Conny, jee wat spannend! ik duim voor jullie, sterkte met wachten! Wie zijn daantje en lala? waar kan ik dat topic vinden (ben niet nieuwsgierig hoor) Vandaag bij de arbo geweest, zij stelde ook voor om maar 2 halve dagen te gaan werken, ben benieuwd wat ze daar van vinden op mijn werk..
het is het topic waar wendy en ik elkaar van kennen ('net gestopt met de pil'). Daantje en lala zitten daar en zouden vandaag testen
loesjuh corien en debby! gefeliciteerd met jullie meisjes! wat leuk! Ram ...Buddy! je bent er weer! uk, leuk ik ga ook even spieken!
Conny! dat is zeker even schrikken! en dat vage gedoe....dat krijg je helemaal de zenuwen van! ik ga kneiterhard voor jullie duimen hoor, het is vast niks! kun je niet bellen dat je eerder kan, zo duurt een week wel errrug lang! ppffffff. volgende week ligt het vast goed duim duim...
Hoi Conny, Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer je intussen niet te druk te maken..nu kan je toch niets doen.. Ik zal keihard voor je duimen! Artsen willen je ook niet onnnodig ongerust maken en dat is vaak ook een reden om even niets te zeggen.. We denken aan je!
Conny, sterkte meid, bah wat eng. Ik had gister de 20 weken echo en ook zij kon eert een deel van het hartje niet goed zien, maar gelukkig toch gelukt later. Vervelend dat ze ook zo vaag doen. Hopelijk is het allemaal goed. Liefs
Nou Conny, alles is al gezegd. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige meiden. Maar ohw, wat lijkt me dat erg, een hele week moeten wachten! Veel succes meid!
@Conny, ik zal voor je duimen de komende week. Lijkt mij ook niet zo leuk als ze zo vaag doen. Maar het zal wel een reden hebben om jullie niet onnodig ongerust te maken. @Jootje, ik was vergeten door te geven dat ik op 15 juli de volgende afspraak heb bij de vk om 15:00. Alvast bedankt voor het aanpassen.
@ conny75, we gaan heel hard voor je duimen de komende week ! Hoop dat het vals alarm was. Bedankt voor de leuke reacties over het kamertje... en hij is nog niet eens af Ik ga mn bedje in, was vandaag wel vrij maar is toch een drukke dag geweest. Morgen de 20 weken echo... ik hou jullie op de hoogte. Slaap lekker
meiden dank jullie wel, het doet me goed dat jullie aan ons denken. Ik ben nu eigenlijk nog zenuwachtiger dan vanmiddag omdat het nu meer doordringt. Maar ik zal eerst tot morgen moeten wachten tot ik gebeld heb wanneer ik kan komen. Het wordt een lange nacht denk ik,