November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Ik it nog op me werk!
    1 positief iets.....volgende week me laatste weekje hier!

en dan heb ik een heeeele lange zw verlof!
    klinkt lekker, maar moet wel nog solliciteren....die klootzakken hier hebben me contract niet verlengt na het vertellen van mijn zw..tssss!

dus gemotiveerd was ik al een tijdje niet meer!
    vandaar dat ik veel bij jullie te vinden ben, het werkt ook verslavend!

zou blij ijn als het straks echt over is hier....nog een paar beoeken om afscheid te nemen van klanten! en dan ben ik er klaar mee!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kersje : beterschap meis ! kruip maar lekker onder de wol hoor ...!

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    lekker dan waarom. :( Wat voor werk deed je?

4. Niet meer actief

Hihi wat grappig om hele andere namen te zien (op hyves) :D

5. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    @kersje: beterschap
    @manon: gefeliciteerd met je manneke
    @janny: leuk om wat af te spreken, ik zal even naar de data kijken
    @all: ik zal straks ook even kijken bij hyves..

Hier gaat alles wat minder op dit moment.. Ik vertelde jullie vorige week van de ontsnapping van mijn honden en dat ze de kippen van de buren hadden doodgebeten..nu weer heel veel meegemaakt..

Gisteren zie ik mijn hond in de tuin lopen met een groot stuk worst in zijn bek en voordat ik iets kon zeggen, had ze het ingeslikt..en weer uitgebraakt..mijn andere hond heeft het ook binnengekregen..Vervolgens nog geen halve minuut later zakken ze allebei in elkaar: VERGIF! Ik heb direct de dierenarts gebeld en nu is een hond aan de betere hand en de ander is nog kantje boord.. :( Het vergif wat gebruikt is, is heel zwaar en verboden in NL en BE. Ik ben er wel mee in aanraking geweest en ook mensen kunnen er dood aan gaan, dus ik maakte mij gelijk een beetje zorgen om dat kleintje in mijn buik. Maar ze denken dat ik er niet lang mee in aanraking ben geweest. Als ik mij niet goed ga voelen, of ik heb er een naar gevoel bij, dan neem ik wel contact op met de gyneacoloog..
    Ik zou gisteren dus mijn bruidsjurk gaan doorpassen en dan zouden ze hem korter maken en nu is dat verplaatst naar as vrijdag en ik ga volg. week woensdag al trouwen! Ik hoop dat het allemaal op tijd gaat lukken..

6. Haha, ik moet zo lachen om jullie :)
    Voor mij was die foto zo duidelijk, maar ja, ik heb hem ook bewegend gezien. Ik ben blij dat jullie het nu ook zien! Bedankt allemaal voor de felicitaties!

Leuk zo'n meeting. Voor mij komt de 27e het beste uit, omdat ik dan verlof heb. Ik werk in de zorg en dan is het niet altijd zeker of ik de dagen van mijn vaste rooster werk.

KersjeB; heel veel sterkte, wat vervelend voor je!

Marbo; jij ook sterkte, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Wat een raar verhaal over dat vergif...

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    nou meiden ik heb gebeld en kan helaas pas 3 juli terecht. Ze hebben zieke en daarom moeten wij nu extra lang wachten voor de vervolg echo :(

Ik heb haar toen gezegd dat het niet goed is voor mij omdat ik op van de zenuwen ben maar ze kan me helaas niet eerder inplannen.

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    jeetje marbo, wat een verhaal zeg!
    wie doet nou zoiets, vergif...
    kan ik me zo kwaad over maken hé.
    ik hoop dat alles goed komt met de honden, de trouwjurk en de bruiloft!

*knuff*

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik zal de hond even uitlaten en dan kruip ik lekker mijn bedje in.

doei doei

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Marbo, hebben de buren dat vergif neergelegd als wraak voor de kippen? Nee toch? Anders aanklagen die hap, echt schandalig! Zo hebben onze vroegere buren ooit onze kat vergiftigd...

kersje; sterkte!

11. 078mama

078mama Niet meer actief

@Conny check even bij je verzekering of je het ook in een ander ziekenhuis mag doen. Als je dan naar een iets kleiner ziekenhuis gaat heb je een goede kans dat je sneller terecht kan... Succes!

12. Niet meer actief

Jeetje Marbo wat moet dat schrikken zijn geweest! Maar inderdaad zoals Maxje zegt als de buren het gedaan hebben moet je er wel melding van maken hoor! Hoop dat alles goed afloopt!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @marbo jeetje zeg welke idioot doet nou ...weet wel dat het gebeurt ....maar toch ....sterkte meis ...hoop dat je doggy's er zijn snel weer boven op zijn .....

