op mijn geslachtskalender staat een jongetje .........ik hoop stiekum nog op een meisje .....maar een jongetje is ook heerlijk ....zou alleen graag wat verandering willen brengen in de familie ......
Anneke, bij mij klopt de geslachtkalender niet. Staat een jongen en het is duidelijk een meisje.. gisteren weer naar de vk geweest alles was goed, ze kon heel goed zien hoe de kleine lag en het hartje klopte ook mooi, over 4 weekjes weer terug komen.. liefs Shannen
Goedemorgen dames @Janny fijn dat je toch nog een leuke verjaardag hebt gehad! @Tipp wat heeerlijk dat je een rustige dag hebt! Ik zou er een moord voor doen geloof ik. Al is dat weer erg inspannend en heb ik er dan niets aan @Shannen Leuk dat je de kleine weer hebt gezien. Dat is toch altijd een lekker gevoel. Ik ben benieuwd of de kalender gelijk gaat krijgen. Ik dnek zelf dat het een meisje is en dat zegt de kalender ook! Maar het maakt me eigenlijk niet echt uit... Nog iets van 11 dagen en dan weet ik het! Vannacht was ineens een drukke nacht. Ik zat gisteren en eergisteren nog te klagen dat ik niets voel en ineens denk ik dat ik allemaal zachte tikjes voel. Het heeft me zelfs een paar keer wakker gemaakt! Nu voel ik al heel de ochtend kleine tikjes dus ik hoop dat dit de beginnende schopjes zijn! Groetjes, Be
Goedemorgen meiden! Ik ben deze morgen bij de gyn geweest voor de 20 weken (ale ja, 19w1d) echo. Alles bij ons beebje zag er goed uit (schedeltje, lipje, neusje, oogjes, hersentjes, hartje, blaas, maag, ruggewervels, handjes, voetjes, etc)! Ook de placenta zag er goed uit en lag op een goede plek dus ook geen probleem. Alleen lag ons kindje in stuit dus wou hij of zij niet bevestigen dat het geslacht dat de gyn de vorige keer zei correct was of niet... we zullen dus een week of 5 langer moeten wachten om het zeker te weten! Ons kindje woog nu 230 gram dus dat was ook perfect. Alleen was de gyn niet zo blij met het feit dat ik in de voorbije 4 weken 4 kilo ben bijgekomen Dat was te veel en ik moest toch wel opletten nu... Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens te vragen of er bij ons in de buurt pretecho's werden gemaakt... wist de gyn me te zeggen dat hij in zijn praktijk zo'n toestel had staan en dat ik de volgende keer in zijn praktijk op echo kon komen (ik ga nu tijdens zijn spreekuur in het ziekenhuis)! Is ook weer geluk hebben! Verder heb ik gevraagd of het normaal was dat ik in de loop van de namiddag/avond pijn kreeg in mijn rechterbil. Volgens de gyn is dit normaal omdat je door je zwangerschap anders gaat lopen en dat dit inspanningspijnen zijn (bepaalde spieren die je nu meer gaat belasten en die door de inspanning pijn kunnen gaan doen) en ik moest me dus niet ongerust maken... dit is normaal en kan geen kwaad!
Oh ja, Jootje of Ram, op 18 juli 9u15 heb ik consultatie bij de gyn + pretecho... kunnen jullie mijn afspraak ook op de lijst zetten?
Niks doen is echt een goede besteding van je dag! Eigenlijk de beste. Of is dit de moeheid die spreekt? haha
vermoed de vermoeidheid ....maar hoe meer je denkt wat allemaal nog MOET doen hoe zwaarder het valt ...en je het niet doet ...tenminste dat heb ik ....
Of je hebt juist maar 2 dingen te doen die je dan de hele dag voor je uit schuift. Dat is ook een bekende voor mij haha.
Gister lekker naar de stad. 2 zwangerschapsbroeken gekocht bij miss etan. Een spijker en een witte linnen. Heerlijk een broek aan te hebben die lekker zit en niet klemt of openstaat. Ook een badpak gekocht, bruin met roze, erg lief. Ik voel helaas de kleine nog niet, maar dat komt nog wel. Heb een buikje van mezelf dus het zal wel wat langer duren voor ik het voel. Wel begin je echt goed mijn buik te zien en op mijn buik liggen voelt aan als liggen op een bal. Maar ik voel me erg goed wel nog moe, maar mag niet klagen al ik sommige van jullie hoor. Helaas heeft mijn oudste kat (17) net dinsdag uitgekozen om erg ziek te worden. Het is iets met haar lever en heeft nu een antibiotica kuur. Vanavond moeten we bellen voor de bloeduitslagen van het lab. Dan horen we of het een ontsteking is of iets ergers. We zijn haar dus al 2 dagen met een beetje vla de gemalen pillen naar binnen aan het dwingen. Gister zelfs verse gerookte zalm gehaald, wilde ze ook al niet. Vanmorgen een lichtpunt, ze at wat van de zalm die ik op mijn brood had. zelfs iets later met een pilletje erin. Ook lijkt ze er wat fitter eruit te zien. Misschien is het toch een ontsteking geweest maar vanavond horen we het zeker. Ondanks dat ik weet dat ze ons een keer gaat verlaten blijft het erg moeilijk als ze zo ziek is en wil je dat ze weer opknapt.[-o< Zo dit moest ik even kwijt. groetjes MarielleB
he nee he... Ik ben weer vreselijk misselijk en moet echt mijn best doen om het binnen te houden... Ik ga zo maar even proberen te slapen en hopen dat het daarna over is...
Succes Tip! Marielle, heel veel succes met je kat! hoop zeker dat hij snel weer opknapt! Ik heb gisteren voor het eerst de baby gevoeld, en vanochtend heel even, toen er veel lawaai was! hihi Ik voelde het gisteren tijden een etentje, was 3 jaar getrouwd! mooie dag om voor het eerst wat te voelen toch! Meiden allemaal veel succes vandaag met werken of wat dan ook! hoop dat de misselijkheid snel afneemt dames!
@waarom van harte met je trouwdag! en inderdaad mooier cadeautje had je niet kunnen wensen toch? wat leuk joh! morgen nog een presentatie voor school en dan lekker een weekje vakantie! met zondag nog t concert van Guus meeuwis!
Ik lig hier in een deuk om een reclame van Manpower op de Nederlandse radio: LEKKER WERKEN MET SCHIZOFRENE PUDDINGBROODJES... wat hormonen al niet met je doen..
Wat is het rustig vandaag! Ik vroeg me af of jullie nog leuke sites hebben voor positiekleding? Ik heb een paar keer wat besteld bij www.bellyfashion.nl en esprit.nl maar voor de rest weet ik het niet zo goed....
Hallo Ladies, Ben zojuist bij de VK geweest als goed, en het hartje klopte ook heel regelmatig. Vanmiddag ook maar even een positiebroek gekocht, werd wel tijd begon allemaal wel steeds meer te knellen. GerdienD ga vrijdagavond naar het concert van Guus Meeuwis, hopelijk voor ons gaat het niet regenen. Groetjes
@Angel Guus is wel erg leuk! Maar er is ook voetbal...ik weet niet of je met je vent ga maar die van mij zou thuis blijven denk ik haha. Gelukkig was alles goed bij de vk. Altijd een lekker gevoel @Tip: Lekker dat je je iets beter voelt. Ga zo door