November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    OOOOOOH Whabbit! Wat vreselijk! Sterkte meid! Oh hemel ik ben er helemaal stil van en zit met tranen in mijn ogen... Knuffel!

2. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Whabit,

Meid! wat een verhaal! heel veel sterkte voor je vriendin en man en voor jou natuurlijk!
    Jeetje....je grootste nachtmerrie!

we denken aan je!

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Whabit,

Ohh wat erg zeg! Ik krijg hier gewoon kippenvel van. Dit is iets wat je zeker niet verwacht. Heel veel sterkte voor je vriendin, haar man en jij natuurlijk ook!

4. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    O... Whabbit, wat verschrikkelijk. Wat een nachtmerrie... Ook al weet je verstandelijk misschien wel dat de kans van slagen bij een reanimatiepoging altijd héél klein is en dat je alles gedaan hebt wat je kon, toch moet dit echt verschrikkelijk zijn... Heb er geen woorden voor...

Heel veel sterkte meid.

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Hier is het vandaag lekker rustig geweest. Vanmorgen toen ik Rick naar de PSZ gebracht had ben ik met een vriendin naar de Ikea geweest. Een rond kussen gekocht voor in bed. Is iets goedkoper dan een voedingskussen gezien ik die alleen maar gebruik voor het slapen!

Vanmiddag het badje vol laten lopen voor Rick. Het was ook zo warm!
    Vanmiddag is er iets moois gebeurt, altans dat vind ik. Is Rick lekker aan het spelen komt hij naar mij toe gelopen van:"mama, ik moet poepen." Het potje stond beneden, dus kon hij daar op als hij dat wilde doen.
    Ik probeer dit al zo lang en elke keer werd het niks, tot vanmiddag.
    Hij rent eerst weg, komt weer terug en is dan weer weg. Ik denk om alles op gang te brengen.(sorry voor het vieze verhaal!)
    Hij komt weer terug rennen en gilt:"MAMA ik moet poepen!" Nou, hij gaat gelijk op het potje en ja, hoor gelukt....... Oh wat was ik vanmiddag trots op hem. Hij was zelf ook heel erg trots. Moest het gelijk aan papa laten zien. Het zal nog eens wat worden. :)

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee wat goed van je kleintje schildje! Je heb alle reden om trots op hem te zijn... :D

Oh ja,mijn man vond het tijd voor een nieuwe buikfoto... Zie album :)

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ohw Whabbit, wat erg! Heb er eigenlijk geen woorden voor. Zo'n klein mannetje. Wat vreselijk dat zoiets zo plotseling kan gebeuren. Ik wens jou, je familie en de familie van het jongetje heeeeeeel veel sterkte. Ik leef met jullie mee.

8. BenMarieke

6 jun 2008
    88
    0
    0
    Interieur Adviseur
    Omstreeks Drachten
    @Whabbit; Sterkte :cry:

@schildje; Dag andere mama, jij bent net zoals mij ook op 12 november uitgerekend :) Gefeliciteerd!

Vandaag heb ik weer een afspraak gehad bij de verloskundige. Bloeddruk was goed en dan het hartje luisteren...Eenmaal het apparaat op mijn buik en we hoorden meteen het hartje! Geweldig :D! Dat was wel even anders dan de vorige keer...toen was het vijf minuten zoeken!

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Whabbit, wat een nachtmerrie! Ik kan me voorstellen dat je het er ongelooflijk moeilijk mee hebt. Heel veel sterkte voor je vriendin!

Wat dat probleem met de navelstreng betreft is hier iemand op het forum die dat ook heeft meegemaakt (weet haar naam niet onmiddelijk maar heeft in haar profiel een foto van een paarse vlinder volgens mij)! Ik had toen al in een boekje opgeschreven dat ik dit zeker ook wou laten nakijken bij de echo donderdag (krijg echo op 19w1d). Zoiets mag gewoon niet gebeuren!

Ik voel trouwens ons kindje echt sinds zaterdag! Vandaag de kleine echt veel voelen wroeten... heel actief maar heel fijn al dat gefriemel in mijn buik :D Ben helemaal verliefd! Zo bijzonder dat gevoel!

Enne, ben helemaal geen voetbal fanaat maar ik gunde die arrogante italianen bij ons op het werk helemaal geen overwinning dus ik heb heel hard zitten supporteren voor Nederland... wss de enige wedstrijd die ik zal zien maar wat een wedstrijd! Knap gespeeld hoor van jullie ploeg (ook al was die eerste niet helemaal terecht)... die italianen lekker op hun donder gegeven :)

10. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Whabbit, veel sterkte meid, poe wat een verhaal, idd je grootste nachtmerrie!

