nou, bereid je vast voor: dat wordt GENIETEN! ik had er zelf nooit eentje, mijn man wel en het was zo ongeveer een huwelijkse voorwaarde van hem dat we een vaatwasser in onze nieuwe keuken namen: nou, daar heb ik geen seconde spijt van gehad! (vooral niet omdat ik anders waarschijnlijk altijd de afwas alleen had kunnen doen, haha) en idd, als een motor mag dan mag een vaatwassertje ook wel even. we merken het wel als de rest in opstand komt
daarom... En zolang we het niet over wondermiddeltjes om vlekken te verwijderen gaan hebben Maar.... Hij is geinstalleerd, staat op zijn plek. Morgen de afwerking en dan.... draaien maar! Ik verheug me er nu al op!
nu maar hopen dat je weer goed kunt eten de komende tijd, zodat je flink veel afwas produceert goed, ik heb genoeg geouwejeweetwelt, ik ga m'n bedje in! als ik blijf word ik nog irritanter!
Vandaag weer naar de VK geweest... baarmoeder was goed gegroeid, en ik ook trouwens :S Hoeveel zijn jullie aangekomen tot nu toe? Ik 6 kg.. :s
Dag meiden, droom maar fijn over vaatwassers, maar vooral over die kleine En die Samen Bevallen cursus wilde ik net morgen gaan vragen aan mijn VK of dat hier in de buurt kan, leek mij ook wel wat om gezellig samen met mijn vent iets te doen! Ik vond alleen op internet niks wat hier in de buurt is, ook zwemmen is al lastig... Goed, ik heb weer een hele lijst klaar liggen met vragen voor mijn VK, hihi. Nu eerst ook fijn slapen en nog ff RTL8 in bedje kijken, had het gezien en ben ook wel benieuwd! Dag dag!
Heb even een stukje gekopieerd van de online tvgids: over opmerkelijke moeders van over de gehele wereld. Moeders die het ziekenhuis nooit bereikt hebben en zonder enige medische hulp in extreme situaties zijn bevallen. Het werkelijke telefoontje naar de hulpdienst en interviews met de personen in kwestie vertellen hun ongelofelijke bevallingsverhaal. Yolandi van Heerden, een jonge vrouw uit Zuid-Afrika is gedwongen te bevallen in haar auto terwijl haar man met 220 kilometer per uur over de weg raast. Dan ontmoeten we Tracy Kennedy die uitkijkt naar de geboorte van haar tweeling in het ziekenhuis. Maar door omstandigheden haar kinderen ter wereld bracht op twee verschillende locaties, op twee verschillende dagen. Shannon Yelton was ook van plan haar baby in het ziekenhuis ter wereld te brengen. Verschillende bewakingscamera's brachten in beeld hoe Shannon haar kleintje ter wereld bracht in de parkeergarage van het ziekenhuis. En nog iemand die tijdens een overstroming in een boom bevalt, iemand die tijdens een ijsstorm bevalt en iemand die in een vliegtuig bevalt. Het zal je maar gebeuren! Het is trouwens om 22.50 afgelopen. Het duurt dus maar een half uurtje... jammer. Maar dan kan ik daarna in elk geval mijn bed in. Ik laat morgen wel weten wat ik van het programma vond. Weltrusten alvast allemaal! En Kersje: Kwou dat ik in bed tv kon kijken. Hebben helaas alleen maar beneden de schotel-antenne aangesloten. Ik woon in zo'n gehucht, dat ze hier helemaal geen kabel-tv hebben... Veel plezier met kijken.
Wat ik heb gezien van het programma was best ontroerend allemaal. Echt knap hoe deze vrouwen zich hebben weten te redden. Maar de helft van de voorbeelden die in bovenstaande tekst staan, is niet in beeld geweest. Dat is wel jammer. Het had nog wel een half uur langer mogen duren. Nu ga ik echt naar bed. Tot morgen allemaal! (Heb weer een vrije dag, heerlijk!)