@conny balen zeg dat je zo laat terecht kan ...ik zou even de verzekering checken idd....

14. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Marbo, sjeempie, wat een aso's! Denk je dat het de buren zijn geweest? Ik zou hier ook werk van maken! Hopelijk slaat het niet op jou over en blijf je je gewoon goed voelen. Ohw, en wat spannend dat je bruiloft al zo dichtbij komt! Ik duim voor je dat je jurk op tijd af is en dat het zonnetje mag schijnen! Woensdag was het toch?

Kersje, hopelijk knap je snel weer wat op. Hier ook eentje die zich niet optimaal voelt. Loop al een paar dagen met een verstopte neus en mijn keel is helemaal kapot van het hoesten. Slapen wil al niet meer, want dan gaat alles brommen en piepen (astm.bronch.). Dus Tipp, dat maken er 2 van ons! Haha.

Waarom, dat hebben ze ook al 2x bij een vriendin van mij gedaan. Contract niet verlengen omdat ze zwanger is. Belachelijk dat ze dat zomaar kunnen doen he? Hopelijk vind je snel wat nieuws.

Conny, ik zou (als het kan) ook even een ander zh proberen. Dat lange wachten is niet leuk en werkt zeker door op jezelf.

Zo, het gras is eraf, maar ik ben wel nat geregend. Nu ga ik lekker even naar onze hyves kijken. Zo leuk!

15. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Marbo, heel veel sterkte, en denk je echt dat je buren dit hebben gedaan? wat een stelletje stakkers!

o janny het kan er maar af ijn ;)
    Ja een klote streek van ze he!
    het gaat niet meevallen om nu voor 3 mnd een andere baan te zoeken.
    Ik ga maar kijken als ik straks bevallen ben voor een leuke parttime baan!

tip.ik zit ( zat ) in de Transport! in de buitendienst verkoop!

Kersje ook heel veel succes met je gesnotter!

16. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Conny, kan je niet een ander zh bellen? en even de situatie uitleggen! je kan toch niet zo lang in de zenuwen zitten?
    belachelijk!

17. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    De buren hebben ons juist gelukkig geholpen en ze waren niet kwaad, ze hebben zelf ook een hond en weten dat het wel eens kan gebeuren. Iemand die tot zoiets in staat is..
    Ik heb toch net de gynaecoloog gebeld en die gaat mij terug bellen omdat het een uiterst giftig en verboden (!) middel is, wat er gebruikt is. Via huidcontact/inademen ed is het ook superschadelijk voor mensen.

Jammer dat ik dat kleintje in mijn buik nog niet kan voelen, anders ben je gelijk al een beetje gerustgesteld. Maar wie weet wat voor schade je er aan kan overhouden..

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik kan me voorstellen dat je in de zorgen zit nu, Marbo!

Zo, heb even op onze hyves rondgeneusd en gelijk even wat dingetjes geplaatst. Klein wonder, je bent een knappe meid om te zien! En Beatrice, jij ziet er heel chique uit. Als ik zo je bruiloft-foto's bekijk, lijkt het alsof je uit een hele chique familie komt! En Jootje, je ziet eruit zoals ik precies had verwacht! Leuk!
    Jammer dat niet iedereen een openbaar profiel heeft, maar ja, is ook wel begrijpelijk!

19. Niet meer actief

Beatrice wat een ontzettend mooie foto's van je trouwen. Ook ik heb even gegluurd hihi maar echt prachtig hoor! Haha en Janny, dankjewel! Weet niet zo goed wat ik er op moet antwoorden :oops:
    Vind het wel leuk zo'n hyves! Ben ook druk aan het rondneuzen!

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marbo jeetje wie doet dat nou, hopelijk zijn ze er snel weer boven op en voel jij je er weer wat zekerder onder als je nergens last van krijgt. wel fijn dat de gyn je even belt. Met je trouwjurk kunnen ze snel een hoop dus dat komt vast goed.

conny dan zit je al zo in onzekerheid en spanning en dan laten ze je zo 2 weken wachten, hopelijk is er eerder een gaatje of ergens anders.

waarom dat vind ik zo erg als je er gewoon uit gegooid word omdat je zwanger bent. Ik hoop dat je snel wat anders vind voor na je verlof.

Deel Deze Pagina