Goedemorgen, Hier ben ik ook maar weer es...Ik ben afgelopen weekend helemaal verbrand! echt absurd..Ik ben echt nog nooit in mijn leven verbrand. Kan normaal goed tegen de zon, maar helaas nu niet dus..Hebben hormonen daar ook al mee te maken? Vanavond weer een echo! kijk er naar uit, en ik zie er ook wel een beetje tegen op. Begin toch al wel weer zenuwachtig te worden! en dan moet ik nog 12 uur wachten! En zaterdag gaan we een weekje op vakantie! Wel in eigen land, maar waarheen weet ik niet. T is een verrassing van mijn vriend!
Goedemorgen allemaal! Hier ook een rustig weekend. We hebben lekker alles een beetje op orde gemaakt in ons huis en de kinderkamer bijna leeggemaakt. Als we over 2 weken weten wat het wordt dan kunnen we gelijk aan de slag. Voor de rest voel ik me goed. Ik heb wel heel veel last van hoofdpijn en ik heb een streepje onder mijn navel naar beneden lopen! Geen idee wat het is...Vandaag ook alweer 17 weken! Nog maar 3 weken en dan zit ik ook op de helft. Vanavond lekker voetbal kijken. Ik heb er zin in, al is het zonder een wijntje natuurlijk.
Hey Ladiez! Wat een heerlijk weer was en is het he! Wij hebben ook ontzettend genoten van het lange weekend (3 dagen ) Vrijdag dus bij VK geweest en ons frummeltje heb ik door mijn vent laten erkennen. Zaterdag fijn zwangerschaps bh en strings gekocht, ow wat zit dat heerlijk! Met name de strings zien er werkelijk waar niet uit, maar ze zitten zo fijn! En ik ben echt supergoed geholpen in die winkel, daar ontbrak het tot nu toe steeds wel aan in andere winkels... En gisteren een relaxed dagje gehad, beetje in de tuin gezeten en nog ff bij mijn broertje langs geweest. En natuurlijk gisteravond voetbal gekeken...was mijn man niet zo blij mee, die heeft daar niks mee, maar goed, ik had hem al gewaarschuwd, dat ik toch wel graag veel wedstrijden wil zien En nu weer 5 dagen aan de bak, jakkie bah, maar het hoort erbij als je einde van de maand weer centjes op je rekening wilt he. En vanavond lekker bij mams eten en voetbal kijk ik daar ook meteen denk ik, want mijn man is weer aan het werk. @Gerdien: alles is door de hormonen verandert in je lichaam dus je zou ook sneller kunnen verbranden, net als je nu snel een zwangerschapsmasker kunt ontwikkelen. Ik zou gewoon niet zo direct in de zon gaan zitten je goed insmeren, dan maar een jaartje iets minder bruin. @Beatrice: dat streepje hoort er ook bij, dat hebben meer zwangere meiden. Bij mij lijkt hij ook te gaan ontstaan, maar zet nog niet door. Het verdwijnt langzaamaan weer na je zwangerschap! En ik zag nog iemand iets posten over vloerbedekking in de kinderkamer, ik heb begrepen dat dat niet het beste is ivm stofnesten. Het is natuurlijk een persoonlijke keuze, maar dat had ik ergens gelezen. Iedereen een fijne dag!
oh ik ben ook absoluut geen zonaanbidster hoor! of ik nu bruin wordt of niet maakt me weinig uit..maar ja blijkbaar zit bruin worden er niet in..en verbranden is niet fijn
Ik hou ook niet van teveel in de zon zitten. Ik heb net een box gekocht via MP. Ik kan hem waarschijnlijk deze week nog ophalen
hey meiden .... ik word juist nu bruiner dan normaal ...ben echt prototype nep albino .......haha en nu licht bruin gekleurd .....
Ik heb een behoorlijke kleur van mezelf maar ben nu heel erg bang voor de zon. Ik ben namelijk ook heeeel erg ijdel en wil absoluut geen masker! Ik ga over 3 weken een weekje naar Spanje en ga denk ik maar heel de tijd met een hoed opzitten...
Passen jullie wel allemaal op voor zwangerschapsmaskers? Anders lopen we er straks allemaal voor gek bij want geloof me, dat ziet er écht niet uit! Ik ben ook zo'n 'super snel bruin wordend' type (ben ook nog nóóit verbrand al lig ik uren in de volle zon) *Heel slecht, i know..* maar ik kijk nu wel uit want wat ik laatst heb gezien.. Een vrouw met een zwangerschapsmasker en een hele poos ná de bevalling zat dat 'masker' er nog.. Brr..
misschien wel heel blont van me...maar ik heb nog nooit van de term zwangerschapsmasker gehoord...zo maar ff opzoeken wat dat is.
ik ben ook vreslijk ijdel en toen mijn moeder vorige week een verkleuring in mijn gezicht zag ben ik acuut de zon uit gerend... Ik kijk wel uit... Ik vind mjn zomersproeten al erg...
zou ik wel doen Ik smeer me constant in met een factor 30 en ik draag als ik langer in de zon ben een pet of hoed...
Oke deze foto heeft me nog banger gemaakt! Ik verkondig deze zomer dat bruin zijn zooooo 2007 is hihi
Maar als je dit voorjaar al uren in de zon hebt gezeten en lekker bruin bent geworden, kan je dan alsnog een masker krijgen? Is het niet zo, dat als het goed gaat, dat het goed blijft gaan? Want het geldt toch niet voor iedereen? Er is toch alleen een 'verhoogde kans'?
het schijnt dat mensen die sproeten hebben een verhoogde kans hebben. En als je al bruin bent maakt het niet uit. Je hebt nog steeds kans om het te krijgen... En idd beatrice, bruin worden is so last season... Wij worden gewoon de "wit is in" trendsetters
Volgens mij is die kans wel heel behoorlijk maar weet het niet zeker. Ik neem het risico in ieder geval maar niet. Anders moet ik dadelijk weer zo'n dikke laag make-up op doen
bij mijn eerste zwangerschap heb ik geen msker gehad, en nu ook niet....ik heb wel DE VERHOOGDE kans, ik heb nl wel iedere zomer sproeten....maar een masker krijg ik niet..ik smeer me ook niet super in, gewoon met factor 20.....moet ook wel zeggen dat ik niet zo' nextreme zon liefhebber ben hoor, zit nu ook niet in de zon bijvoorbeeld....heb het gauw te warm..... voelen jullie beebje ook al bewegen? k dacht het metr 13 weken al te voelen, dacht dat het niet kon, maar volgens de vk dus wel....onze eerste voelde ik toen ook met 17 weken al.......en nu wet je ok wat je moet voelen.....grappig weer hoor! moet wel zeggen, ik ben er lang niet zo mee bezig als met onze eerste......dan let je ook niet echt op hoelang je zwanger bent en gaat het erg hardmet de weken, op zich is dat niet verkeerd! haha