Hmm oke dankje En nee hier geen pijnlijke tepels.. heb eigenlijk alleen de eerste 12 weken last gehad van mn borsten.. nu eigenlijk nooit meer
@ kleinwonder, ik lees dat je een zoontje gaat krijgen, hartstikke leuk ! ik ga deze keer ook weer borstvoeding geven en we zien wel hoe lang, de tweede en derde hadden reflux dus daar ben ik toen over gegaan op dieetvoeding middels een flesje, de eerste heeft ongeveer 6 a 7 maanden BV gehad. Ik vind BV zo lekker handig voor de nachtvoedingen, maar overdag vind ik een flesje weer veel handiger zeker als je al een druk gezin hebt. maar we zien het allemaal wel.
Jsztd wij zetten denk ik niets op het kaartje over kadotips. Over de voeding ben ik zelf nog niet echt over uit, het is goed voor de kleine, maar heb mijn twijfels. Er word overal veel verteld over bv maar niet zoveel over fv, heb nog even om erover na te denken. Sybje lekker genoten van jullie ontbijtje..? tipp leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad. Wij hebben morgenmiddag een afspraak bij de vk en een echo dus toch weer spannend.
Wie herkent dit? Ben nu 19 weken zwanger en krijg soms ineens een felle steek in mn buik.. bij een onverwachte snelle beweging en net ook toen ik moest niesen.. Wat is dit?
Goedemorgen.. JsztD: volgens mij zijn dat je banden, ik heb dit ook en mijn VK zei dat het mijn banden zijn. Ik wil erg graag Bv gaan geven. De eerste 6 maanden volledig en daarna zien we wel verder. Het lijkt me echt zo geweldig, ik vind het zoiets moois. Ik begin ons mannetje steeds meer te voelen, vooral 's ochtends. Ik slaap altijd op mijn rechter zij (omdat op mijn buik liggen niet meer kan..) en als ik 's ochtends wakker word draai ik altijd in een keer om naar mijn linker. Ik voel dan dat de kleine helemaal draait en anders gaat liggen, zo lief! Verder hebben gigantisch veel (en dit is zachtjes uitgedrukt) babykleertjes gekregen (blauw..) echt geweldig. We hoeven het eerst komende jaar geen kleren meer
Hier gaat alles helemaal naar wens. gisteren een kinderwagen uitgezocht, we hebben gekozen voor een Teutonia. Deze wagen vonden wij de beste combinatie hebben van stabiliteit en uiterlijk. Je kunt namelijk zelf helemaal je kleuren samen stellen. Morgen hebben we de 20 week echo....spannend!
Vandaag de 20 weken echo gehad, de kleine meid is helemaal gezond voor zover ze konden zien en ze is goed gegroeid en ligt heel mooi op schema dus we zijn helemaal gelukkig! Was toch wel een beetje zenuwachtig, we zijn super blij.. Weer 3 mooie foto's meegekregen. Nu 20 weken zonder echo's, duurt best wel lang.. Kleinwonder een zoontje gefeliciteerd! En zoveel kleertjes gekregen al leuk toch, hier ook al veel roze kleertjes gekregen.. jsztd dat zijn je banden hier af en toe ook last van.. Fijne dag allemaal, liefs Shannen
goeiemorgen meiden... Ik begin mijn energie weer een beetje terug te krijgen... Ik heb net lekker de hond een uitgebreide borstelbeurt gegeven, kon daarna meteen mezelf stofzuigen Nu ligt ie lekker op zijn bot te kluiven. Vanmiddag lekker met mijn moeder de stad in...
Goedemorgen dames Ik lees weer een hoop goede berichten! Gefeliciteerd allemaal. Ik heb dit weekend ons geboortekaartje uitgezocht. Dit was eigenlijk nog geen 10 minuten werk. Ik had iets in gedachte en toetste dat in op google en daar stond tie gelijk. Helemaal goed dus! Ik wil graag gaan proberen om bv te gaan geven. Maar ook hier geldt dat het niet verschrikkelijke pijn moet gaan doen en één en al stress. Dan stop ik er direct mee! Daarnaast heb ik ooit een borstoperatie gehad waardoor de kans is ontstaan dat het helemaal niet kan. Dit moet ik nog even met de vk bespreken. Ik ben vandaag alweer 18 weken! gaat echt snel...woensdag 25 juni heb ik een pretecho voor het geslacht, vrijdag 27 juni ga ik lekker een weekje naar Spanje en dan woensdag 9 juli de 20 weken echo, dan dan eigenlijk de 21 half echo is maar oke. Ik heb er allemaal zin in! Er gaat nu in ieder geval zat gebeuren dus niet zo'n stil staan periode... Veel succes vandaag allemaal weer!
