November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nee, juist absoluut niet haha. Iedereen dacht dat het een meid zou worden! Maar we vinden het echt helemaal geweldig hoor een jongen.
    Ik zweef echt op een wolk, ik kan iedereen een pretecho aanraden.
    De gewone echo bij de VK vond ik al erg leuk, maar met een pretecho hebben ze zoveel meer tijd voor je. Alles rustig laten zien, enorm leuk en mooi.

Ik heb trouwens ook al weken last van veel afscheiding, zal er indd wel bij horen..
    Ook heb ik mij al 2x laten testen op blaasontsteking omdat ik steeds het gevoel had dat ik dit had.. Niet dus.. Zal indd wel het groeien van de baarmoeder zijn.

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Vandaag heeft Sander (mijn man) voor het eerst ook de baby gevoeld. Ze was erg druk na de voetbalwedstrijd (net als maandag). Hij legde zijn hand op mijn buik en kreeg direct een dikke schop.....zo'n vreselijk mooi moment!

A.s. dinsdag hebben wij de 20 week echo.

3. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    't Is nog rustig hier op zaterdagochtend! Iedereen nog aan het uitslapen van gisteravond? Voetbal interesseert me he-le-maal niet dus ik lag redelijk bijtijds in m'n bedje. Maar ja, door al het getoeter en geschreeuw in de buurt zat slapen er nog even niet in.

Afgelopen donderdag ben ik weer bij de VK geweest. Vanwege mijn nierziekte is het iedere keer weer spannend wat mijn bloeddruk doet, maar die is gelukkig zelfs prachtig aan het zakken. 120/75, ik ben helemaal blij! Over twee weken weer naar m'n internist, maar kennelijk trekken m'n nieren het nu dus nog wel, dus ik hoop maar dat m'n bloed- en urineuitslagen dan ook goed zijn.

Iedereen met mooie echo's: gefeliciteerd! Leuk hoor, dat het nu allemaal steeds concreter wordt door groeiende buiken, mooie echo's en schoppende beebjes. Als ik dan even spiek in het februari-mama's topic ben ik blij dat we al die kwaaltjes hier alweer achter de rug hebben!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @magreet : lekker he eindelijk die onzekerheid een stuk achter je laten .....

5. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hey meiden,

Ik ben ff niet zoveel online geweest.
    Sinds gister weer erg misselijk, moest ineens weer overgeven :(
    Echt raar, was al 5 weken niet meer misselijk...
    Hebben meer mensen dit gehad ?

Ik herinner me gelezen te hebben dat iemand een roze/bruin badpak had gekocht ? Klinkt leuk ! Waar heb je die gekocht en wat kostte die if i may ask ?

Kleinwonder gefeliciteerd met jullie jongetje !
    Lillebi gefeliciteerd met jullie meisje !

xxx

6. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    @Tatlim: ik heb ineens afgelopen week ook 2x overgegeven, was ook verrast dat dit gebeurde omdat dat al weken achter me lag. Moet er wel bij zeggen dat ik beide keren best wel moe was, dus misschien dat dat er ook mee te maken heeft?

@Sybje: absoluut... Al blijft het natuurlijk ook de komende maanden nog wel spannend. Hoe is het met je misselijkheid?

7. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi tatlim
    Het badpak heb ik bij prenetal gekocht. Is bruin met roze randjes.

groetjes MarielleB

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Jazeker rustig hier! (Bijna) iedereen heeft gisteren natuurlijk die prachtige wedstrijd tegen Frankrijk gezien...
    Vanmorgen weer motorrijles gehad. Ging wel weer lekker. Nog 4 weekjes (9 juli) en dan het laatste examen. Als ik hem niet haal, moet ik noodgedwongen een ruime half jaar even stoppen. Dat zal wel jammer zijn.
    Hier verder nog steeds geen teken van leven in mijn buik wat ik erg jammer vind. Ook het groeien van mijn buikje gaat nog niet zoals ik wens. Maar ja, het komt allemaal vanzelf. Het is ook nog steeds vroeg.
    Vandaag pas 17 weken. Maar voor we het weten is de zwangerschap al weer voorbij. Ik hoor van anderen om mij heen dat het echt heel snel gaat.
    Allemaal een heel fijn weekend! Ik zal af en toe wel even komen kijken, maar in het weekend heb ik toch altijd minder tijd om iets te schrijven.

9. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hm ok, thanks ! Heb ff op de site gekeken. Maar daar staat alleen een lelijke zwarte op...

Margreet, hm ok. Ja ik was ook wel moe maar of het daar nou echt mee te maken had :(: Dankje in elk geval !

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    merci ........ :rolleyes:

11. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Oh haha heb jij die soms ?
    Ja sorry hoor, maar op de site ziet hij er echt lelijk uit. Das mijn mening. Maar misschien is ie in het echt best mooi !
    Ik vind persoonlijk een zwart badpak of bikini ook saai. Heb liever iets met een kleurtje :D

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    aach ja ik heb hem en ben er blij mee ...kleed tenminste nog wat af zwart

13. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Mooi toch dat jij er blij mee bent !

14. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Jipppiieeee!
    We hadden vrijdag controle bij de gyneacoloog en alles was hartstikke goed!
    De man heeft een beetje de naam een beetje nors te zijn en heel veel vrouwen vragen daarom meestal naar een andere gyneacoloog, maar ik vind het een heel prettige man. Serieus, maar daardoor ook heel oplettend en hij nam echt de tijd om te kijken op de echo, zo'n beetje naar elk lichaamsdeel..en ja..toen kwam de vraag:
    " willen jullie weten wat het wordt?! Ik kan het hier namelijk goed zien.."
    Natuurlijk wilden wij het weten, en hij heeft het voor de zekerheid nog gecontroleerd..en tegen al onze verwachtingen in..
    het wordt een meisje!

Zet maar een [-X erbij, zo loop ik verder geen risico dat mensen er eerder achterkomen.. Wij vertellen gewoon tegen iedereen dat we het niet willen weten, haha!

Een hele shock dat het een meisje wordt, omdat wij echt iets anders dachten, maar ik vind het hartstikke leuk! :D :) :D :)

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Wow! Gefeliciteerd Marbo! En je had dus echt het gevoel dat het een jongetje zou worden? Grappig he? Fijn dat die gyn de tijd voor jullie heeft genomen!

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    lillebi en marbo: van harte met jullie meisje :)

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ohwwww... ik heb de laatste tijd toch zo'n ontzettende zin in een paar slokjes safari met ijs... Heb tot nu toe nog helemaal geen alcohol gehad (ben ook absoluut geen alcohol drinker, hooguit zo'n 4x per jaar dat ik een paar glaasjes drink), maar toch heb ik er nu zo'n ontzettende zin in. Die heerlijke zoete smaak van safari, lekker gekoeld door een paar ijsblokjes... mmm.
    Alcohol is toch slechter dan roken? Drinken / roken jullie af en toe?

18. Niet meer actief

Ik kan het allemaal niet bijhouden hier maar heb iig wel gelezen dat er iemand een dametje bij krijgt... gefeliciteerd :D

En kleinwonder jij ook een kleine man? HEEEELEMAAL leuk gefeliciteerd! :D

Sybje hoe is het nu met jou?

@ allemaal... even een dilemma!
    Ik heb al ontzettend veel kleertjes, zelf gekocht maar ook al gekregen! Ik zie het echt niet zitten om straks met de geboorte nog 3x zoveel te krijgen (zonde vna al die kleine kleertjes vind ik)
    Is het onbeschoft om te zeggen dat je liever iets anders wil als ze toch iets willen geven? (Cadeautjes voor die kleine in de vorm van speelgoed, geld voor zijn bankrekening of cadeaubon of iets dergelijks?)

Thnx :)

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Vind ik niet onbeschoft hoor! Ik heb ook al bergen babykleertjes, en ik vertel de mensen gewoon dat ik er genoeg heb en dus niks meer bij hoef. Als ze een beetje slim zijn, komen ze dan vanzelf met andere cadeautjes aan. Dus gewoon aangeven!

20. Niet meer actief

Ik lig nu in bed met mijn laptop en mn kleine man heeft t heerlijk druk in mn buik :D ben zo verliefd op m ! hihi

Maar dat terzijde ;)

Ja ik vind het zelf ook niet onbeschoft.. als mensen jarig zijn of een feestje geven dan geven ze toch ook aan wat ze willen hebben?
    Niet dat ik van plan ben om het op het geboortekaartje te zetten ofzo, maar op trouwkaarten is het bv heel normaal om een envelop te zetten... raar eigenlijk toch?

Deel Deze Pagina