hey meiden ooooh jeetje moet schandalig veel bij lezen maar nog niet de moeite voor genomen beetje steeksproefs gewijs gelezen. Vele zijn al druk bezig met kamertjes enz. Ik heb net met pijn in me hart onze babykamertje te koop gezet omdat ie helaas gewoon te groot is voor de andere babykamer. voor de nieuwsgierige ff een linkje http://link.marktplaats.nl/173637025 vind het echt niet leuk maar helaas kan hem niet bewaren dan maar beter verkopen. ga met me mannetje een film kijken en hopelijk vanavond ff tijd om bij te lezen. groetjes
Hallo allemaal. Helaas lukt het om alles bij te lezen (jeetje wat gaat dat snel!) Ik ben vandaag weer bij de vk geweest en alles was goed. Moet 3 juli weer. Heb meteen een afspraak voor de 20 weken echo gemaakt en deze krijg ik 7 juli. Eerder kon helaas niet
Zo, daar ben ik weer na een lange, enervarende maar zeer geslaagde, mooie dag! @JsztD, Uk, Gerdien en Spotlight: Leuk dat jullie bezoekjes aan de vk weer zo gunstig verlopen zijn! En sommige zelfs weer een mooie echo! @Sybje: En, heb je je eetlust weer terug? Hoe voel je je nu? @Kersje: Er staan inderdaad geen plaatjes van de Yamaha Radian op internet. Ik heb wel een foto op de pc staan. Die zal ik wel een keer in mijn album zetten, oke? En alvast veel plezier morgen bij de echo. Ben benieuwd of je dan het geslacht al weet! @Guapetona: Veel plezier morgen bij je 20-weken echo! Volgens mij ben je de eerste! @Beatrice: Leuk kamertje! Houd wel van die hout-stijl. Alleen is mijn smaak iets minder strak. @Ram: Dat is inderdaad een leuk kamertje. Jammer dat ie toch echt niet past. @Schildje: Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad. Bruiloften zijn altijd leuk he? Alweer een beetje bijgekomen? @Marielle: Ben stiekem een beetje jaloers op je mooie vakantie! Dat was vast genieten! @Tipp: Hoera! Je hebt vandaag weer wat beetjes kunnen eten! En nu volhouden he? @Chebu: Heb je je trouwring al weer gevonden? Lijkt me vreselijk om die kwijt te zijn. Als ik bij je in de buurt woonde, zou ik je zo helpen met zoeken. @All: En nu ook goed nieuws van deze kant: Eric en ik zijn allebei geslaagd! We hadden wel een beetje een rottige examinator die overal een probleem van maakte terwijl dat er niet was. De zenuwen vielen wel mee. Van tevoren een mooie rit van Emmen naar Assen gemaakt, en op de terugreis ook maar gelijk een toeristische route genomen samen met de instructeur. Was heel mooi. Op de motor ruik je ook echt alles. Bossen, gemaaid gras, koeiemest, de warme bakker, heerlijk! Je voelt je echt zo vrij als een vogeltje. Alleen 120 km/u op de snelweg rijden vind ik niet zo denderend. Geef mij maar de binnendoor weggetjes (de lesmotor heeft namelijk geen kuip en heb telkens het gevoel dat ik eraf waai bij hoge snelheden). Maar goed, dit hebben we maar mooi weer gedaan. Nu 9 juli nog het verkeersexamen en dan zit het er op. Bedankt voor jullie succes-wensingen en geduim!
Marielle fijn dat je hebt genoten van de vakantie en een lekker kleurtje opgedaan. sybje naar de snackbar geweest? en binnen gehouden? tipp vandaag alles binnen gehouden? leuk zo'n pakje van de verzekeraar. janny gefeliciteerd het eerste onderdeel is binnen. Wat een ontzettende leuke tankini's enzo vind het zo moeilijk zoiets te bestellen heb normaal al een redelijke cupmaat dus ben bang dat dit niet past. Hier gaat alles goed heb ook wel last van krampjes en steekjes maar ga er vanuit dat dat de kleine is die groeit heb ook last van steekjes als ik me snachts omdraai. Sinds ik zwanger ben valt het me op dat ik als ik op mijn rug draai snachts ik me helemaal uitrek en nu afleren is zo moeilijk dus blijf oefenen.
janny gefeliciteerd meid! En geloof me, zelfs met kuip is de snelweg nog een ramp Jaja, mijn ontbijt, lunch en avond eten blijven binnen. Heb mezelf net getractreerd op eenhandje wokkels en zelfs dat blijft binnen... ik blij! Mooi buikje uk...
