November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@waarom dat is een heeeeeel goed idee om dan meteen te shoppen :p hahaha even stress weg kopen ;)

2. 20 weken! Morgen de echo!

Ik zie dat er meer meiden in spanning zitten voor de echo, suc6 met wachten nog even.

Ik zag er ook twee die al een 20 weken echo hadden gehad, gefeliciteerd met de mooie echo's en Debby gefeliciteerd met je meisje!
    Tipp, ik denk dat je het kindje echt gevoeld hebt, zo begon het mij ook, leuk hoor!

Over de meisjesnaam zijn we al heel lang uit, maar de jongensnaam... We hebben er nu één, maar ik twijfel er nog over.

3. 078mama

078mama Niet meer actief

@JszTD Ik heb ook al een combitest gedaan dus dat heeft ons ook wel erg gerustgesteld! En inderdaad je lichaam stoot het zelf wel af als er echt iets aan de hand is. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Ik denk dat als ik naar binnen loop dat ik het dan nog wel even spannend zal vinden maar ik heb er gewoon een goed gevoel over en vertrouw daar maar op. Dat is het enige wat ik nu als houvast heb...

4. Niet meer actief

Ja is ook zo.. moet er ook gewoon een goed gevoel bij hebben! Ik kan alleen altijd zo slecht tegen onzekerheid haha.. ben blij als ik 33 weken ofzo ben en ik weet dat mijn kindje buiten mij om levensvatbaar is..

En ook vind ik het eng door al die dingetjes in het begin van mijn zwangerschap... kan hierover ook niet echt iets teruglezen op internet (narcose, rontgenstraling)

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja waarom, onze buddy is verdwenen :(

Hmmm, dank je beatrice, ook maar eens naar kijken denk ik :D

Zou wel leuk zijn als ik mijn kindje echt gevoeld heb :D

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik kan me voorstellen dat je je dan minder gerust voelt. Ik heb bij week 5 een hele zware bloeding gehad met veel krampen dus ik ken je onzekerheid. Inmiddels ben ik dat wel een beetje kwijt door de combitest. We moeten voor nu maar vertrouwen op ons lichaam!

Zo'n kussen kan je kopen bij prenatal voor iets van 50 euro. Het is het mij wel waard moet ik zeggen. Het ligt heerlijk. Ik ben namelijk een echte buikslaper en dat lukt nu al niet meer. Ik word dan gelijk misselijk...

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dan ga ik morgen gelijk kijken (extra koopavond met 20% korting op het hele assortiment :D), ik ben namelijk ook een echte buikslaper, en het gaat nog wel maar steeds minder comfortabel :(
    Dank voor de tip :D

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Krijg je morgen 20% korting op alles bij Prenatal? Doen ze dat wel vaker? Wel interessant natuurlijk...

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik zal even de kortingsbon pakken die ik gisteren kreeg en dan zal ik even kijken...

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

Misschien kennen jullie we al wel niet meer ;) het is ook al zo lang geleden maar ik heb het ook verschrikkelijk druk. hoe is het met iedereen?

xxx

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he balen, de korting en speciale koopavond geldt alleen als je een kortingsbon hebt...

Maar prenatal heeft wel vaak leuke acties. Laatst kreeg ik na aankoop een cadeaukaart waar 10% van het bedrag dat ik net uitgegeven had opstond... Ik heb tot nu toe eigenlijk steeds wel van de een of andere kortingsactie geprofiteerd....

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee wen, jij ook weer hier? ;)

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha jaja ik heb gelukkig wat meer tijd behalve de weekenden dan heb ik het echt verschrikkelijk druk!

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zo hier ook weer even een berichtje van mij.
    Vandaag weer naar de vk toe en dan zullen wij zien wat ik ben aan gekomen! Zal niet veel kunnen zijn maar je weet maar nooit. ;)
    Gisteren had ik toch last van mijn buik, borsten en ribbenkast. de nacht daarvoor had ik al niet echt lekker geslapen. Rick was de hele nacht aan het hoesten en huilen geweest. Gisteravond deed mijn ribbenkast zo'n pijn. Dit had ik een paar weken geleden ook al. Echt geen pretje kan ik jullie zeggen. Gelukkig is dat maar even en dan is het weg.
    Ook kan ik jullie vertellen dat ik een heel bezig bijtje in mijn buik het zitten. Als ik maar even zit dan wordt er weer geschopt of gestompt. Met mijn zoontje was het wat maar deze keer is het nog meer. Gelukkig als ik ga slapen is het helemaal stil. Daar ben ik heel erg blij mee.

Ik zag dat er een paar meiden een wederom een mijlpaal hebben bereikt, van harte gefeliciteerd daarmee.
    Ook las ik dat er een paar de 20 weken echo hebben gehad en dat alles goed is. Weer fijn om te horen.

