werktijd achter elkaar. Ach, bij elk beroep is wel iets he? En ja, je moet je 10x bedenken voor je met een chauffeur trouwt. Maar ik kon het niet laten, de mijne is zo lief... hihi. Ohw, lekker, gepofte aardappel! Ik kom bij je eten kleinwonder! Haha. Ik ga strakjes trouwens pannekoeken bakken. Is wel een jaar geleden dat wij dat voor het laatst hebben gehad!
@Janny Jansen - Ja, ik ben in Drenthe geweest. Het was heerlijk. Jammer dat het al weer over is. Nu kijk ik uit naar de bruiloft van mijn broer van a.s woensdag. @ nieuwe dames - van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. @Chebu - heerlijk zeg zo'n verlof. Niet verkeert als je toch nog voor een gedeelte betaald wordt. Ik ben met het verlof van mijn zoontje helemaal gestopt met werken. Ik ben in september al weer 3 jaar thuis en ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind.
Hallo allemaal, Een beetje laat maar ik meld me ook aan Ik ben 20 November uitgerekend van ons eerste kindje... Na 16 rondes was het eindelijk raak en we zijn dan ook dolgelukkig. Ik ben trouwens Debby & ben 22 jaar...ben 10-10-07 getrouwd met mijn mannetje Matthies op Blaauw Baai te Curacao 8) Dat was het voor nu Groetjes Debby
Hai Ddebbyy (ik ga er bijna van stotteren ) Gefeliciteerd en welkom hier! Je kunt je gegevens ff pb-en aan bv jootje, dan kun je ook op de lijst als je dat wilt. @kleinwonder: het eten was weer een uitdaging idd. Je voorstel klonk op zich niet verkeerd maar het zijn wraps geworden, was errug jummie Nu weer aan de salmiak knotsen...oe wat zijn die lekker sjeg! @Janny: die 24 uurs diensten bevallen prima moet ik zeggen. Heel soms komt het ff niet lekker uit en hij is bv ook altijd wel 1 feestdag met kerst of o&n aan het werk, maar daar staat een hoop vrije tijd tegenover. Hij kan dan ook straks lekker veel voor die kleine zorgen, daar is ie superblij mee. Maareh...als jij de allerliefste trucker hebt, zal Jaki dan de op een na liefste hebben?
welkom nieuwe mama's in spe! en ddebbbyyy ga er ook een beetje van stotteren zijn jullie ook naar het ziekenhuis geweest, jullie hebben er ook even over gedaan? heerlijk dat je er nu van kan genieten! Ontzettend gefeliciteerd met dit mooie wonder
@debby en starry : welkom ! @janny fijn dat je echo goed was ! wel jammer dat je het geslacht niet kon zien ......maar goed komt nog wel ..... @all ik ga donderdag naar acupunctuur ....misschien dat dat werkt ...
Morgen gyn! Ben weer een beetje zenuwachtig. Hoop dat alles goed is met de beeb! Fijne avond nog allemaal! @Sybje, ben benieuwd of dat werkt. Ik heb gehoord dat dat ook goed tegen hooikoorts helpt. @Debby, welkom!
Welkom ook namens mij Debby En Sybje, ik hoop dat de accupunctuur voor je gaat helpen. You'll never knows en als je het niet probeert, kom je er ook niet achter. Kersje: dat zijn de voordelen van die 24 uurs diensten. En ik wist helemaal niet dat Jaki's vriend / man ook trucker was. Grappig ja! Als ik haar zo hoor, heeft zij ook een hele lieve vent!
Hoi dames, wat een echo's zo achter elkaar leuk zeg en er komen al wat geslachten voorbij. Wat namen betreft we hebben voor beide geslachten een paar namen die we samen vinden nu nog op 1 uitkomen.
Hoi Dames! Vandaag pretecho gehad en ik krijg een........ JONGETJE! Hahaha super leuk De pretecho was zoooo ontzettend mooi! Druk mannetje is het.. heerlijk!
Heee JsztD, gefeliciteerd met je jochie! Wat leuk zeg! Was het een mooie echo, alles goed kunnen zien etc?
Wow! Weer een jongetje erbij! Het loopt een beetje gelijk op zo he? Leuk hoor! Heb je goed kunnen genieten van de echo? Hoe lang duurde die? Zag alles er goed uit? Heerlijk voor jullie!
Van harte voor iedereen die weer een mooie echo's heeft gehad! Ik moet zelf nog even wachten tot 30 juni. Wil dan niet het geslacht weten, alleen of alles er goed uitziet! 17 weken vandaag alweer; vind best dat het snel gaat...
Goedemorgen meiden! Pfff, hier wordt zo veel geschreven dat ik tegen dat ik alles bijgelezen heb, te moe ben om nog mee te schrijven Ik las dat er weer een aantal nieuwe meiden bij zijn, gefeliciteerd en welkom! JsztD: leuk dat jullie een jongetje krijgen! Heb je nog mooie foto's mee van de pretecho? Sybje, ik vind het echt vervelend voor je dat je nog steeds zo ziek bent! Hopelijk helpt de accupuntuur! Ook wij hebben de naam al gekozen van ons kindje en we spreken de beeb er ook al vaak mee aan! Gisterenavond in bed had ik een paar keer het gevoel dat ik schopjes voelde in mijn onderbuik... zou ik hem dan toch beginnen voelen? Ik weet het niet Wij gaan over twee weken de meter en de peter vragen. Heeft er hier iemand nog leuke tips om hen te vragen? Ik zit momenteel even zonder inspiratie! Nu weer werken maar ik kom deze middag nog wel even bijlezen want anders raak ik weer hopeloos achter
Goedemorgen meiden, Ik heb echt rot geslapen, zal zeker wel door het warme weer van gisteracvond komen, en mn neus zit helemaal verstopt, echt irritant. Heb ook weer een klein beetje last van een gespannen buik, is ook niet gek, mn buik is bijna drie cm gegroeit in een week tijd @ Ddebbyy, welkom bij de november mama's en gefeliciteerd met je zwangerschap. @ JsztD, leuk een jongetje.. gefeliciteerd @ Sybje, vervelend dat je je nog steeds rot voelt, hoop echt voor je dat de accupuntuur helpt voor je.
@debbyy, welkom, gezellie samen klesse besse hier! @ JsztD, leuk een jongetje.. gefeliciteerd, nu leuke namen gaan zoeken, of zijn jullie er al uit? @ Sybje, vervelend dat je je nog steeds rot voelt, hoop echt voor je dat de accupuntuur helpt voor je. Hier is verders alles rustig, lopen momenteel de avond4 daagse mee, gisteren tussen de buien door, lekker niet nat geregend! Wij willen niet weten wat het wordt, maar als ik het zo lees van jullie wordt ik ook een beetje nieuwsgierig......