Ik ben ook niet zo'n zonliefhebber, maar ik pas nu wel een beetje beter op... Nee ik voel nog niks, maar ik ga ervan uit dat dat nog wel een paar weken gaat duren...
Ik probeer af en toe wel iets te voelen maar het lukt nog niet echt. Ik ga er maar vanuit dat het rond week 20 gaat gebeuren, anders ga ik mezelf gek maken. Ik hoor hier ook al zoveel meiden die de baby al voelen en dan word ik alleen maar jaloers haha. Ik heb overigens wel 2 keer borrels gevoeld maar dat is ook weer even geleden. De laatste week in ieder geval niets! Ik zie me al helemaal zitten hoor over 3 weken op het strand met zo'n mega rieten hoed op! Staat wel dallas achtig haha
Ach ja, Bruin is zóóóó 2007.. pff.. Maar of je nou al bruin bent of niet maakt volgens mij niet uit.. Iedereen kan het krijgen en zelfs als je in een eerdere zwangerschap al in de zon hebt gelegen en er niets gebeurde kan dat nu wel ineens gebeuren.. *Zucht*.. daar gaat mijn zon-genot! Ik zit nu dus met mn hoofd in de shaduw maar mn beentjes in de zon!
ik zit binnen, het is toch te warm buiten... Over een uurtje is de zon uit de tuin en ga ik lekker buiten zitten
Dat klinkt ech theeeerlijk! Ik zit in een muf kantoorgebouw met gelukkig wel airco maar geen zonnetje boehoehoe
Kunnen jullie ff ophouden met al die verhalen over tuintjes en in de zon zitten? Ik zit hier helemaal te verhitten op mijn werk, zonder airco Ga wel lekker op tijd weg hier, want ik voel weer overal pijntjes... VK zegt dat ik het iets rustiger aan moet doen, dus dat doen we dan maar!
Ik vind dat wel knap van je dat je dan gewoon eerder weggaat. Ik heb ook heel veel de behoefte om eerder naar huis te gaan om even te gaan liggen ofzo maar durf het eigenlijk niet zo goed. Ik heb dan het gevoel dat ik mijn werk opzadel met mijn zwangerschap ofzo. Beetje lastig om uit te leggen...
Ik heb volgende week mijn laatste tentamens en zit dus in de tuin te studeren Het in de tuin zitten is fijn, maar STUDEREN absoluut niet. Maar goed, als ik zo hoor dat jullie in een ruimte zitten zonder airco dan mag ik niet klagen, sorry! Merk ook dat momenteel de motivatie eventjes helemaal weg is dus ga maar even iets anders doen.
Ik zat net een beetje in een tijdschrift te lezen en zag daar een artikel over vasa previa staan. Dit is een aandoening die je bij de 20 weken echo kunt zien waar je baby maar een overlevingskans van +/- 10% bij heeft. Dit kan makkelijk voorkomen worden als ze bij deze echo hier een extra klein onderzoekje voor doen. Dan kijken ze naar de navelstreng enz. Als ze het dan signaleren dan halen ze de baby bij 35 tot 37 weken en zijn er dus verder geen problemen. Het is een lastig verhaal om uit te leggen wat het is maar het komt er op neer dat je baby dood kan bloeden in je buik. Klinkt allemaal heeeeel erg eng en niet echt gezellig maar je kunt bij je 20 weken echo gewoon aangeven dat je daar ook op getest wilt worden en dan doen ze dat ook. Het kost ook maar 2 minuten... Nu ga ik gelijk mijn vk bellen om aan te geven dat ik dit ook wil bij mijn echo en wilde jullie het even vertellen omdat het niet echt bekend is en jullie ook bijna voor de 20 weken echo zitten. Doe ermee wat je wilt natuurlijk! Liefs, Be
Kan ik dit ook gewoon tijdens de 20 weken echo zelf aangeven? Of moet ik van te voren bellen? Ik wil namelijk absoluut dat hier naar gekeken wordt, heb hier namelijk ook iets over gelezen.
Dat weet ik dus niet precies. Daarom ga ik er morgen even over bellen. Maar ik geef je morgen dan wel even het antwoord! Het kan natuurlijk nooit kwaad om er extra naar te kijken. Het zal je gebeuren en je bent het vergeten te zeggen ofzo... Ik ga nu lekker in een 10.000 kilometer lange file staan! Veel plezier met het voetbal vanavond en niet te veel stress allemaal
Beatrice, ik ga maandag voor de echo, ga het zeker vragen! bedankt. Het is zooooo warm, bah! verder alles gied hier
ik had gistermiddag ook even een donkerbruin vermoeden dat ik vlekken in mijn gezicht kreeg .....maar het viel mee ...trok weer weg ...... hoe is het verder met jullie dames ...? alles goed ook met de ukkies ?
volgens mijn moeder ben ik gegroeid sinds de laatste keer dat ze me zag (donderdag), dus volgens mij doet kindje het goed
Als tegenhanger van al het goede nieuws en mooie berichten moet ik dan toch even mijn hart luchten: Ik heb vrienden van de andere kant van de wereld over op bezoek met hun zoontje van nog geen anderhalf. Gistermiddag, we waren allemaal moe na een ochtendje varen, allemaal lekker een dutje gaan doen. Staat ineens de vader op mijn slaapkamerdeur te bonzen dat het niet goed gaat met het kind. Ik meteen opgesprongen en het jochie overgenomen: helemaal slap en bleek en paarse lippen. Meteen 112 gebeld en gaan reanimeren terwiijl er 2 ambulances en een helikopter onderweg waren. Het heeft helaas niet mogen baten: vandaag is het vermoeden uitgesproken dat hij hersendood is en als er morgenochtend nog geen verbetering is wordt alles stopgezet. Ben er helemaal kapot van, zit de hele dag al te huilen. Ik weet dat we niet beter en niet meer hadden kunnen doen, maar het is alsnog niet genoeg geweest... Zelf een klein kindje in mijn buik en dan in mijn armen staan met het levenloze lijfje van de zoon van mijn vriendin... Ik kan het niet loslaten.
Jemig Whabbit.. Ik zit hier met tranen in mn ogen, dit kun je toch niet menen? Wat ontzettend erg, jee.. Ik ben er helemaal stil en verdrietig van.. Ontzettend veel sterkte en hopen op een heel groot wonder.. Ik duim voor jullie