niemand nog wakker? stelletje slaapkoppen Hamza heeft geslapen tot 8.00, hij is van een slaapmonstertje (werd makkelijk 15x per nacht wakker) in een slaapkopje veranderd (slaapt nu van 19.00 tot 8 zonder 1x wakker te worden. heerlijk hoor! lieve jongen van me O Marisha, vandaag voor jou een spannende dag! wanneer moet je voor de bloedtest en wanneer krijg je dan de uitslag?
hey meiden ....... ik ga zo snurken .........spreek jullie vanavond wel weer ....niet te veel beppen he dan kan ik het niet bijhouden met mijn zwangere nachtdienst hoofd
goedemorgen lieve allemaal, ik heb ook slecht geslapen saar. ik voel me nu ook echt brak. straks lekker yordi naar de peuterspeelzaal brengen en dan heb ik ff de tijd om te rommelen hier in huis ik kan mijn eet tafel niet meer vinden onder de schone was oja die lijkst niks meer aan doen meid ik vind het perfect hij is een stuk kleiner geworden dikke knuf edith
sybje slaap lekker meid. over dat tetteren kan ik je niks beloven, saar heeft het in de hand he en zag dan amyrose er was maak je borst maar nat. werkse vannavond en ik hoop dat je eten lekker was gister
nou meiden ik ga even douchen met yordi, want hij moet om 9 uur op school zijn en dan na 9 uur kom ik wel ff tetteren
@Sybje jeetje nachtdienst gehad, vandaar dat je vroeg of er iemand 's nachts wakker was! nou weltrusten dan maar, en we zien je wel in de loop van de dag! @Edith jij ook zo brak.. zou het toch bij de zws horen. ik heb wel gelezen dat je lichter slaapt tijdens de zws dus mss is dat het.. gelukkig is het schone was niet vieze was en anders ga je lekker toch nog even een tukkie doen zo. ja ik dacht die afspraken kunnen wel wat kleiner, zo is het idd overzichtelijker. dus ik ben de oppertetter op het moment en AmyRose de opperbepper haha. wie is hier eigenlijk thuisblijfmoeder zoals ik? ik vind het heerlijk. gelukkig kunnen we van hub's salaris goed rondkomen en kan ik me concentreren op de kids!
oh en zullen we onder de lijst zetten dat iemand die op de lijst wil of iets wil veranderen mij, AmyRose of Mimi (en Maxje?) pb't? beter dan elke keer dat quoten..
hey saar kan het toch niet laten even terug te tetteren, ik ben ook een thuisblijf moeder, ik geniet er ook in volle teuge van. ik zou niet anders willen. ik heb wel een beetje de pech dat het voor ik zwanger was van yordi al noodgedwongen thuis zat, omdat ik een zwaar auto ongeluk had gehad. werken zit er niet echt meer voor me in. ik kan wel gelukkig goed voor mezelf en mijn zoontje zorgen hoor. ik ben niet echt zwaar invalide en zit dus ook niet in een rolstoel ofzo. maar goed ik ga douchen
het maakt mij verder niet uit, wat de meerderheid wil dat doen we! @Edith jij dus ook thuisblijfmoeder. heerlijk he! wel minder dat het min of meer gedwongen is.. maar goed gelukkig gaat het op zich wel goed me je!
Goedemorgen allemaal Kan ik nog worden toegevoegd op de afsprakenlijst? 26 maart 1e echo en 31 maart 1e afspraak VK Alvast bedankt
[quote="edithde sanna sporten doe ik niet mag ik vragen wat voor sport je doet. want over het algemeen moet je iets minder fanatiek doen maar kun je gewoon zolang jij het kan doorgaan[/quote] Ik doe aan spinning en zwemmen.
NOVEMBER 2008 MAMA'S 1 november Fio, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 2 november Beppie1976, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Sophie, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ene dag jongen en andere dag meisje Edithdeb, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 3 november Maxje, 25 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Sanna, 28 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje sasgirl, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf ?? weet nog niet Saartje, 24 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: hoop een meisje aaltje, 29 jaar, 1e kindje, kalender: jongen,denkt zelf: ? 4 november Corien, 36 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf jongen 5 november Hummel, 24 jaa, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen AmyRose, 27 jaar, 3e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen Marisha, 27 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje happyluna, 28 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 6 november Sybje, 23 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 7 november tatlim,.. jaar, .. kindje, kalender:.., denkt zelf:.. 8 november Bramtim, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? 9 november Ukkepuk078, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje noortje30, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 11 november Waarom, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? AFSPRAKENLIJST: 5 maart Marisha ziekenhuis voor bloedproef 10 maart Sasgirl vk, Edithdeb vk. 12 maart Hummel 1e afpr. vk. 15 maart Saartje vk en echo 18 maart Marisha eerste echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur 19 maart Sophie vk intake 21 maart Maxje gyn voor echo 25 maart AmyRose 1e afspr. vk, Sybje eerste echo fert arts 26 maart Maxje 1e afspraak vk, Sanna 1e echo 27 maart Corien 1e afspr. vk. 31 maart Beppie1976 vk, Sanna 1e afspraak vk 2 april Fio 1e afspr. vk. 3 april Ukkepuk 1e afspr. vk, Maxje echo vk
goeiesmorgens stelletje kwebbellaars: saartje: ik bedoelde dat programma van johnny de mol dat ie op soort van vakantie gaat met bnrs naar mooie plaatsen en ze natuurlijk laat zweten door gekke dingen te laten doen,, kan best dat dat heet wie is de mol, ik weet t niet meer, ben ook erg moe nu, heb vannacht zo goed las niet geslapen, mn hoofd was te druk met alle info van gisteren, was best moeilijk, we moesten reanimeren enzo, ik hoop toch dat ik t in t echt niet hoeft te doen ooit.....
ik ben ook een stay at home mum, ben gastouder dus werk vaniut huis, de meeste zijn al wat grotere kids, die ik voor en na school opvang en 1 kind van 3 die komt elke morgen gezellig met mn jongste zoontje spelen