dank je maxje... Ik zie er werkelijk tegenop... Maar ze moet er maar begrip voor hebben, toch? Ik bedoel, haar eigen dochter is ook zwanger geweest... Ze moet toch weten dat je dan soms te misselijk bent om te eten? Zucht....
Heb net het intake-gesprek gehad. We hebben de zakelijke dingetjes even besproken en mijn wensen t.o.v. de gastouders. Ik heb straks 25 uur x 40 weken gastouder-opvang nodig. Qua kosten komt het neer op ca. 55 euro per maand wat wij zelf dan nog moeten betalen. Dit valt mij 100% mee eigenlijk. En ze gaan zoeken naar gastouders die op de route naar mijn werk liggen. Altijd handig. Ons beebje komt dan in een clubje van ongeveer 6 kindjes. Ik heb gekozen voor een zeer flexibele vorm van opvang. Dit scheelt ook een hoop stress, rekening houdend met vergaderingen buiten werktijd om e.d. Ik zie het wel zitten met dit gastouderbureau. Ik denk dat ik de andere (had er 2 aangeschreven voor de zekerheid) maar af zeg. Hebben jullie al iets geregeld?
Goedemorgen allemaal Wij hebben nu ook 3 dagen creche aangevraagd maar hier is het zoooo druk dat ik dat pas een week of 4 van te voren hoor. Erg onzeker maar oke, ik denk dat we er wel tussenkomen. Vandaag wederom hoofdpijn. Ik word er echt gek van. Ik ga zo maar even de vk bellen denk ik. Al zal die niet zo veel kunnen doen ben ik bang.
@tipp mijn schoonmoeder is dat afgeleerd tijdens mijn misselijkheid ......ik propte het er altijd in ....en onder het eten kwam het er al weer uit .....tja daar kun je niks aan doen ...
WHOEEEEEHOEEE! Terug van de echo, hij was echt PRACHTIG! Alles zag er super uit en we weten het geslacht.. WIJ KRIJGEN EEN ZOON! Ik plaats de foto's vanmiddag in mijn album, nu eerst even de familie inlichten
@kleinwonder Gefeliciteerd! Super gaaf. Je bent er snel bij. Ik moet nog steeds wachten tot 19 weken totdat het geslacht bekeken wordt...
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - : 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - : Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - : Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - : AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# blue ice - ? - ?jr - 1e kindje - het wordt een jongetje 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - : 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - : Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - : engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - : Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- : 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : 19 november Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje : 21 november Starry - Rotterdam - 23 jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X babychica - Noord- Brabant - 22 jr - 1 kindje - : 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : WillyD - Lelystad - 23 jr -1 kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - : tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Er zijn tot nu toe 82 november mama's! Totaal: 5 jongens, 3 meisjes, 0 tweelingen, 57 : (weet het nog niet) 3 :-# (ga het niet vertellen) , 17 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 13 juni kleinwonder- pretecho 16 juni Maxje - 20 weken echo Shannen - 20 weken echo lot23- afspraak vk + echo 17 juni Schildje - 3e afspraak vk 14:45 uur 18 juni Manon F - 20 weken echo ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur 19 juni sasgirl - 20 weken echo 20 juni Edithdeb - 20 weken echo 23 juni tipp42hgg - 3e afspraak vk Jootje24 -20 weken echo 20:30uur KersjeB -20 weken echo Hummel - 20 weken echo Fredje8 - 20 weken echo 24 juni waarom -20 weken echo JsztD - 20 weken echo Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn 25 juni Marbo gaat trouwen!!!!! Sybje - 20 weken echo Beatrice - 20 weken echo 20:45 uur 27 juni Ram1978 afspraak vk 30 juni benmarieke- 20 weken echo + geslachtsbepaling 1 juli schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo Anneke - afspraak vk 3 juli domino85- 20 weken echo spotlight - afspraak vk chebu- 20/21 weken echo en pretecho 4 juli annelet- 