Ben ook geen voetbalfanaat maarja deze wedstrijden ga ik ook altijd kijken, gaat me dan meer om de sfeer zeg maar
    Zie verder hier allemaal mooie buikfoto's voorbij komen, maar het enige wat bij mij echt groeit is mijn bovenbuik, lijkt net of ik gewoon 10 kilo ben aangekomen, meer mensen hier last van?

Trusten allemaal :)

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Whabbit, wat vreselijk :cry:

Ik voel vanaf gisteren de beeb heeel duidelijk. Vandaag tijdens de voetbalwedstrijd (ik leef altijd erg mee) was ze helemaal super actief. Zo leuk!

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Mooi buikje hoor! Het begint al wat tegroeien als je de vorige foto ook bekijkt.

13. Niet meer actief

Goedemorgen allen..
    Ook ik ben een fanatieke voetballiefhebber :D Jippie..

Enne er staat een buikfoto in mijn album! Precies gemaakt op 16 weken.

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik zie hier hele mooie buiken langskomen! Knap hoor!

Vandaag moet mijn zusje haar laatste dag werken en dan gaat ze in bevallingsverlof! Ze komt dan een weekje naar België en we gaan zaterdag samen haar geboortelijst gaan leggen... heb er nu al zin in... kan ik lekker een beetje oefenen voor we die van ons mogen gaan leggen :)

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hup Holland Hup! :D

Op mijn werk zitten vrij veel Italianen. Gisteren hadden ze nog zoveel zelfvertrouwen. Zaten ze me uit te lachen!
    En kijk nu eens! :evil:

Verder alles goed? Voel kindje nu vrij veel bewegen. Trapjes worden ook steeds harder. Groei trouwens ook naar voren. Heb mijn taille ook nog steeds. Buik is meer een puntbuik.

@Marisha, dat was Spirit. Ik heb het hele verhaal gelezen en ik laat de boel er ook op controleren.

@Kleinwonder, jij hebt ook zo'n puntbuik. Net als ik!

16. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Morning meiden!

@Whabbit: heeeeeeeeeel veel sterkte, wat een bizar verhaal meid, zoiets hoop je nooit mee te maken. Wij gaan duimen voor de kleine kans die het jochie nog maakt!

@Marisha: het leek mij inderdaad ook geen goed doelpunt die eerste, maar dat was het toch echt wel, er lag namelijk nog een Italiaan naast het doel en dan kan het dus geen buitenspel zijn. Dus dat kun je die Italianen op je werk ook nog ff in hun ogen wrijven :)
    Ennuh: wat bedoel je met geboortelijst leggen...? Is dat iets van een adreslijst wie je allemaal een kaartje wilt sturen? Of ga je me nu heel hard uitlachen, hahaha!

@all: fijne dag vandaag, ik moet zo'n beetje gaan inpakken hier op het werk...interne verhuizing...gaan we weer... :(

17. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @ whabbit. sterkte!

Gisterenavond echo gehad. Was weer geweldig. Echt super! enne ondanks dat we toch twijfelden of we t wilden weten kunnen we er nu niet meer onder uit. Het was te duidelijk, zelfs wij als leken konden het zien wat t wordt. dus nou ja wel leuk ;)

en mijn buikje begint nu toch ook echt te komen. Maar wat een verschil met mijn zus! en dat terwijl we tegelijk zijn uitgeteld.....

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Volgens mij (weet het niet zeker hoor) is een geboortelijst net zoiets als een trouwlijst. Dat wordt wel vaker in het buitenland (Engeland, Amerika, Canada) gedaan. Op die lijst zet je dan allerlei cadeautjes die mensen voor je kunnen kopen. Handig voor de mensen die nooit weten wat ze moeten kopen en op die manier krijg je niet alles dubbel.

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Gerdien: Het wordt dus een jongetje? Haha. Gefeliciteerd met je mooie echo!

@All: Ik moet nu weer naar mijn werk. Lekker later op de morgen beginnen, maar heb toch totaal geen zin meer. Allemaal een fijne dag en geniet nog maar van de laatste zonnestraaltjes.
    Oja, ben ook helemaal geen voetbalfan (mijn man heeft er zelfs een hekel aan), maar heb gisteravond toch maar even gekeken. Mooie wedstrijd.

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Het is alweer rond tienen maar naar mijn gevoel is het midden in de nacht! Ik kan mijn ogen bijna niet open houden.

Het duurt ook nog best lang tot ons verlof haha

Voor de rest weinig nieuws. Ik heb weer heel erg last van hoofdpijn en voel nog steeds niets in mijn buik. Zooooo saai!

Deel Deze Pagina