Las ook dat er iemand wellicht een meisje krijgt. Nou alvast gefeliciteerd daar mee. Nu zag ik dat het weer een beetje gelijk loopt met de jongens en meiden.

Zo ga nu lekker naar de woonkamer toe om te wachten tot de man met het hout komt. De vloer voor in de kelder. De verbouwing begint al aardig op te schieten. Het schuren kan bijna beginnen. Vloer er in en dan maar schilderen. Heerlijk is dat als het bijna af is. Dan met een week of 5 dan kunnen wij alles van zolder naar de kelder doen en dan de kamer op zolder opknappen voor Rick. Als hij dan boven ligt kan ik de baby kleertjes weer pakken en gaan wassen. Maar dat zal nog wel 2 maanden duren en trouwens dan heb ik nog tijd zat. :D

15. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    jtzd...ik snap je bezorgdheid wel hoor, maar volgens mij kan het helemaal geen kwaad! anders hadden ze het er wel bij vermeld! eerst zien dan geloven he! nog een klein weekje wachten!

En ik kreeg vandaag post van Prenetal het is er uitverkoop! dus voor alle dames die willen shoppen! GO! ik zag geen slaapslang! maar wellicht als je er wat gekocht hebt, krijg je ook zo'n kortingskaart!

ik ga weer verder met schuren en schilderen...pppffff. Ik hoop dat het snel af is het huis, kan ik met de babykamer beginnen ;)

16. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Terug van de 20 week echo.

Gelukkig is alles goed en zoals het bij de pretecho al leek krijgen we een meisje (het was overduidelijk!)

De beeb weegt nu 371 gram en is ongeveer 23 cm groot.
    Was weer super bewegelijk.

(weet iemande in welk topic de waardes van de 20 week echo staan uitgelegd? heb het al eens ergens gelezen maar kan het niet terug vinden)

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goeiemiddag deze middag!
    Tjonge, lekker veel om te lezen weer! Is altijd leuker dan dat er bijna geen berichtjes zijn!
    Meiden met de mooie (20-weken) echo's; gefeliciteerd! Ik heb hem pas 4 juli. Moet nog ruim 2 weken wachten dus. Ik kijk er onwijs naar uit, ook al ben ik wel een beetje zenuwachtig. Maak me soms een beetje zorgen om dat ik mijn beebje nog niet voel. Ben dan een beetje bang dat er iets niet in orde is.
    Ik kijk ook vaak even bij de juni mama's. Is heel leuk om te lezen hoe ze de laatste weken / dagen ervaren en hoe spannend het is als er iemand op het punt staat te bevallen. Ben ook wel benieuwd hoe wij dan hier met elkaar praten, hihi.
    Ik weet ook niet waar Ram is. Is ze niet op vakantie ofzo?
    Ik ben ook een echte buik- en zijslaper. Alleen lukt het nu nog redelijk. Niet langere tijd achter elkaar, maar met wat draaien kom ik de nacht wel door.
    Alleen word ik nu heel erg verkouden. Is het waar wat ze zeggen? Dat je (als je eenmaal verkouden bent tijdens de zwangerschap) bijna je hele zwangerschap blijft hoesten en snuiten? Mijn neus zit veel verstopt en het hoesten gaat maar door. Niet echt fijn voor mijn buik...
    Gaan jullie vanavond ook lekker voetbal kijken? Spannend is het he? Ben benieuwd wat van Basten besloten heeft.
    Mijn derde wasmachine voor vandaag is bijna klaar (ik spaar het altijd een week op tot het weer mooi weer is) en straks ga ik maar eens even boodschapjes doen. Lekker rustig dagje vandaag.
    Nog 4 dagen verspreid over 2 weken werken en dan... zomervakantie!

18. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Debby en Corien, gefeliciteerd met jullie meisjes !! :)

19. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    sinds gisteren ben ik wat kort ademig, heel iri, buik groeit ook enorm, zit al echt hoog, moet er nu al opletten dat ik rechtop zit, zodra ik wat inelkaar zit dan krijg ik er last van. nu wordt deze beeb ook wrs. weer een joekeltje, nou dat merk ik al goed ;)

@ debby en corien jullie ook gefeliciteerd met het krijgen van een meisje !

@ corien, bij onderwerp echo's staat een topic waar je wat kan vergelijken met 20 weken echo's, ik had daar ook al zitten kijken, omdat beeb met 17.5 weken al ruim 20 cm was, was ik ook wel benieuwd naar die waardes. nu groeien mijn babies pas vanaf 30 weken enorm hard, vandaar dat ze best flink zijn bij de geboorte.

20. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Corien, wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo, gefeliciteerd en een meisje wat leuk!

Debby ook gefeliciteerd met je meisje..

liefs Shannen

Deel Deze Pagina