haha leuk is dat he ...moet ook wennen aan de klank maar vind het desondanks nog wel moeilijk want ik heb geen beeld van het kindje ....wil er graag een plaatje bij zien om tot een goede naamkeuze te komen
ik tip het bij die balk....en dan hyves ipv leden. Maar geen resultaten gevonden? wat doe ik verkeerd?
je maar ik vind die site al niet? ik ja ik ben wel lid.... moet ik dan in die balk november2008mamas intikken en hyves ipv leden met zoeken? snap je me nog?
Dit moet je kopieren: november2008mamas.hyves.nl En dan plakken in de balk hierboven waar nu zwangerschapspagina enz enz staat. Dan kom je er.
daar moet je het niet intypen. krijg je geen resultaat. je moet het intypen bovenin de balk waar je ook een website intypt als je wilt surfen.
nee das niet de goede! Ik heb ook via de website van hyves geprobeert te zoeken maar dan vind je hem niet.
november2008mamas.hyves.nl dit kopieer en plak je even in je browser. waar nu www.zwangerschap........etc etc staat
Whahaha, maar ik ben trouwens ook nog niet geaccepteerd hoor! Tipp is spoorloos verdwenen volgens mij!