@sybje: lekker tukkie doen, hopelijk heeft het geholpen. Die bandenpijn moet je toch echt voor lief nemen denk ik, daar lopen we allemaal mee volgens mij ... Probeer anders met een extra (klein) kussen te slapen, bij je buik of tussen je benen, dat is fijn... @tipp: heeeeeeeeeeel burgerlijk zeg, getrouwd Wij gaan ons nog laten registreren als partner, dat leek ons wel wat...maar dan moet je alsnog erkennen, dus heel veel effect voor het kind heeft het niet. Behalve dan, dat je tegenwoordig geen gezag meer hoeft aan te vragen dan. FJ is ketting...dat is idd wel een nadeel tov de 900 Div...
Meiden, ik heb een vraagje: Wie weet een leuke site met wiegjes? (liefst een beetje traditioneel , geen retro..) Ik ben al een tijdje aan het zoeken en vind wel het een en ander op marktplaats, maar ook zij moeten die wiegjes ergens nieuw gekocht hebben en ik kan het maar niet vinden..
hey hoi, ik mag vanmiddag weer voor controle...zie er naar uit maar ben ook wel weer wat nerveus...De vorige keer was ik afgevallen en naar hun mening net ff te veel (5,2 kilo in een maand tijd) Dus nu maar hopen dat ik niet weer afgevallen ben..... groetjes
@Marbo Bopita heeft ook wiegjes, misschien kan je daar op kijken...En anders gewoon in zaken zoals prenatal? Ik heb net een tankini gekocht voor de vakantie! Geen zorgen meer om een te dikke buik in een te kleine bikini Hoera Hoera. Dit is hem trouwens: http://www.lingerievoortwee.nl Ook een goede site om bh's enzo te kopen. Niet echt standaard, daar ben ik namelijk niet zo van...
ja wij zijn helemaal verknocht aan de cardan. Dat is erg leuk als het geregend heeft en je staat op een motorweekend met de bwmrijders te kijken hoe de anderen hun ketting verzorgen (leedvermaak... ) sybje, ik heb die boerenyoghurt met bosvruchten (zo'n emmertje) Marbo, de site van de babydump ofzo? Of Duimeland?
@gerdien: veel plezier en het zal vast goed komen met je gewicht als je gewoon goed gegeten hebt! @tipp: mijn man had ook een BMW R1200GSA, dus die stond lachend naast jullie dan denk ik Helaas wordt hij zaterdag opgehaald door de nieuwe eigenaar. We wilden even wat meer financiele middelen nu er een kleintje op komst is. @Beatrice: fijn he, een goede bikini. Ik had er ook eentje gekocht vorige week. Ziet er allemaal errug mooi uit op die site, wel iets te duur voor mijn budgetten
Goeiemorgen! Ik merk dat ik vandaag mijn trouwring niet om heb! Kan me niet herinneren of ik hem aangedaan. Hopelijk heb ik hem niet verloren! Zit me hier echt op te fokken! Echt een zwangerschapskwaaltje. Eerst van alles vergeten en je dan vervolgens druk te maken. Normaal heb ik dat niet. Ok klessebessers, ik ga weer verder!
eeehhhmmmm ik weet niet wat die acupunctuur met me gedaan heeft .............maarre ik ga denk ik even naar de snackbar ..... of naar de supermarkt ...............zal het al zou snel werken ? lijkt mij sterk maar goed
@ Chebu Ik krijg mijn ring met veel moeite af sinds mijn zwangerschap. Ik weet niet of jij dat ook hebt maar dan lijkt me verliezen best lastig. wel erg vervelend als je het niet meer zeker weet. De laatste weken weet ik helemaal niets meer zeker. Ben echt een vergiet, vergeet alles! Ik hoop dat de ring gewoon op je nachtkastje ligt...
@Beatrice.. Wauw,deze link had ik net nodig! Ik was druk aan het zoeken voor een bikini voor de zomer en vond het zooo moeilijk. Ik wilde wel een bikini die de boel een beetje bedekte maar ook weer niet te en wel een beetje leuk natuurlijk. Kon maar niets vinden tot ik op jou link klikte! Ga deze meteen bestellen: http://www.lingerievoortwee.nl/shop/sho ... glisse.jpg Twijfel alleen even welke maat ik moet nemen.. Normaal heb ik S of M dus denk dat ik nu ook maar voor een M ga.
leuk,pakjes met de post. Ik kreeg net van mijn zorgverzekeraar het boek "Kindje op Komst" opgestuurd. Kadootje
@kleinwonder Ik heb normaal M of L en had een L besteld maar ruil hem toch voor een M. Ze vallen toch iets groter naar mijn idee. Maar ruilen is super makkelijk. Gewoon een mailtje sturen en daarna het pruduct terugsturen! Het is een leuke tankini die je hebt uitgezocht! Succes
hoi dames Ben net weer terug van vakantie. Vanmorgen geland en dus erg moe. De vakantie was geweldig, helaas veel te kort. Het was tijdens de rondreis erg heet (35 - 40graden) maar ik had er niet zo veel last van, gewoon veel water drinken. De 5 laatste dagen aan het strand waren wat minder warm maar nat. we hadden last van de rand van een tropische storm, dus veel regen. Toch was het erg lekker en zijn we lekker bruin geworden. 8) Mijn buik heeft een behoorlijke groeispurt gemaakt. De gewone broeken die ik mee had passen echt niet meer dicht. Ook veel last van steekjes en krampjes, ga er van uit dat het de befaamde groeipijnen zijn. Lastig soms maar wel te hebben. Heb maar de laatste 3 pagina's gelezen, was namelijk er veel. Hopelijk gaat het met iedereen goed. groetjes MarielleB
fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad marielle (waar was je ook weer heen ) Ik heb net braaf mijn middagslaapje gedaan heb een 3e bakje yoghurt gegeten... Blijft er tot nu toe nog in...
@Marielle: welkom terug en rust lekker uit van de vliegreis @jootje: nee dat niet, maar om juridische redenen is het noodzakelijk om het zsm te regelen volgens mij. Ik weet nou niet zo goed wat het voor gevolgen heeft als hij nu komt te overlijden en het nog niet erkend heeft (zal iets met erfrecht zijn etc), maar goed. Je moet in ieder geval zorgen dat je het doet voordat je bevalt, anders moet jij zelf binnen 2 dagen na de bevalling naar het gemeentehuis om het kind aan te geven, daar heb je dan weinig zin in kan ik me zo voorstellen. En stel nou dat je heel vroeg bevalt...niet dat dat nu al zou kunnen, maar goed, dan is het maar geregeld dacht ik zo.
net weer terug van controle....mijn bloeddruk was iets aan de lage kant maar dat was normaal voor deze tijd van de zwangerschap...mijn schildklier was verhoogd dus weer meer medicijnen..verder alles goed.Baarmoeder was al goed te voelen en hartslag van 160! en we houden voor nu de 13 november aan als datum....(weer terug naar die datum) dus ben nu 17 weken
Mooi zo Gerdien! Fijn dat de controle goed was, jammer dat je meer medicatie moet voor je schildklier. Heb je veel last van die medicijnen? En toch maar weer mooi die 6 daagjes terug gesnoept, snel je banner aanpassen