Goedemorgen meiden! Wat leuk om te lezen dat vele van jullie de baby al voelen, hier nog helemaal niets! af en toe gerommel maar heb meer het idee dat het mijn darmen zijn! Hoop ook snel leven te voelen! Me buikje is ook weer wat gegroeid, dat mensen het nu ook gaan zien leuk is dat! En in de zon zitten doe ik wel hoor, gewoon goed insmeren! en ben al lekker bruin, zonder maskers of vlekken of iets! zelfs een mooie bruine buik! Volgens me verloskundige kan het geen kwaad, als ik me maar goed insmeer en me buik niet te heet wordt! je lichaam geeft het zelf wel aan! Verder minder moe gelukkig! Sybje, hoe is het met jou? nog steeds zo misselijk? Ps. Ik heb gisteren een kinderwagen gekocht! via marktplaats! ik zag hem en was verliefd! het is een Koelstra, super stoer, in het zacht leger groen! Echt een robuuste stoere wagen, ben helemaal blij! En zeker voor die EUR 100,-
Hoofdpijn heb ik ook heel erg. Zou dat door de hormonen komen, of door de warmte? Ik kan helemaal niet meer goed functioneren. Paracetamol mag toch?
je mag 6 paracetamol van 500 mg per dag. Ik heb het vorige week nog aan mijn apotheker gevraagd ivm verkoudheid...
Wij gaan trouwens vanavond onze babykamer ophalen, woehoe! Enne Waarom: Gefeliciteerd met kinderwagen, dat is zeker een koopje voor 100. Ik was trouwens benieuwd waarom de ene vrouw een ronde buik krijgt en de ander een puntbuik? Ik kan met mijn punt bijna iemand pijn doen en las ergens dat dit door de buikspieren kan komen? Wat ik gek vind want mijn vriendin en ik zijn beide aardig gespierd maar zij kreeg toch echt een giga ronde buik..
Bakerpraatjes: Punt is jongetje, rond is meisje. Geen idee of het klopt, maar ik hoor van veel mensen dat het bij hun wel klopte. Bedankt voor de paracetamolpost tipp! Ga ze vanmiddag gelijk kopen. Heb hier nog maar een halve....
@Tipp, ik zet net op je site te kijken. Die tut waar 'Giraf' op staat, die hebben wij ook gekregen! Die knistert zo fijn. Dat schijnen baby's leuk te vinden. Leuke site trouwens. Is dat gratis, of moet je er voor betalen?
de site is op zich gratis, maar als je extra fotoruimte wil (die hebben wij genomen) kost het geloof ik voor een jaar 50 euro... http://www.babysite.nl/ Hier kun je precies lezen hoe je een site maakt en wat het kost...
Leuk kleinwonder! om het binnen te hebben! Kan je het een beetje inrichten enz. ik heb ook een ronde buik, zal er weer is een foto van maken! acho joh! Punt buik, ronde buik...als het kindje maar goed groeit! En ik heb het ook gehoord en gelezen van een punt is een jongen en rond een meisje! Ben benieuwd!
@waarom : het gsaat hier redelijk ...met ups en downs zeg maar ,......zit nog steeds thuis helaas @ whabbit : ik weet gewoon stomweg niet wat ik moet zeggen .........ben verbijsterd ....denk ook een klein beetje aan je zelf ....is toch een behoorlijke aanslag op je lijf ook
Whabbit, wat verschrikkelijk! kan verder niks bedenken om te zeggen, heeeeel erg veel sterkte oor jullie allemaal! ik heb ook een babysite, je kan kiezen wat voor abo je neemt, ik heb er een van 25 euro geloof ik. ik heb echt een klein voetballertje in mijn buik, hard schoppen joh tijdens het voetbal! Barrie kon het gewoon voelen voor he eerst! leuk joh
ik voe het echt nog niet schoppen hoor meiden ...ik voel het de ene keer wel meer "strelen " als de andere keer .......maar heb dus ook de ene keer een dikkere buik als de andere keer .......weet ook niet wat ik daar mee moet zeg maar ...
ik voel hem het hardste aan de buitenkant als ik op mijn rug lig, heb nemelijk een aardige speklaag van mijzelf Ben trouwens 2,5 kilo aangekomen in totaal Op zich niet veel, maar over 3 kilo weeg ik 100! Dat woog ik op het eind van de zw'schap van mijn dochter. hoop echt dat het niet veeeel meer wordt!
Whabbit: Wat een verschrikkelijk verhaal! Ik vind het enorm goed van je hoe je zo snel geholpen hebt, sommige mensen raken in paniek, anderen helpen direct en dat heb jij gedaan. Het is nu dinsdag en we hebben hier nog niets gehoord en daarom hoop ik ook op een wonder.. Heel veel sterkte meisje, ook voor je vriendin en haar man! We leven allemaal met jullie mee!
Waarom, leuk hoor dat je de wandelwagen al hebt! En voor 100 EUR is het echt geen geld! Kleinwonder, fijn dat jullie de kamer vanavond kunnen gaan ophalen! De onze komen ze over 2,5 weken pas brengen maar tegen dan is de hele kamer wel al geschildert en klaar voor ons kindje Ik lees hier vanalles over ronde buik/punt buik... zou niet weten wat ik heb... ik denk dat ik rond draag maar we erg naar voor... mss is het dan toch een punt Trouwens die geboortelijst is idd je hele uitzet die je op een lijst zwiert en waarbij de bezoekers die op kraambezoek in het ziekenhuis komen (of andere mensen) een kadootje van kopen... de lijst varieëert van kleding, eetgerief, speelgoed tot grotere dingen zoals luiertafel, kinderwagen etc... De prijzen varieren ook meestal vanaf 5 EUR tot 200 EUR of zo. Het leuke is dat je van de winkel dan later een tegoed bon krijgt van 5% op de totale waarde van je kado's waar je dan nog andere spullen van kan kopen. Mijn zus die in FR woont heeft ook geen lijst in FR (want dat doen ze daar ook niet) maar gaat er wel een leggen in BE voor de Belgische familie en vrienden! We kopen dus zelf bijna niets op voorhand (de kamer, de box en de wandelwagen kopen we wel op voorhand maar al de rest komt op de lijst terecht. De dingen die we nodig hebben maar niet kregen kopen we dan wel zelf bij).
O, ik hou absoluut niet van die lijstjes Ik vind dat zo ehh.. raar! Ik vind het leuk om dingen te krijgen hoor, maar ik wil mensen geen dingen opleggen. Vind het juist leuk als het een suprise is. Zo'n lijstje bezorgd me altijd een raar gevoel, weet niet hoe ik het moet omschrijven een beetje dwingerig zeg maar..
Ik moest ook een beetje wennen aan het idee van geboortelijst.. Ze kwamen er mee aan zetten en ik kende dat toen helemaal nog niet..in Belgie is dat heel normaal, maar ik denk niet dat ik daar aan mee doe. Op onze trouwkaart hebben we ook geen envelopje gezet..
oh wat lijkt me dat heerlijk dat je t kunt voelen! ik merk nog helemaal niks..maar ja ik weet ook niet wat ik zou moeten voelen....gisteren zei de mijnheer van de echo wel dat ik me maar moest voor bereiden dat ik erg veel ging voelen want het was een superbeweegelijk babytje...