@debby: gefeliciteerd met je zeer waarschijnlijke meisje @anderen: gefeliciteerd met jullie mijlpalen! @jaki: welkom terug meis, rustig aan blijven doen hoor! Jullie hebben nog tijd zat voor alles en vooral ook anderen het werk laten doen voor je! Goed, another day @the office. Vanavond lekker voetbal, jippie! En nog een paar weekjes voordat we op vakantie gaan, nog meer jippie! Have a nice day!
Goedemorgen jeeehh ik zit ook op de 20 weken vandaag ! het schijnt dat de laatste 20 weken niet zo snel gaan ....beetje jammer
20 weken en 1 dag staat er sybje, dag te laat met je feestje Ukkepuk: hoe is het nu met jou? Voel je je al wat beter inmiddels?
Goedemorgen, O morgen de 20 weken echo..... Spannend. Ben vandaag en morgen vrij, Vanmiddag een crematie, moeder van een goede vriend is vorige week plotseling overleden. Om hem te steunen gaan wij mee naar de crematie. En morgen natuurlijk de echo !, hoop zo dat ze kunnen zien wat het is ben echt benieuwd... Ben vanmorgen weer verder gaan verven in de babykamer.. hij wordt echt leuk, als zeg ik het zelf
Maar het is wel lekker als de due in korter is dan je aantal weken zwanger! Ik lees af en toe met de juni mamma's mee om te kijken hoe ze de laatste loodjes ervaren en daar worden nu ineens veel kleintjes geboren. Zo leuk om te lezen! Ik ken die meiden helemaal niet maar je leeft toch wel met ze mee. Ik ben benieuwd hoe erg wij met elkaar zijn over een maand of 4/5.
Ja gaat gelukkig weer iets beter, merk wel dat het in het weekend beter gaat, minder last van mn buik. Kan ik me meer ontspannen.
ik word wel benieuwd naar je kamertje uk Meiden, gefeliciteerd met jullie mijlpalen... Ik ga zo maar weer eens de planten in mijn tuin vertellen dat ze niet zo hard moeten groeien
Ik ken het gevoel dat je je in het weekend beter voelt. Ik heb geen hekel aan mijn werk ofzo, zelfs het tegendeel maar als ik dan thuis kom is heel mijn buik hard en voelt het in mijn zij vaak een beetje beurs aan. In het weekend voel ik me helemaal top en heb ik nergens last van. Heel vaag. Ik heb trouwens zaterdag een zwangerschapskussen gekocht. Ik slaap nu gelijk heeeeeerlijk!
een zwangerschapskussen? Ik dacht gisteren heel even wat te voelen, een soort belletjes in mijn buik. Maar het was heel kort en zo weer weg, en heb verder niks gevoeld, dus ik weet niet zeker of ik iets voelde...
Iedereen gefeliciteerd met de mijlpalen gehaald vandaag En iedereen veel plezier bij de 20 weken echo's! Ik heb de 24e mijn 20 weken echo, volgende week dus.. en ik moet wel toegeven dat ik ECHT heel zenuwachtig word... eigenlijk moet ik dat niet doen, want ik neem aan dat mochten er ECHT hele grote afwijkingen zijn ze dit bij de 3d echo bij de 17 weken wel gezien hadden?
@jsztd : ik neem aan dat ze het wel gezien zouden hebben ..... ik ben en blijf toch nog wel gespannen ik heb volgende week woensdag pas de 20 weken echo .... maar ben ontzettend bang voor hartafwijkingen .....dat komt in mijn familie veel te veel voor ...knijp hem dus nog wel even ...maar goed tot nu toe tikte het hartje goed.....
Dat is een soort van lang kussen (slang) die je kunt gebruiken als je op je zij ligt. een voorbeeld: http://www.again4kids.nl/web_again4kids ... nplus.html
Ja ik ben vooral zenuwachtig omdat ik in het begin van mijn zwangerschap nog met spoed ben geopereerd in mijn buik.. met narcose, 5 dagen ziekenhuis opname, longontsteking erbij gekregen en hierdoor nog een CT scan gehad omdat ze dachten aan long-embolie Brr.. vind het eng..
Ik heb mijn 20 weken echo pas op woensdag 9 juli. Danh ben ik dus al 21.3 weken maar oke dat maakte niet uit. Ik ben in week 20 op vakantie. Ik heb me tot nu toe eigenlijk niet zo druk gemaakt om die echo. Heb het idee dat het allemaal wel goed zit. Komt het vaak voor dat er bij die echo iets gezien wordt?
jsztd, we hebben dezelfde dag de 20 weken echo! ook ik ben zenuwachtig hoor! als alles maar goed is! ga dan gelijk daarna ( als alles goed is) maar even shoppen ) Janny, ja ik neus er wel rond ja bij de babynamen, ik vind het echt zooo moeilijk! ha ha ha ha ha....een meisjes naam hebben we waar ik ook echt verliefd op ben al heeeel lang, maar ja we willen het niet weten dus moeten we toch echt een jongensnaam ook! ppfffffff! lastig! heb er 1tje op het oog! dat is alvast iets! en moeilijk he het voor je houden! je mag het best zeggen hoor ben wel benieuwd! Ram waar zit je idd, me buddy is zoek! ha ha ha ik voel het nu dagelijks schoppen, ook niet zo gek, het is een echt druktemaker, me man was net te laat, voelde het gisteren met me hand op de buik...ook al was het maar 1 keer! ha ha ha ach dat komt wel! me buik is trouwens nog niet echt BUIK zeg maar....de eerste 3 mnd gingen hard...nu even pauze zeker! alle meiden die 20 wkn zijn! VAN HARTE! op naar een fantastisch echo, ben de namen vergeten maar vandaag en morgen...spannend meiden!
Nee Beatrice volgens mij niet echt.. volgens mij zijn kindjes met een echt zware afwijking eerder al doodgegaan, voor de 12 weken omdat het lichaam het dan al afstoot ofzoiets zei mijn vk...