@ Janny: dank je! We wonen inderdaad in Westerwolde, ik ben er trouwens ook geboren en getogen. Sander komt uit Leiden en zou voor geen goud meer terug willen.
hier nog een met een kapotte rug. Ongeluk tijdens een roeiwedstrijd in juli 2004 (aanvaring met een andere boot en daarna een betonnen rand) Scheve onderwervels. Nu nog steeds vaak last van mijn onderrug
Wie zijn Christianne, Cilia en Wendy nou? Ben erg nieuwsgierig. Ukkepuk is het in elk geval niet, want die heb ik al gevonden! Corien, waar laten jullie het nieuwe huis bouwen? Ook in Westerwolde of provincie Groningen? En ga je ook wel eens naar Fontana? Heerlijk he? Je woont trouwens niet ver bij mij uit de buurt. Ik woon 12 km onder de Mac van Stadskanaal. Als je wilt, mag je met me meerijden hoor, naar de meeting. Dan kunnen we carpoolen vanaf Stadskanaal, Borger of mijn huis als je wilt. Dan hoef je niet zelf te rijden. Ja, een klein stukkie dan. Moet je maar even over nadenken. Het zal erg gezellig zijn als je ook komt. Maar nogmaals, voel je niet verplicht. Er woonde trouwens toch ook iemand in China? Wie was dat ook alweer? Haha, gaan we de meeting in China houden. Is het voor ons allemaal even ver en kunnen we gelijk een vakantie er aan vast knopen... hihi. Gekheid.
Allemensen zeg, wat hebben jullie vre-se-lijk veel geschreven vandaag! Zijn jullie allemaal vrij op donderdagmiddag? Nog even en we hebben de oktober-mama's al ingehaald in aantal pagina's! Maarre... als jullie op Hyves verder gaan, gaat het hier dan een stille bedoening worden? (ik zal mezelf trouwens ook wel even aanmelden hoor, ben natuurlijk ook vreselijk nieuwsgierig!) @Kersje: wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! @Marbo: he bah, wat een akelig verhaal van je honden en dat gif. Kan me voorstellen dat je daar erg ongerust van wordt! @Conny: wederom sterkte gewenst meis, wat akelig dat je zo lang moet wachten! @de rest: jullie schrijven echt TE veel, ik kan het niet meer bijbenen dus sorry voor degenen die ik nu vergeten ben...
@ Janny: Ons nieuwe huis bouwen we ook in Vlagtwedde. Zal over het carpoolen even nadenken en de kalender er eens op naslaan, mega druk zo met de bouw van het huis. Maar wel super super super leuk! Jullie wonen ook prachtig moet ik zeggen!
Wat grappig dat er hier zoveel mensen uit het noorden zijn?! (Tenminste, voor mijn gevoel) Ik heb altijd in Groningen gewoond en ben vorig jaar naar Brabant vertrokken (Mijn vriend had hier werk, en ik kon overal gaan studeren dus vandaar..) Ik vind het hier alleen helemaal niets en wil graag weer terug naar de metworst en het 'knauwen'!
Hallootjes! Jemig de pemig wat hebben jullie veel afgekletst! @Iedereen met een mijlpaal, GEFELICITEERD! Ik ben morgen ook 20 weken!! Ga me ook gelijk aanmelden voor de hyves. Da's wel een binnenkomer want ik ben de enige in Duitsland.... Nou ja, dan is het ook niet moeilijk he... @Kleinwonder, punnikfan . Hoe zit het met je punnikkabouter? Leeft ie nog. Hier alles prima. Ik ben al dik zeg! En ook last van maagzuur!
Hee Chebu! Morgen 20 weken, alvast gefeliciteerd! En met mijn punnikkabouter (én paddestoel) gaat het goed hoor: http://www.helemaalblij.nl/hebbedingen/create.php?image=./1039.jpg&w=300 Hier trouwens ook al weken ontzettende last van maagzuur, echt niet leuk niet
Was trouwens toentertijd wel een vreselijk succes die punnikpaddestoel, wij deden het echt iedere pauze!
srry meiden me tetsen brd is stuk en zals je kunt zien kan ik 1 letter niet meer tikken.....VAAG! maar dat unniken ( 2 letters niet meer tikken brduren we lekker verder wrdt een lekker verhaal z.....ha ha ha ha srry hr! klte tetsenbrd
Wij geloof ik in groep 3. Of ietsje later. Dat was in de tijd met de klaparmbandjes en van die vieze kleefhandjes die overal op de ramen gegooid werden.
Dank je! Ach ja, het wonen in een gat met 25 huizen heeft z'n voor- en nadelen. We wonen heerlijk vrij, kijken 25 km om ons heen, maar moeten bijv. ook een kwartier rijden voor de supermarkt en de kids gaan later naar een school die 5 km verderop staat. Vlagtwedde... dan kom je nog dichterbij te wonen... Ben benieuwd naar jullie huis als die klaar is. Hij ziet er nu al supermooi uit.