Het kan dus best dat ik het meer voel terwijl ik druk ben dan wanneer ik rustig ben? Ben bang dat ik denk dat het de baby is terwijl het iets anders is. Dat ik het te graag wil! Maar begin nu steeds meer te geloven dat ik de baby zo nu en dan voel
mijn kindje beweegt ook meer als ik bezig ben hoor ..........maar ook als ik rustig ben terwijk ik het idee heb dat mijn kindje niet zo'n herrieschopper is ..... wat wel leuk is dat het kindje s'avonds in bed reageert als ik of mijn man de handen op de buik legt .....
haha lekker is dat he hangen. wij gaan nu ook lekker filmpje kijken. en ook ik let er constant op of ik ons beebje al voel! soms twijfel ik maar dan denk ik idd dat ik het verkeerd gevoeld heb! Je weet ook niet wat je moet voelen he...
hallooo was ik ook weer. vandaag weer gewerkt.....ben nu eigenlijk wel heel erg moe. heb dat de laatste tijd toch weer wat vaker. moe en brandend maagzuur. wat is het toch vaag weer. tis benauwd en zelfs de wind die nogal stevig waait is warm.
Hier ook. Gisteravond waren we ergens waar ze en voetbal en harde muziek draaiden. Nou ik heb het geweten. Werd helemaal gemasseerd van binnen!
ooooh ik wou dat ik een bad had ....vind het heerlijk maar we hebben er geen 1 .....ben echt mega moe ..heb veel geslapen vandaag en heel veel gedronken ...heb echt mega dorst ....maar goed dat zal wel van de popcorn zijn .....
ik zoek mijn bedje op... oogjes vallen nu toch echt dicht. @domino: ik hoop dat je een gezellige avond hebt gehad met lekker eten tot morgen en weltrusten! =;
Ja, we hebben echt heerlijk gegeten, ben daarna nog getrakteerd op een mooie wandeling, echt heerlijk gewoon, nu lekker mijn bedje in
Hey Hoi allemaal, Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed! Ben weer terug van een weekje vakantie. Het was heerlijk! ff lekker weg met zijn tweeen! En ik weet t nu zeker ook ik voel inmiddels voldoende beweging in mijn buik !
Hi dames, Allereerst Domio, gefeliciteerd! Gerdien, welkom terug! Wel bijgelezen maar voor de rest weet ik het niet meer zo goed (zwangerschapsdementie)... Hier wat minder, slecht geslapen heb namelijk inmiddels echt ruzie met mijn schoonmoeder! Wie niet lees ik wel vaker op dit forum. Al sinds ik haar ken (7 1/2 jaar) loopt het niet relaxed, maar ik doe me best haar gemene opmerkingen te negerren, met mijn hormoontjes nu is dat even niet meer mogelijk. Ze begon zaterdag tegen mij aan te kween dat ze geen leuke schoondochters had (thanks) Dat wij alleen maar haar zoons afpakten, niet gezellig waren en dat de zoons verleerde keuzes hadden gemaakt (door voor ons te kiezen). Gister avond heeft vriendlief dus gebeld om te vragen of ze dit soort gesprekken alsjeblieft niet met mij wou hebben. Hierop kreeg vriendlief te horen dat ik ook gewoon een stomme schoondochter was en heeft ze boos op gehangen. Ik heb dus maar besloten even geen contact met haar te hebben. Wat voor vriendlief ondanks alles best zwaar valt. Maar eerlijk gezegd voor mij een opluching! Dus moe, maar tijd om er een leuke dag van te maken! Jooze