November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oja, die klaparmbandjes en plakhandjes. En wat dachten jullie van trollen met dat gekleurde haar, of die glazen speentjes die je ergens aan kon hangen... Ook allemaal basisschooltijd, dus jeugdsentiment. Wel leuk, was deze dingen allemaal weer vergeten.

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh god ja die speentjes. En daar had je er dan zoveel mogelijk van om je nek en overal aan... Sleutels, jas, tas...

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Nou ik heb me ook aangemeld op hyves, ben benieuwd naar iedereen :)

Ik heb twee andere ziekenhuisen gebeld iom mijn verzekering maar helaas willen/kunnen ze mij niet helpen. Ik heb een flinke medische geschiedenis ivm de ziekte van crohn en een stoma. Er zijn geen andere artsen die mij durven te helpen, ik begrijp het heel goed omdat alles bij mij gecompliceerd is. We wachten nu af tot 3 juli, mijn man en ik hebben afgesproken dat we het tot die tijd van ons afzetten. Als we slecht nieuws krijgen dan maakt die twee weken niets meer uit. Ik blijf zelf positief denken en ga er tot nu toe van uit dat het wel goed komt. De baby groeit goed en is precies op schema met groeien, daar hou ik me nu maar even aan vast.

Borduren is van mij een echte hobby, ben nou bezig met een geboortewerk voor de baby. Als het klaar is (ben op de helft) hoef ik er na de geboorte alleen maar een datum en naam op te zetten.

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, nog een paar nieuwe, onbekende hyvers: Alie, Gonda, Greetje en Henriette! Wie is wie?
    Trouwens, Gonda heeft een hele mooie trouwjurk! Prachtig!

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    O ja die speentjes!
    Klaparmbandjes, speentjes, trollen, flippo's... \:D/ Dat groene plaksnot, snoepjes met vieze namen..

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik woon in Duitsland.

Dames, nu is het toch niet moeilijk meer he zou ik zo zeggen..;)

7. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    hihhi grappig op de hyves... iedereen had volgens mij een andere ukkepuk verwacht :D grappig.

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik ben cilia;)

misschien eens een lijstje maken op hyves, wie wie is!

9. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    haha bloos, Janny ik ben Gonda :D

10. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Beatrice, toevallig dat wij allebei uit dezelfde woonplaats komen. Zat ff te spieken bij de mn ventje zag gelijk een bekende bij jou .... hihihi wat is de wereld toch klein

11. Niet meer actief

Ik lees iets over hyves.. kan iemand me vertellen what happend? hihi kan jullie berichten allemaal niet bijhouden..

12. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @ oh Kersje haha.. ik lach me rot... haha ja jij hebt goed gedaan dat ik kira ben :p haha...

sorry mijn hyves is niet open voor iedereen maar als jullie nieuwsgierig naar mijn hyves dan mag toevoegen.. dan accepteer ik dat wel:D hihi... dat vind ik geen probleem.. haha.....

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oeps, dan ga je dus een stukje fietsen om een ijsje te halen, kom je thuis met een maxicosi, maar zonder ijsje :oops:

14. Niet meer actief

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Er is door Tipp een hyves voor dit topic gemaakt. Moet je even in je browser november2008mamas.hyves.nl tikken, dan kom je er. Klik dan even op lid worden en na de goedkeuring van Tipp kom je er in.

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Er wordt me trouwens een heleboel duidelijker zo via hyves wie wie is. Erg leuk allemaal! Ik kijk zo'n beetje elk uur wel even of er weer iets nieuws is.

Trouwens, voor diegene die van 'foute' muziek houden, morgen is het de hele dag de foute top 100 op q-music. Geweldig! Kan ik lekker opzetten terwijl ik de achterstand van het huishouden moet inhalen.
    Duitsland-Portugal nu 2-1 btw.

17. 078mama

078mama Niet meer actief

@ukkepuk Dat is ook grappig! Wie herkende hij dan?

18. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    :confused: Hoeveel pagina's zijn er wel niet bijgeschreven :confused: :)
    Denk dat ik het bijlezen maar ff tot morgen bewaar :)

Weltrusten alvast meiden !

19. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hee leuk dat hyves ik ga me ook ff aanmelden!

Deel Deze Pagina