Die van mij vindt ook alles prima. om soms gek van te worden. Mn vriendin werkt bij een drukkerij en zij had de boeken voor de geboorte kaartjes meegenomen zodat ik lekker kon neuzen, ik heb het kaartje al uitgezocht en hij zei ja hoor doe maar, zonder er echt naar te kijken. (zijn antw, als ik het er niet meeeens bent zeg ik het heus wel) Mannen.... Grrr
ik lees dat iedereen de kinderkamer besteld heeft of er mee bezig is....nou ik mag het ledikant hebben waar ik zelf als baby in heb gelegen...heb van een vriendin al een hele mooi kledingkast gekregen en commode...en ook de box waar ik vroeger in zat mogen we hebben...dus ik heb de kinderkamer al bij elkaar.. sinds zondag hebben we de kinderwagen ook al in huis! t was de laatste dus konden we m meteen mee nemen.....
wij hebben het kamertje (ikea) ook al compleet.. We krijgen de familiewieg van mijn man. Kinderwagen gaan we in onze zomervakantie op uit. Box moet nog... Mijn man is er trouwens heel erg mee bezig. Hij geeft goed zijn mening en denkt heerlijk mee. Echt zo fijn...
Babykamer, kinderwagen, maxicosie en wipstoeltje hebben we al, dit heb ik allemaal overgenomen van mn zus. de box krijgen we van mn schoonouders.
Wij gaan in onze vakantie (juli) de commode, kledingkast, kinderwagen en box uitzoeken en dan gelijk beginnen met de babykamer leeg halen. Ik heb vanochtend voor het eerst gezwommen (baantjes trekken), 25 min, pfff is wel even wennen als je nooit sport... Maar wel heerlijk. Ik ga me snel opgeven voor het zwangerschapszwemmen, dat is in een lekker warm bad. Heb sinds maandag en gister een beetje last van harde buiken af en toe. De eerste keer was na de sex en gister opeens 's avonds terwijl ik op de bank zat. Ik heb gister veel gedaan, opgeruimd en de was gedaan etc. Maar ik las dat dat in de 4e maand normaal is, omdat je baarmoeder aan het groeien is en af en toe samentrekt, eigenlijk al oefent voor de weeën. Ook heb ik wel regelmatig last van steken, dat is denk ik bandenpijn.
idd, schilt een hoop geld. @ Manon F, die harde buiken moet je wel in de gaten houden, als het er meer dan drie zijn op een dag moet je contract opnemen met de vk. Of je doet dan teveel of het kan een blaasontsteking zijn. Zolang het er maar bij eentje blijft is het niet erg.
ik heb net een poging gedaan toteten. Nou mis dus... Mijn maag was het er niet mee eens en is nu weer leeg. Echt drama zo....
bij de drogist verkopen ze van VSM Zwangerschapsgranules, die heb ik in het begin ook genomen omdat ik zo misselijk was, misschien een optie ! Bij mij hielpen ze wel
@sybje: ik lees net in een ander topic iemand die uitdroging had en emesafene had gekregen, heb jij dat ook wel gehad?
Zo weer een werkdag voorbij, ga zo lekker naar huis. @ KersjeB, volgens mij heeft sybje emesafene gehad in zetpil en tablet vorm maar die werkte niet. Ik heb ze zelf ook gehad en bij mij werkte ze ook niet.
Misschien vinden jullie het niet zo verantwoord, maar ik wil het toch even kwijt. Ik heb morgen namelijk het 1e examen (bijzondere verrichtingen) voor de motor, samen met mijn man. Ik pas nog net in mijn motorpak, hihi. Maar ik moet natuurlijk extra voorzichtig zijn en niet vallen. Ben super-zenuwachtig, ben ik altijd voor een belangrijk iets. Heb een beetje faalangst ofzo.
Ik heb sinds gisteren af en toe pijn achter mijn venusheuvel. Is dat je bekken? Vooral bij het lopen, of als ik opspring en een klein stukje ren (als de telefoon gaat bijvoorbeeld) Hebben jullie dat ook wel eens? Daarnaast heb ik nu al bijna een week onwijze huilbuien... Normaal huil ik nooit, en nu om niks.. zucht..
Oja, in de 1e week van juli (dan ben ik 19/20 weken) hebben wij het 2e deel, het verkeersexamen. Wanneer ik dat heb gehaald, laat ik de motor een paar maanden staan. Misschien gaat het wel weer een jaar duren voor ik op dat ding stap, maar dat maakt niet uit. De baby is belangrijker.
zolang je nog in je motorpak kan en je je er zelf prettig bij voelt zou ik die examens lekker doen... Ik zit ook nog steeds achterop bij mijn man hoor... *grrrr, ik zou het toch fijn vinden om eens wat binnen te houden. Ik word er inmiddels echt boos van*
@janny Niet zenuwachtig zijn joh! Komt wel goed. Doe gewoon voorzichtig en dan heb je echt niets om bang voor te zijn. Het zit allemaal goed beschermd.... Wij hebben de babykamer ook al besteld! Deze komt over 10 weken. De rest doe ik zodra ik weet wat het wordt.
Dank jullie voor de reacties. Ik heb zo ook wel anders gehad. Negatief dus. En Tipp, wat leuk dat je wel eens achterop bij je ventje zit. Heb jij zelf ook een motor-rijbewijs? Zo nee, wil je hem ooit nog halen? Mijn motorrijbewijs was een cadeautje voor mezelf, omdat ik meer dan 50 kg ben afgevallen. Ik zei altijd: Als ik minder dan 100 kilo weeg, wil ik dat nog gaan doen. Dus vandaar. En mijn man wilde het ook altijd al halen, dus hij heeft de lessen van mij op zijn verjaardag gekregen. Konden we het gezellig samen doen.
ik wil ooit wel mijn motorrijbewijs halen. Maar ik heb mijn autorijbewijs ook nog niet, dus... Hoewel je volgens mij prima het een zonder het ander kan. Ik ken er zat... Ik zit vaak bij hem achterop...Zo leuk en gezellig... Wat voor motor heb/wil je ?