@tipp Super dat je energie weer terug komt. Nu kan je ook lekker genieten van deze mooie periode. Veel plezier vanmiddag.
verdorie , moet nog 11 dagen wachten op de 20 week echo.. ben zo benieuwd of alles er op en er aan zit .. en natuurlijk het geslacht... zal mijn voorgevoel het goed hebben.. 8) en rest die allemaal sugeert ... ' ja ik zie het al het wordt een...' ! lees dat de meesten al de 20 week echo hebben gehad, die ook in de zelfde weken zit als ik en soms minder en het geslacht al weten... kan niet wachten , echte jongens/meisjes kleertjes kopen ! heb verder alles al in huis , van kamertje tot kinderwagen maar nog geen kleertjes ! dus er zit niks anders op om rustig de dagen af te tellen..............
fijn dat je je geboortekaartje al gevonden hebt. Ik weet in ieder geval de stijl en we gaan naar dezelfde drukker als voor onze trouwkaarten vorig jaar, dus dat komt helemaal goed. Lekker hoor, weekje spanje... Ik ga half juli op vakantie...
Goedemorgen iedereen, ik ben er eindelijk weer. sorry voor lange duren. ja had zo druk met verhuizen en opknappen en ik had nog geen internet in huis toen we nieuw aangevraagd vandaar afgelopen donderdag interent is weer aangesloten hoera. maar na het aangesloten had ik zo druk met uitpakken en opruimen maar onze huis is eigenlijk nog niet helemaal klaar moet nog veel gebeuren. we willen niet langer wachten om intrekken wonen daarom besloten we snel verhuizen en opknappe doen we elke weekend omdat mijn vriend week weg moet voor zijn werk hij besloot dat hij wil andere werk zoeken omdat hij wil meer thuis en wil onze kleine straks meer zien en hij is bezig met ander werk zoeken pff lekker druk voor ons. en ik ben vorige week onverwacht ff naar het ziekenhuis omdat ik zoveel kramp had. maar gelukkig is wel goed gegaan met onze kleine ze zeggen dat ik gewoon stress had ik moet veel rustig aan doen. dus ik deed wel en gelukkig mijn familie helpen ons met opruimen zovoort dat vind ik echt geweldig babykamer is nog niet begonnen . ze keken ook gelijk of alles goed met onze kleine ik vroeg kan jij zien wat het wordt. helaas kunnen ze nog niet zien. dus over anderhalve weken mag ik er weer dus afwachten en zeker ook spannnend alleen hoop ik dat alles goed is.mijn voeten zijn echt vochtig door warmte pff zo dikke maar nu is weer normaal. als warmte heb ik weer dikke voet wie heeft dat ook? sorry ik niet alles heb wat jullie gezegd.. ik moet zoveel lezen.. haha... maar nieuwkomers alvast gefeliciteerd en welkom.. ik herineer niet meer waar jullie voor laaste keer over hebben hadden. maar ik zal wel tijd proberen om terug ff lezen zovoort. sorry..... verder gaat het goed met mij hier. verder doe ik rustig aan. hoe gaat het met jullie dan?
oh ja, meiden met hooikoorts: ik gebruik nu polliposan van A. Vogel. Werkt goed en mag je blijven gebruiken...
Klein Wonder; een jongen, Lillebi; een meisje en Marbo; ook een meisje, Gefeliciteerd!! Ik heb ook wel eens zin in een lekker wijntje, maar ik drink geen druppel alcohol. Ik weet dat het niet goed is voor het kindje, dus waarom dan risico nemen? Ik ga borstvoeding geven, dus voor mij zal het nog iets langer duren voor ik weer aan de alcohol ga. Dat er zoveel meiden zijn die er vanuit gaan dat BV geven pijn gaat doen en dat het alleen maar stress geeft, dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Ik denk dat het ook gedeeltelijk aan je instelling ligt. Ik hoor ook genoeg verhalen over dat het in 1 keer goed gaat. Ik verwacht wel (anders is het straks zo'n teleurstelling) dat het de eerste weken misschien moeilijk kan gaan en je er aan moet wennen. En ik zie wel hoe het loopt. Het lijkt mij iets heel moois en ook erg handig, je hebt het altijd bij de hand en op de juiste temperatuur!
Wij hebben overmorgen (wo de 18e) de 20 weken echo om 15:00 uur! Ik vind het zo spannend! Zal alles goed zijn en kunnen ze het geslacht zien... Nog 1 weekje werken (3 dagen) en dan 3 weken vakantie! Daar heb ik zo'n zin in!
ik wil ook bv gaan geven. Ik zie wel hoe het loopt en hoe lang ik het volhou... Gaat het goed, leuk en mooi meegenomen, gaat hiet niet, dan jammer... Ik ga er geen haslzaak van maken. Anders ben ik nu al gestresst en dat schiet helemaal niet op...