@tip : ik kan hem niet vinden op hyves .... @jootje mijn pretecho van 30 juli is verschoven naar 12 juli ivm vakantie ! @all : een meeting lijkt me erg leuk .......alleen de dierentuin word hem niet ......kan de luchtjes niet echt verteren de datum maakt me niet uit .....ben toch met verlof dan !
Goed zo Tipp! Heerlijk die spontane initiatieven! Ik heb me ook aangemeld voor de hyves hoor! Wil jij de lijst dan bijhouden voor de meeting? Misschien is het handig de hyves-link even te plaatsen in de meetinglijst, anders is hij straks op kweet-niet-hoeveel blz. terug verdwenen. Dan lezen de anderen (die vandaag niet hier zijn) het ook. Enneh, als er heel veel niet kunnen op 13 sept., kan ik de andere 2 zaterdagen ook hoor! Ben heel flexibel...
Als je nu nog goed slaapt heb je het natuurlijk niet echt nodig maar zonder wil ik heel de tijd op mijn buik liggen. En dat voelt als liggen op een rots met een uitstekend stuk...Niet echt heeeel prettig dus.
browser zet ik neer...heet dat eigenlijk wel browser? dat dingetje waar je intypt naar welke pagina je wilt surfen..
Haha, nu kunnen we ook zien (op die hyves dan, als we geactiveerd zijn) wie er achter welke naam zit. Grappig! Krijg je even een ander beeld van elkaar. Waarschijnlijk ook met foto! Makkelijk voor de herkenning tijdens de meeting... duh, alsof we elkaar dan niet herkennen met al die dikke buiken... hihi.
jaaaa dankje wel jootje ! oke ben benieuwd wanneer ik geaccepteerd word door de almachtige beheerder ......... @naam voor je kindje ....ik denk dat wij er eindelijk uit zijn .....voor een meisje heb ik het zelf verzonnen ..nou ja verzonnen wist dat hij bestond ...wel degelijk dus .....en voor een jongetje is het ook klaar denk ik ......maar ik denk nog steeds dat het geen jongetje word ....en mannetje werkt in alle vormen tegen om het geslacht te laten bepalen !
wij zijn er nog niet uit met de namen... zijn veel te veel leuke! naja we hebben de tijd nog even toch?
tijd zat hoor jootje ! ben alleen ook even tijd nodig om er aan te wennen .....spreek het hier een aantal keer per dag hard op uit !
Bedankt Tip! ga gelijk kijken op hyves Leuk! Enne ook ik ben flexibel hoor als de 13de minder mensen kunnen. en dierentuin of hapje eten, ik vind het allemaal prachtig!
Ik spreek de namen ook heel veel uit om er aan te wennen. Ik moet alleen heeeel erg uitkijken dat ik het niet hardop zeg met andere erbij. Ik denk dat dat nog wel een keer gaat gebeuren...
wij twijfelen nog even de jongensnaam! maar hoe vaker ik hem zeg, hoe leuker hij wordt! mijn man is dat nu aan t doen