@jsztd : je kan ook bij kado tip een spaarvarkentje neer zetten ........ik weet nog niet wat wij doen ....wij hebben alleen nog maar zelf pakjes gekocht ,.......en wat rompertjes gekregen ....maar ik ben heel erg moeilijk met kleertjes .....ik vind veel niet mooi zeg maar ......en vind het ook lullig voor die mensen om het pakje nooit te gebruiken en wel te zeggen dankje wel ...... en verder gaat het hier redelijk goed ....ben er achter gekomen dat mijn overgeven gerelateerd is aan spanningen en oud zeer ........beetje vreemd ....vallen veel puzzelstukjes op zijn plaats nu .......maar het komt allemaal goed dat weet ik zeker ..... heb voor vaderdag een onbijtje op bed besteld voor de papa in spe ...(kan ik er van mee genieten ) haha ...mar goed zit dus beneden te wachten staat manlief op de overloop te gillen waar ben je ...haha hij dacht zeker dat ik de benen had genomen of gestrekt in de wc lig ....aahh
hai hai, wij willen het dit keer niet weten, bi onze vorige ook eigenlijk niet, maar dat was zo overduidelijk, dat we het toch maar gevragd hebben of we het goed gezien hadden...een ventje! Hij is idd ook wel goed bedeeld...hihi....daarom viel het zo op denk ik. deze keer zeggen we van tevoren dat we het niet willen weten, zodat ze eromheen kunnen gaan... sinds gister-avond beroerd! denk dat ik een buikgriepje te pakken heb, 2 keer flink over mijn nek geweest, niet normaal.....nu nog belabberd...hoop het vandaag wel binnen te houden. Op mijn werk ook al een paar collega's met dit soort verschijnselen, dus ga er niet vanuit dat het door de hormonen komt, heb ook helemaal niet gespuugd in 16 weken tijd... wat heb ik een mini buikje vergeleken met anderen in hun albums, bij mij zie je zowat nog niks joh.....terwijl het de tweede is...zal vast komen door mijn afwijkende baarmoeder, en kindje zal wederom wel een kleintje worden, net als onze eerste (geboren 35 weken en 2185gram, 44 cm)
vraag cadeaubonnen meiden, kun je als ze wat groter zijn ,mooi nieuwe en evt merk kleertjes kopen van de bonnen, hoe ouder/groter de beebs worden, hoe langer ze kleertjes aan kunnen houden, de eerste maatjes kunnen ze maarzo kort aan, en als ze 1,5 geweest zijn, dan heb je veel meer aan (merk)kleertjes...anders zo zonde van de geeen kleren. vind het evengoed wel leuk om weer kleertjes te krijgen hoor.....heb bij de 1e heel veel gekregen. * janny jansen, drink jij normaal ook altijd een borreltje safari? Ik wel nl....mis het ook hoor...lust geen bier of wijn, drink altijd safari, maareh...voor het goede doel he!
Hoi meiden, Wat is het hier rustig de voorbije dagen! Ik las dat kleinwonder een jongetje krijgt en Lillebi en Marbo een meisje! Gefeliciteerd hoor! Volgende week ook weer 20 weken echo's... succes! Hier gaat alles rustig. Ben gisteren met mijn zus (die over 1,5 maandjes uitgerekend is) haar geboortelijst gaan leggen in de winkel... lekker al een beetje kunnen oefenen voor wij onze lijst gaan leggen Nu nog 1 weekje werken voor we een weekje met vakantie gaan! Iemand vroeg hier of wij nog rookten/dronken. Met roken ben ik meer dan een jaar geleden gestopt dus dat is niet moeilijk om af te blijven maar een lekker glaasje alcohol mis ik echt wel! Ik heb tot nu toe al 2x een heel mini klein slokje champagne gedronken op een feestje... kwaad zal het wel niet kunnen en dan heb ik toch even de smaak terug gehad van dat heerlijke drankje
Ja maar vermelden jullie op het geboortekaartje dan kadotip? Dat staat er nooit op toch..? Sybje lekker rustig aan doen jij! Blijven genieten, ook al lijktm e dat moeilijk in jou situatie als je ziek bent
Als ik drink (ik drink echt bijna nooit normaal gesproken) dan is het of safari met ijs, of malibu-cola. Verder vind ik alcohol niet lekker. Wijn en bier lust ik niet en andere drankjes vind ik niet bijzonder. En ja, we moeten het maar even missen voor het goede doel. Het is maar goed dat ik niks in huis heb. Maar straks in de zomervakantie zal het wel moeilijk worden als we lekker op een terrasje zitten...
Hmmm een lekker wit wijntje zou er hier ook wel ingaan.. of een malibu inderdaad.. Nou ja, tegen de kerst mogen we weer (dames die geen bv geven in ieder geval) Wie gaat er eigenlijk borstvoeding geven en wie niet? En vermelden jullie op het geboortekaartje een kadotip? Dat staat er nooit op toch..? Maar zou wel handig zijn...
Oja, ships, bv, dan moeten we nog langer wachten... ohoh... haha. Ja, ik ben wel van plan om bv te gaan geven. Ik hoop van harte dat het lukt.
ik zou wel een apartiefje lusten hoor jam jam.....maar doe het echt niet ....ook geen slokje ....heb het een en ander gelezen wat er mis kan gaan ......een paar druppels alcohol blijven al zo'n 12 uur in je navelstreng zitten .....
ik ga ook borstvoeding proberen ...ook al zak ik door de grond als ik er aan denk.....lijkt me helemaal niks als er zo'n kleintje aan zuigt .....laat staan een grote !
