Nou nee, niet rond mn navel maar echt onder in mn buik, net boven mn schaambot. Mn baarmoeder voelt ook een beetje gespannen aan. Straks maar even in een warm bad.
tipp42hgg vervelend dat je zo weinig binnen houd, succes! sybje heb nu met een kussen onder mijn buik op mijn buik gelegen en ging wel goed, zal wel niet lang meer kunnen zo. maar het was heerlijk, ik zit altijd zo vast in mijn nek dus was er aan toe. hoe is het vandaag met jouw? Ik heb soms ook wat steekjes en krampjes zou vast door de groei komen of niet.
@lot : ik denk dat mijn buikje idd hard aan het groeien is ..... heb vanmiddag lekker veel gelopen .....wat ik heerlijk vond ....alleen nu kan ik niet meer uit de bank komen en lopen heb ontzettende zere billen , stuit en bovenbenen .........nou ja hoort er bij ..... maar heb al bijna 2 dagen niet overgegeven .....jippie ! ben wel ontzettend misselijk ......maar goed als dat alles is ....
Sybje spierpijn...? fijn dat je niet heb overgegeven hopelijk zakt de misselijkheid een beetje. Al cola geprobeerd dat las ik hier gister.
Sybje wat fijn dat je niet meer hebt overgegeven! Yesyes, ook voor jou breken hopelijk snel betere tijden aan!
@ sybje: Niet vervelend bedoeld, maar volgensmij heb ik ooit gelezen dat cola niet goed is voor de zwangerschap.
Oeps, was een beetje te snel met mijn reactie. Sybje: heb je al vanaf het begin last van misselijkheid,volgensmij zijn er tabletten voor te krijgen via de huisarts.
nou eten was weer geen succes... Alles ging er meteen weer uit Ik begin dit behoorlijk zat te worden...
oei... wat vervelend! is het weer echt zwangerschapsmisselijkheid tipp, of heb je misschien toch een virus of een kleine voedselvergiftiging opgelopen? (zijn je darmen ook van streek?)
nee met mijn darmen is niks mis... En ik heb ook echt wel zin in eten, maar alles komt er razendsnel weer uit... Ik vermoed echt zwangerschapsmisselijkheid, en geen virus oid...
Wij zijn er voor een jongensnaam helemaal uit, voor een meisje hebben we nog drie namen over die we beide erg leuk vinden. Dus uiteindelijk zal zich dat ook wel oplossen! Een kamertje etc hebben wij nog niet uitgezocht. Misschien dat we zaterdag daarvoor eens gaan shoppen. We krijgen de kinderwagen van mijn ouders en de babykamer van mijn schoonvader, we worden dus goed verwend
@amalia : ik heb alles soorten medicijnen al gehad die je mag ...maar helaas ....morgen acupunctuur proberen @tipp : dit had je aan het begin van je zwangerschap toch niet of wel ? sterkte hoor meis ....weet precies wat je voelt ....rust en regelmaitg iets kleins eten kan helpen ...maar dat zul je wel weten .....
Dan heb je blijkbaar de misselijkheid van Sybje overgenomen, Tipp! Vervelend dat je niks binnen houdt he? Heb je al geprobeerd om telkens 1 hapje te nemen met een tussenpoze van een kwartier?
Nou, volgens mij liggen jullie allemaal al lekker in jullie bedje. Er is al 3 uurtjes niks meer geschreven hier. Ik kruip er ook maar in. Het wordt een spannende dag morgen. Iedereen met een echo; heel veel plezier! En voor iedereen; Weltrusten!
Goedemorgen.. Ik werd vanochtend (zonet dus..) wakker met GIGA borsten. Echt, ze waren al weken erg groot maar deze ochtend is het echt niet normaal meer. Ook mijn buik was vannacht weer met een groeispurtje bezig geloof ik, allemaal kleine pijntjes maar gelukkig wel als een roosje geslapen Enne, voor de dames die zo verschrikkelijk misselijk zijn: als het té erg word echt even naar de VK gaan hoor! Ik ben ook dagelijks nog een beetje misselijk maar gelukkig hoef ik niet meer over te geven. Mijn VK zei alleen dat als dat wil het geval is en dagelijks gebeurt ik het even moest laten weten.. Nou, alle dames met een echo vandaag: succes en veel plezier!
Pff als ik hier al die verhalen lees ben ik blij dat ik niet echt misselijk ben geweest alleen moe moe moe... het leek alsof het nu een paar weken wat beter ging maar merk nu dat ik alweer moe ben! Maarja als het hierbij blijft Vandaag naar de VK... kilootjes tellen en hartje luisteren