20 weken echo JannyJansen- 20 weken echo 15:00 uur 7juli JannyJansen- Gyn 13:30 uur spotlight - 20 weken echo 8 juli Anneke - 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur 10 juli lot23- 20 weken echo GerdienD- afspraak vk Jootje - 3e afspraak vk 11 juli marielleB- 20 weken echo 15:30 uur 15 juli Edithdeb - afspraak gyn marielleB- afspraak vk 17 juli Ram1978- 21 weken echo 18 juli marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur 30 juli Sybje - pretecho JannyJansen- pretecho 09:00 uur Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @MarielleB: heb je afspraken erbij gezet! @kleinwonder: Gefeliciteerd met jullie kereltje
Kleinwonder gefeliciteerd! Leuk hoor, weer een jochie erbij. Geen zorgen dames, ik hoor de 23e dat ik een meisje krijg, daar ben ik nog steeds van overtuigd En volgens mij had Marisha gisteren een hele mooie 20-weken echo, geleficiteerd! Verder vandaag 18 weken! Jippie jippie jippie en wat gaat dat inderdaad ongelooflijk hard zeg. Maar ik denk dat de komende 22 weken qua gevoel wel ff wat langer gaan duren. KDV heb ik ingeschreven, maar ook geen idee of ik daar nou echt terecht kan, ze riepen 1,5 jaar toen ik voor info belde, maar mss was dat ook wel weer om af te schrikken. We overwegen nog om ook bij gastouderbureau in te schrijven. Kwam erachter dat wij in het ziekenhuis hier Kraamsuites hebben, dat lijkt me eigenlijk wel wat, dus ook daarvoor ga ik me inschrijven. Zul je zien dat ze vol zijn als wij daar aan komen sjeesen, maar goed En ik heb gisteren mijn kraamdossier al ontvangen, wat een pakket zeg, flink wat om door te lezen! Verder gaat het met mijzelf op zich heel goed, alleen blijf ik heel erg last houden van pijnen in mijn zij als ik opsta, maar dat lijkt me wel normaal en sowieso nog veel bandenpijn. Alleen de 'spierpijn' in mijn schaamstreek is toch wel een beetje raar ondertussen. Vanmorgen urine ingeleverd om blaasontsteking te testen, maar dat is niet waarschijnlijk. Heeft iemand van jullie hier ook last van? Iedereen een fijne dag gewenst in ieder geval!
@kleinwonder: gefeliciteerd met je zoon, erg leuk Ik heb de opvang al geregeld. Onze overbuurvrouw is gastouder en zij gaat voor onze kleine zorgen als wij werken. Ik werk onregelmatig en mijn man heeft een eigen zaak aan huis + nog 2 a 3 dagen voor een baas. We hebben dus niets aan een kinderdagverblijf. En de overbuurvrouw wilde voor ons wel flexibel zijn. We hebben hier echt heel veel geluk mee. Lekker dichtbij en vertrouwd. Tevens zijn haar kinderen dan op leeftijd dat ze 's avonds kunnen oppassen als we eens weg willen. Echt ideaal Groetjes MarielleB
ook wij hebben al wat geregeld. Bij ons in het dorp heb je een kdv met fexibele opvang. je kunt dan een maand van te voren aangeven welke dagen je opvang wilt hebben voor de kleine. aangezien ik in de zorg werk en geen vaste dagen heb is dit ideaal. Mijn moeder gaat ook nog 1 dagje in de week oppassen. helaas is er pas in de zomer van volgend jaar plaats als we mazzel hebben. dus ik denk dat we om die tijd te overbruggen eerst over gaan op gastouders. met als doel toch over te gaan naar het kdv als daar een plaatsje vrij is.
@jootje ik werk ook in de zorg maar ik kon het toch niet rond krijgen bij het kdv ........ze willen per se 1 vaste dag in de week ........zelfs de creche op mijn werk wou dat ...het kromme was alleen dat de creche hier op het dorp om 07.30 pas open gaat en ik begin om 07.00 ...beetje jammer ....... de creche op het werk had pas in april 2009 plek .....heb nu een flexibele thuis oppas waar meerdere mensen die ik ken hun kindje hebben gebracht ,.....heb er dus het volste vertrouwen in zo ....
oww , bij ons hoef je geen vaste dag aan te geven. kan gewoon mijn rooster doorgeven en die dagen kan het komen. ik denk dat fexibele gastouderopvang ook niet verkeerd is trouwens. wij geven ons daar in ieder geval ook nog op. hebben we sneller kans op een plaatsje
ja hier werken creches helaas niet met flexibele tijden ....nou ja ben al heel blij met deze oppas dame ! en het gaat zo nu en dan naar de buurtjes