Sybje en tipp; wat fijn dat jullie je alweer beter voelen en wat kunnen eten! Wat een opluchting moet dat zijn! Ik ben in totaal nog maar 1,5 kg aangekomen. Dat is voor mij heel wat! Kwam nooit 1 grammetje aan, viel eerder af.
Wat is er weer veel geschreven zeg. Iets te veel om te onthouden momenteel. @Janny Jansen - met mij gaat alles goed. Ben weer een beetje bijgekomen. Heel erg goed geslapen en dat doet altijd wel goed vind ik. Gisteren wel een beetje misselijk geweest en hoofdpijn gehad. Maar dat was aan het eind van de dag over. Gisteren al de eerste foto's gezien die mijn ouders hebben gemaakt en die zijn heel erg mooi geworden. Zo nu lekker aankleden en maar zien wat de dag brengt.
Goedemorgen dames. Zometeen weer naar de VK! Ben benieuwd.. Vind het alleen wel jammer dat er geen echo bij zit maar ach we krijgen volgende week een pretecho! Iedereen een fijne dag vandaag
Goeiemorgen! Heb weer eens een slechte nacht achter de rug door de hooikoorts, maar dat maakt allemaal niet uit. Ik ben zo gelukkig. Ik voel mijn kindje nu meerdere keren per dag. Vooral 's ochtends en 's avonds wordt er druk in mijn buik gefriemeld. Zo geweldig! Net luchtbelletjes. Heerlijk! Ok, moet nog even het huis schoonmaken want mijn ouders komen straks uit NL. En niet teveel kletsen he want dan moet ik zoveel bijlezen. @Kleinwonder, succes bij de vk! @Jsztd, ik ben nu 1 kg aangekomen. Deze kilo de laatste 2 weken. Nu begint het dus voor mij, het aankomen.
Morning meiden! Ik heb het programma gisteren ook nog ff bekeken en was wel interessant, maar vrij kort idd. Zometeen naar de VK + een echo, jippie! Tot later!
hoi hoi meiden sorry dat ik een hele tijd niet heb gepost hier.. maar mijn zoon is erg ziek geweest en over iets minder dan een week word zijn neusamandelen weg gehaalt.. ik hoop dat alles goed met jullie is en dat jullie genieten van jullie mooi buikjes en eventueel de mooi schopjes enz enz... hier gaat gelukkig alles weer goed ben alleen erg misselijk weer de laatste paar dagen maar ach het hoort er allemaal bij... een super fijn weekend alvast... liefs, manuela
goeiemorgen, ik heb heerlijk geslapen... , maar was WEER afgevallen! Inmiddels al ruim 4 kilo sinds het begin van mijn zwangerschap... Ik heb ook nog even RTL8 gekeken, en inderdaad erg kort en niks van het tvgids stukje gezien Maar wel leuk om te zien. Alleen vind ik dat die amerikanen wel heel erg op steriel enzo zijn... Ik snap wel dat het ongezond is om in een varkensstal oid te bevallen, maar om nou meteen een kind in een antibioticabad te gooien na de geboorte omdat het op de vloer in het huis van de ouders geboren is....
Hey dames, ben weer terug van de Vk. Uitslag van bloedonderzoek was binnen: geen enge ziektes! haha Wel een hoog ijzer gehalte (8.6) maar dit was niet erg en een negatieve rhesusfactor. Dit is wel even balen want ik moet dus extra geprikt worden voor anti-D stoffen, grr. Weet iemand of dit verder nog schadelijk is voor het kindje ofzo? Of dat ik ergens voor uit moet kijken? Dit was ik namelijk vergeten te vragen..
weet ik sybje, maar ik vind altijd dat die amerikanen zo heel erg paniekerig doen... Voorzichtigheid en hygiene ok, maar je kunt het ook overdrijven....(vind ik....) Volgens mij is die prik niet schadelijk kleinwonder. Het schijnt even zeer te doen, maar verder niks... Ik ben blij met een positieve rhesus!