Knap van jullie ! Ik ga het niet doen.. bewust omdat ik denk dat het een hoop stress met zich mee gaat brengen (ik voel ECHT niks voor zo;n kleintje aan mn borst) en omdat ik snel weer aan t werken ga en het niet echt praktisch is dus..
Goedemiddag meiden! Ik heb een avondje feest, nachtje logeren en gisteren ook weer een druk dagje achter de rug en dat geeft nogal een aanslag op mijn lichaam, samen met de blaasontsteking, dus ik lig vandaag heeeeeeeeerlijk in bed en op de bank. Net The Illusionist gekeken, best een heel aardige film moet ik zeggen! De kuur voor de blaasontsteking helpt ook nog erg weinig moet ik zeggen, hopelijk is het dinsdag wel echt voorbij, anders maar weer naar de HA/VK. Iemand ervaring met zoveel pijn in de schaamstreek door een blaasontsteking? Ik loop er bij het opstaan echt bij als een vent die net in zijn ballen getrapt is. Marbo: gefeliciteerd met je meisje, wat leuk! Met al die verhalen wordt ik echt steeds nieuwsgieriger naar wat wij te horen krijgen volgende week, als hij/zij tenminste alles wil laten zien, hihi. Knap hoor, dat sommigen gewoon kunnen wachten tot de geboorte. Ik moet nog 3 weekjes werken en dan heeeeeerlijk 3 weken vrij en op vakantie, ow wat heb ik daar een zin in. Eerst een paar dagen naar de UK en daarna lekker niks doen op Zakynthos, jippie! Groetjes allemaal!
Wie gaat er eigenlijk borstvoeding geven en wie niet? En vermelden jullie op het geboortekaartje een kadotip? Dat staat er nooit op toch..? Maar zou wel handig zijn... nog maar x
er stond toch ook altijd op de lijst wie er bv of fv gaat geven ? @kersje ...het kan ook dat je door het kuurtje een schimmelinfectie er bij hebt gekregen .....dat brand meer in de schaamstreek .......wat ik zelf altijd deed tijdens een blaastonsteking is na het plassen me muts goed afspoelen met lauwwarm water ......urine van een blaasontsteking is nl erg vies ...... maar jeukt het ook ? ooh ja en het is trouwens heel normaal dat je een schimmelinfecie krijgt bij een kuurtje ... de meeste vrouwen krijgen dat binnen 2 maanden van de kuur ..........
@jzstd: geboortekaartje: ik weet niet of het zelf doe straks, maar ik vind dat het best kan hoor...zou ik persoonlijk alleen maar fijn vinden, dan weet ik zeker dat ik iets koop wat gewenst is. Bv/Fv heeft in de lijst gestaan idd, maar de lijst werd wat onoverzichtelijk door alle info. Ik ga het proberen in ieder geval, heb me ook opgegeven voor een info avond van de kraamzorg. @sybje: ik had het al toen ik de kuur nog niet begonnen ben...door die reden wilden ze juist gaan testen, dus het zal ws (nog) geen infectie zijn. Wel bedankt voor de info iig!
Ik ga borstvoeding geven. Als het luk tenminste. Zowel mijn broertje als ik wilden beide niet aan de borst. Lekker eigenwijs....
Maar hebben jullie uberhaupt ooit een geboortekaartje gezien waar het op staat dan? En heb respect voor jullie.. en heb ook nog wel eens mijn twijfels hoor of ik het toch zal gaan proberen, maar ik denk dat het een groot stress punt word...
Nee, nooit zo'n kaartje gezien nee. En dat bv zie ik gewoon als iets wat ik wel geprobeerd wil hebben en als het niet lukt: jammer dan. Ik ga hier niet wekenlang pijn zitten lijden en moeilijk zitten doen. Flesjes worden die kleintjes ook groot van hoor!
Inderdaad, zo denk ik ook. Ga het gewoon proberen, maar als het teveel stress / pijn geeft, dan maar over op de flesvoeding. En ik denk niet dat wij iets van kado-tips op ons geboorte-kaartje zetten. We zien wel waar de mensen mee aankomen. Maar geld is altijd handig. Ik heb de laatste dagen weer zulke pijnlijke, gespannen tepels! Soms houd ik echt wel een kwartier mijn borsten vast omdat het anders ontiegelijk zeer doet. Het komt trouwens met vlagen. Het ene moment voel ik ze heel erg, het andere moment heb ik weer nergens last van. Dit schommelt al mijn hele zwangerschap. Hebben jullie ook nog last van pijnlijke tepels?
hee meiden, Mijn man en ik hebben gisteren een superleuke dag gehad. Vandaag nog even aan de babykamer gewerkt (dat was het oude kantoor van de zaak van mijn man, dus daar moet veel aan gebeuren ) Gisteren lag er bij de post tussen de felicitatiekaarten de bevestiging van inschrijving bij de kraamzorg. Ik blij, dat is dan gelukkig geregeld.... Hoe is het hier? Nog iets boeiends gebeurd?