We hebben trouwens van mijn schoonmoeder een heel mooi boxkleed uit oostenrijk gekregen. Had ze meegenomen van vakantie. Ik heb een foto in mijn album gezet. Leuk detail, het popje (engeltje) dat in het zakje zit, kan eruit...
@waarom, je mag wel lekker zeuren haha...... en ja natuurlijk als het af is dan zou je het blij zijn het geldt ook voor mij
@jaki: kump wel weer goed hoor! @tipp: druk druk druk? Nice kleed zie ik nu opeens trouwens...ik liep alweer een pagina achter hahaha Iedereen is hier dus druk druk druk hihi
ons kleine ukkie heeft zich nu heel duidelijk laten zien hoor WE ARE HAVING A BABYGIRL !!!! Alles is goed, ze zag geen rare dinge, ons meisje heeft hele lange benen, dat heeft ze van der papa. Hij is 1.93 en ik 1.60 Ben gelijk langs de prenatal en de hema gegaan en heb leuke rompertjes en kleertjes gekocht
@Ukkepuk078, van harte gefeliciteerd! Jeetje, ik ben hier een paar dagen niet geweest en er zijn weer een hoop berichten bij! Ik heb me toch lekker zitten smikkelen van m&m's en milkaway...verrukkelijk!Maar nu ben ik toch een beetje misselijk.. :-# Vandaag ben ik al 19 weken heen en mijn buik begint te groeien als kool! Binnen een paar dagen tijd zit mijn broek, die vroeger altijd ruim zat, een stuk strakker maar ik ben trots op mijn buik, iedereen mag 'm zien!
@Uk Wat leuk! Gefeliciteerd! Nu lekker roze kleertjes uit gaat zoeken hihi @Waarom Als we vrijdag weten wat het is gaan we de kamer schilderen enzo. Ik denk dat het voor een jongen delfts blauw zal worden en voor een meisje echt roze met beige. Liefjes dus. Roze met grijs en zilver is ook nog een optie maar daar is mijn man minder voor. Geen idee waarom, zal wel een mannending zijn haha
Haha dat zal het zijn ja Bij mannen is het vaak zo dat wél weten wat ze niét willen maar niét weten wat ze wél willen
hee ukke, wat een geweldig zeg. weer meisje erbij... zo zie dat bijna hele november meisjes krijgen haha.. gefeliciteerd hihi ik moet nog aan het aftellen as dinsdag hihi... geniet ervan met roze kleertjes haha..
goedemorgen... hier lekker uitgeslapen, was me toch moe. heb sávonds weer mer last van maagzuur, erg vervelend. vooral na het drinken van koffie en zoet drinken. Ook ineens weer veel last van miijn (.)(.). mijn tepels jeuken steeds zo en de zijkanten doen erg zeer. had al een maatje groter bh gekocht, maar moet nu toch maar een meegroei bh kopen denk ik. wel grappig, ik werk op een kleinschalig wonen project voor demente ouderen en die snappen soms niet helemaal dat ik groei omdat ik zwanger ben. krijg dan van die opmerkingen van: "zuster wat hebt u grote borsten" of "Jeetje wat een kont zeg"! kan er wel om lachen @ukkie: wat leuk zeg een meisje nu kan je lekker gericht gaan shoppen naar meidenkleertjes en dingetjes!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - : 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - : Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - : Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# blue ice - ? - ?jr - 1e kindje - het wordt een jongetje 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - : 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - : Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- : 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : 19 november Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 21 november Starry - Rotterdam - 23 jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X babychica - Noord- Brabant - 22 jr - 1 kindje - : 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : WillyD - Lelystad - 23 jr -1 kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Er zijn tot nu toe 82 november mama's! Totaal: 5 jongens, 7 meisjes, 0 tweelingen, 54 : (weet het nog niet) 3 :-# (ga het niet vertellen) , 18 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 18 juni Manon F - 20 weken echo ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur 19 juni sasgirl - 20 weken echo 20 juni Edithdeb - 20 weken echo 23 juni tipp42hgg - 3e afspraak vk Jootje24 -20 weken echo 20:30uur KersjeB -20 weken echo Hummel - 20 weken echo Fredje8 - 20 weken echo 24 juni waarom -20 weken echo JsztD - 20 weken echo Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn 25 juni Marbo gaat trouwen!!!!! Sybje - 20 weken echo Beatrice - 20 weken echo 20:45 uur 27 juni Ram1978 afspraak vk 30 juni Lillebi- afspraak vk benmarieke- 20 weken echo + geslachtsbepaling 1 juli JsztD- afspraak vk schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo Anneke - afspraak vk 2 juli Lillebi - 20 weken echo 3 juli domino85- 20 weken echo spotlight - afspraak vk chebu- 20/21 weken echo en pretecho 4 juli annelet- 20 weken echo JannyJansen- 20 weken echo 15:00 uur 7juli JannyJansen- Gyn 13:30 uur spotlight - 20 weken echo 8 juli Anneke - 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur 10 juli lot23- 20 weken echo GerdienD- afspraak vk Jootje - 3e afspraak vk 11 juli marielleB- 20 weken echo 15:30 uur 14 juli JsztD- 2e 3d echo 15 juli Edithdeb - afspraak gyn marielleB- afspraak vk schildje - afspraak vk 15:00 uur 17 juli Ram1978- 21 weken echo 18 juli marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur 30 juli Sybje - pretecho JannyJansen- pretecho 09:00 uur Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @ukkepuk: gefeliciteerd met jullie meisje!!
@jootje ik smeer regelmatig bephanten zalf op mijn tepels....en ik mag nu met recht tepels zeggen want ik heb ze never nooit gehad de zalf helpt ook tegen de schraligheid @uk : ooh gaaf zeg gefeliciteerd met jullie meissie ! @all : ik blijf ook het gevoel houden dat het een meisje is ......zal wel verbeelding zijn ...
Gefeliciteerd Uk letterlijk op een ROZE wolk Jaki, dat klinkt ook erg leuk hoor! even afwachten dus! zijn er nu meiden, waarbij de voorgevoelens klopte met wat ze krijgen! ronde buiken meisje enz.... er wordt nu klink getrapt in me buik! HEERLIJK!
sybje....heb ik ook hoor! dat meisje gevoel! we zullen het weten in November! Weet sinds gisteren wel een super leuke jongensnaam! en mijn man vindt het ook wel helemaal leuk! klinkt ook wel bij onze achternaam! ook niet onbelangrijk! dus namen zijn we nu wel uit denk! tenzij ik een NOG leukere naam tegenkom!
Ukkie: gefeliciteerd met jullie MEISJE! Wat goed zeg! En fijn dat alles helemaal goed is. Een meid met mooie lange benen, pas maar op (nu weet ik alleen ff niet meer wat ik voorspeld had voor jou...) De meiden lopen weer voor nu en als iedereen zijn voorgevoel uitkomt krijgen we een meidentopic. Ik denk ook nog steeds een meid, ik zal het maandag zien. @jootje: dat is wel heel eerlijk...kun je alvast wennen aan die eerlijkheid, zal die kleine van je straks ook hebben!
ik heb dat ook wel wat...dan lees je hier weer wie er een jongetje of meisje krijgt. word je toch nieuwschierig naar wat je zelf in je buik zult hebben. maar wij hebben besloten om het toch een verassing te houden tot in november.