hey meiden, pppffff wat een hoop geklets! ga niet alles teruglezen hoor nieuwe meiden gefeliciteerd! en welkom hier! Iemand nog iets gehoord van noralien? HIer gaat alles goed, las ergens dat er meiden waren die vaak moesten poepen, nou, ik ook hoor! Gelukkig geen ongi-pijn meer. Ben nog wel heeeel erg bang hoor, zal blij zijn als de 12 weken voorbij zijn. Vind het spannender als bij mijn dochter. ik heb er wel alle vertrouwen in hoor!
maxje ! norlaien ....volgens mij moet je even terug scrollen .......ik ken haar bijna niet ..dus durf er niks over te zeggen ........ ja erg he van dat poepen .....ik ga nu gerust 8 keer op een dag poepen ....schaam me dood .......! nou ja iedere keer als ik ga plassen ga ik ook poepen .....(lekker verhaaltje eigenlijk )
Ik weet het niet maxje, Ik heb ook niks meer van noralien gehoord. Hier kletsen ze veel hoor. Ik moest er 6 lezen en heb ik wel gedaan maar als het teveel word stop ik ook met goed terug lezen. aar aan de andere kant het is wel leuk waar over gekletst word. Heel veel onzin dingen . Hihi en we hebben een gezellige erbij alleen ze even de lijst aan het bijpassen
ruilen sybje ik heb het echt contra hoor. wou dat het anders was ik weet nog wel bij mijn zoontje dat ik tussen de 3 kwartier en anderhalf uur op de wc zat voor een mini drol echt erg. nu is het ook niet echt denderend maar het komt er wel uit
ooohh hihi ....ik heb normaal zeg maar contra versie tot bloedens toe ......ben ook helemaal beduusd wat me nu dus overkomt .....
NOVEMBER 2008 MAMA'S 1 november Fio, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 2 november Beppie1976, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Sophie, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ene dag jongen en andere dag meisje Edithdeb, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 3 november Maxje, 25 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Sanna, 28 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje sasgirl, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf ?? weet nog niet Saartje, 24 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: hoop een meisje aaltje, 29 jaar, 1e kindje, kalender: jongen,denkt zelf: ? 4 november Corien, 36 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf jongen 5 november Hummel, 24 jaa, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen AmyRose, 27 jaar, 3e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen Marisha, 27 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje happyluna, 28 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 6 november Sybje, 23 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 7 november tatlim,.. jaar, .. kindje, kalender:.., denkt zelf:.. 8 november Bramtim, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? 9 november Ukkepuk078, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje noortje30, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 11 november Waarom, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: geen idee AFSPRAKENLIJST: Marisha 5-03-'08 ziekenhuis voor bloedproef, 18-03'08 afspraak eerste echo Sasgirl 10-03-'08 vk edithdeb 10-03-'08 vk. Hummel 12-03-'08 1e afpr. vk. Saartje 15 of 19-03-'08 vk en echo Mimi1981 18 -03-'08 Gyn termijn echo 15:00 uur Sophie19-03-'08 vk intake Maxje 21-3-'08 gyn voor echo, 26-3 eerste afspraak vk, 3-4 echo vk AmyRose 25-03-'08 1e afspr. vk. Sybje 25-3-08 eerste echo fert arts Corien 27-03-'08 1e afspr. vk. Beppie197631-03-'08 vk ukkepuk 03-04-'08 1e afspr. vk.
Hahaha. jij heb er ook moeite mee zeker? hier nog 1 maar heb vanmiddag 2 fruitshake op. Weet niet meer van wie het recept was dan moet ik terug gaan zoeken haha. Maar ik had gedronken sinaasappel met kiwi en daarna sinaasappel met banaan. O zo lekker en ja ik kon daarna heel snel naar de toilet. hhihi. Hetw as niet veel maar wel makkelijk eruit gekomen.
helemaal goed meis. Is even wennen maar zo wel makkelijker erbij zetten denk ik. Zo he hier een aplausje als dank van mij en allemaal denk ik =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Jeetje wat zijn jullie een stelletje kletskousen zeg En wat hebben jullie een prachtige nieuwe lijst gemaakt...super! Hebben jullie trouwens ook de neiging om nog weer te testen? Ik heb 3 verschillende test gedaan vorige week, allemaal vet positief. Maar zoek steeds naar meer bevestiging Oh ja.....natuurlijk feli aan de nieuwe november mama's!
ik ga even alvast voorbereidingen doen voor het avond eten. we eten witlof in hamkaas in de over met extra hamkaas saus met een kipcordenbleu van de aldi (die zijn zo lekker) en aardappelpurree. Het Saartje even een vraag. Hoe groot is het tijdverschil bij jou of hoe laat is het bij jou?
corien, ik denk dat we dat allemaal hebben en zelfs ook wel houden tot je eerste echo. die 8 weken mogen van mij dan ook heel snel om zijn
Zucht... het is hier zo gezellig. Ik hoop echt dat ik vanaf zaterdag hier kan blijven. Laat die test toch alsjeblieft een duidelijke 2e streep hebben. [-o<
Heb ik vanmorgen ook gedaan alleen was hij niet duidenlijker dan ik had gehoopt. Mijn gyn heeft gezegd dat ik niet meer mag testen omdat de test helemaal niks zegt erover of mijn hcg stijgt of niet. Zwanger is zwanger.
Je mag zoiezo gewoon gezellig meekletsen hoor Ben nu echt weg. Ooooooooooooooooooo hoe bedoel je ik ben verslaafd. Van de ene verslaving naarde andere zeker. hihi