@jootje ja heel druk met lijstjes. iedereen hebben gelijk aanmelden maar aangezien heeft tipp anders in haar hoofd denk ik. dan moeten we ff wachten. misschien vanmiddag is er weer
Hahaha, ja, kijken of we geen strafblad hebben enzo. En natuurlijk kijken of we wel echt leuke meiden zijn. Maar goed, ik ga even naar buiten. Kijken of ik tussen de buien door even kan racen op mijn grasmaaier. Tja, grasmaaien dus op een trekkertje. Hopelijk blijft het droog. Dus als ik een poosje niks meer schrijf, weten jullie hoe laat het is.
Goed zo Tipp! Ik ben binnen! Nu wordt het vast hartstikke druk daar. Haha. Wel raar hoor, om nu opeens ieders eigen naam te zien. Wordt wel even puzzelen wie wie is, denk ik. Ja, ik ben makkelijk. Gewoon mijn eigen naam. Heb zin om even op ieders hyves te kijken, maar zoals ik net al zei, moet even grasmaaien waarschijnlijk. Dus de hyves moet maar even wachten (en dat is moeilijk, hihi).
Meetinglijst Als het je leuk lijkt om mee te gaan op de meeting, stuur dan even een pbtje naar Tipp42hgg met je naam, voorkeursdatum en wat je evt zou willen doen (eten, wat drinken, dagje op stap). Dan zet ik je op de lijst erbij! En wil je lid worden van de novembermama's hyves? Kijk dan even op http://november2008mamas.hyves.nl/ 13 sept. Janny - Hapje eten Jaki - Hapje eten Waarom - maakt niet uit 20 sept. 27 sept. Tipp42hgg - Hapje eten
grappig hoor die hyves! zijn een paar waarvan ik denk ? wie is het ? ik zal zo proberen wat te eten..ben niet fit. heb al een aantal dagen last van hoofdpijn, verkouden en geen trek in eten. mannetje belde net ook dat hij thuis komt. Is ook niet fit. kunnen we samen onder de wol vanmiddag. paracetamol mag toch?
Zeker leuk die hyves moet ook nog even uitvogelen wie wie is...ha h ha ha ik ga ook even eten! Jootje, ja dat mag, weet ik sinds mijn tandarts bezoek van gisteren heb ze dan ook voor het eerst geslikt! succes!
je kan hem ook even als favoriet opslaan. Ik heb hem met opzet onzichtbaar gemaakt, zodat de hyves echt exclusief voor ons is en 'vreemden' niet ongevraagd kunnen meelezen...
hey meiden, wat een gezelligheid hier weer zeg! Ik zal me straks ff gaan aanmelden bij jullie. Ik kom net bij de HA vandaan, urine is goed, maar ik heb zoveel pijn, loop helemaal krom af en toe, dat ik nu toch echt ff onderzocht moet worden, morgen moet ik om 12 uur bij de gyn melden. Ik loop dus ook de hele ochtend al te janken, kan me vent niet bereiken, heb blijkbaar ook geen goed nummer van de kazernepost waar hij nu zit. Moet mijn werk nog overdragen, want ik had een fotoshoot morgen, kortom: wat een pokkedag zeg! Ik ga ff proberen wat te slapen, ben ook helemaal kapot. Tot later
kersje, wat vervelend ik hoop dat onderzoek goed is ik kan me voorstellen dat je zo kapot ben. ga maar lekker ff slapen doen. dat is goed voor je. rustig aan he
he bah kersje... Sterkte meid! Kruip lekker je bedje in... Knuffel! Ik ga ook zo mijn bedje even opzoeken. Ik heb koppijn, verstopte neus, loop constant te snotteren...