@janny: GEFELICITEERD! Helemaal super zeg! En die snelweg went wel joh. Maar in het begin is het wel echt hard ja, 120 km/u. Ik weet nog dat ik mijn zonnevizier niet omlaag durfde te doen, omdat ik dan maar 1 hand aan het stuur zou hebben, hihihi. Nu denk ik er niet eens over na. @uk: mooie buik hoor, is aardig gegroeid ook weer he. @tipp: goesso, lekker alles binnen houden hoor! @lot: wat bedoel je met uitrekken en is dat slecht dan? Ik heb lekker weekend! Jippie jippie jippie! Lekker languit op de bank en vroeg mijn bedje in, ben best moe (van het niets doen vandaag op mijn werk...)
alles blijft heel goed binnen... Volgens mij had ik gewoon een terugval ofzo, ben blij dat het weer over is... Nou de vaatwasser is bijna aangesloten... En het huis staat niet eens onder water
Janny: gefeliciteerd! Leuk hoor. Zou er zelf niet aan moeten denken, maar wel erg stoer dat jij motot rijdt! Ukkepuk: jouw buikje is flink gegroeid! Mooi hoor... Tip: fijn dat je je eten weer binnen houdt! Nu maar hopen dat het zo blijft (en voor Sybje natuurlijk ook) Maxje: lief wiegje hoor... heb je al bedacht hoe je 'm op wilt pimpen? @ iedereen die ook wat gemeld had: sorryyyyy... ooit gaat het hopelijk weer goed komen met m'n geheugen!
*inbraak* Hallo november mama's! Hopelijk gaat alles met jullie goed. Jullie kennen mij niet, maar ik ben een september mama en ik heb een aanrader voor jullie! Ik ben drie weken geleden samen met mijn man begonnen met de zwangerschapscursus 'Samen Bevallen' (www.samenbevallen.nl) en wij vinden het allebei echt zo ontzettend leuk en interessant en leerzaam! Het is echt een aanrader. Het zijn tien avonden (waarvan eentje na de bevalling) waarop je allemaal informatie krijgt over verschillende onderwerpen. Je bent met maximaal zes stellen en elke avond duurt ongeveer 2 uur. Vorige week heeft de cursusleidster uitgebreid verteld over de anatomie van de vrouw, wat verandert er, wat voor klachten kun je krijgen, etc. Deze week hebben we het gehad over angst, pijn en stress tijdens de bevalling en hoe je daar mee om moet gaan. Dit was zo interessant en geruststellend dat ik nu zelf nieuwsgierig ben naar de bevalling en er best wel naar uit kijk, terwijl ik eerst zoiets had van: hmmmm ik vind het allemaal best eng en spannend. Aan het eind van elke avond doen we altijd nog wat lichamelijke oefeningen, deze keer was dat naast een ademhalingsoefening ook een ontspanningsoefening. Heerlijk! Oke, ik hoop niet dat jullie mij brutaal of bemoeierig vinden, maar ik zat gisteravond echt zo van: tjee iedereen zou moeten weten dat deze cursus bestaat! Dus vandaar dit berichtje. Heel veel succes met jullie zwangerschappen verder, geniet er maar lekker van! Liefs Azeb *uitbraak*
nee, nog niet, heb een hele crea vriendin, we gaan als ik hem heb wel even kijken. misschien een kleurtje en een binnenvoering
o, haha, dat is altijd handig om een crea vriendin te hebben als je het zelf niet bent! laat je het resultaat hier tzt nog wel zien? azeb: leuk dat het je zo goed bevalt en je zo enthousiast bent. inbraakje vinden we niet erg hoor. (toch?)
Bedankt voor jullie felicitaties! Erg leuk! En nee hoor, we vinden inbraakjes misschien stiekem soms wel eens leuk... hihi. Vanavond komt er op RTL8 om 22.20 een programma voor dat heet 'Amazing births'. Het is een reportageserie uit de VS. Het gaat over moeders die het ziekenhuis nooit bereikt hebben en zonder enige medische hulp in extreme situaties zijn bevallen. Het is een beetje laat (en sommige vinden het misschien ook een beetje eng), maar wie weet is het wel leuk om te kijken. Als ik zo lang wakker kan blijven, ga ik even kijken of het een interessant programma is. Ik ben nu nog niet met de bevalling bezig, maar zwangerschaps/geboorte programma's vind ik altijd wel leuk om te zien.
oh, ik vind het altijd reuze interessante programma's, maar soms ook een beetje erg overdreven en soms ook eng Hee, even een hele blonde vraag, maar ik heb er totaal geen ervaring mee: als ik vaatwastabletten waar zout en glansspoel al in zitten gebruik, moet ik dan alsnog zout en glansspoel in de vaatwasser doen?
nee! nergens voor nodig, dan gebruik je dubbel. schijnt zelfs niet zo goed te zijn (weet alleen niet meer of dat dan voor de vaat of voor de machine was). hier gebruiken we overigens wel los spoel en glans, omdat we heel zacht water hebben, dus dan is zo'n all-in-one tablet veel te sterk. haha, wat een huisvrouwengeteut is dit zeg!
Dank je margreet... Ik heb nu voor het eerst zo'n ding en dan lees je van alles in de gebruiksaanwijzing... wij hebben hier vrij hard water geloof ik... En ach, na het geklets over motoren kan huisvrouwenpraat er ook nog wel bij