November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goedemorgen!

Nah, jeetje zeg, Jooze, wat een raar mens! En wat een brutaliteit om zoiets te zeggen! Het ligt vast niet aan je hormonen dat je zo reageerde. Had precies hetzelfde gedaan, ook als ik niet zwanger was geweest.
    Eigenlijk zou je een lelijk bloemetje moeten sturen met een kaartje eraan en zoiets erop:"Bedankt voor alle 'lieve' dingen die je hebt gezegd" of iets in die geest.
    He, bah, dat moet de oma van je kind worden? Daar zit je toch niet op te wachten?

2. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Niet echt nee, maar normaal kon ik het wel hendelen en naast me neer leggen, maar nu lukt het gewoon niet en we hebben al een zoon ik ben het gewoon zat omdat ze ook tegen hem steeds zegt wat ik verkeerd doe. En dat begint ie nu een beetje te begrijpen ;-(

Wat dacht je van een cactus hahaha

Jooze

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hahaha, ja, bijvoorbeeld! Ik had nog niet aan een cactus gedacht.
    Wel sneu ook voor je zoon trouwens. Hopelijk betrekt hij het niet teveel op zichzelf. Hoe oud is hij?

4. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Gaat nu dus nog goed want hij is 2 en snapt niet zo wat er gezegd wordt. Maar als hij het wel gaat snappen wil ik eigenlijk dat het stopt en anders maar zo min mogelijk contact. Ze zegt nu namelijk steeds tegen hem tja ik kan er ook niets aan doen dat je moeder slecht voor je zorgt :() en dat soort dingen... Ik vind dat buiten dat hij het recht op een oma heeft ook het recht heeft om beschermd te worden maar ja dat is een moeilijke keus...

Jooze

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!

@ jooze! Wat een gedoe sterkte ermee en je er gewoon voor afsluiten. Dat ze zo iets durft te zeggen!

@Domino Nog gefeliciteerd meid!

@ Gerdien! Welkom terug! heerlijk dat je je kleintje voelt schopen! daar zit ik ook op te wachten ;)

6. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @ jooze wat een sneu persoon zeg! gewoon in jezelf blijven geloven en goed dat je voor jezelf en je gezinnetje kiest!

Ik herken t al wel een beetje hoor...de stiefmoeder van mijn vriend vind mij nu ook al een slechte moeder..en dat alleen omdat ik naar de bevalling weer aan t werk ga. Volgens haar moet je als je wil werken niet aan kinderen beginnen. (vind ik beetje ouderwets gedacht hoor, dat de moeder verplicht bij de kids thuis moet zitten) Maar ja zij zegt dus nu al dat er niks terrecht komt van ons kindje

7. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    @domino: gefeliciteerd!

Hier de voorbereidingen voor woensdag as (trouwen) bijna afgerond..laatste kleine dingetjes regelen. Ik ben blij dat het in een periode is waarop ik meer energie heb gekregen en minder misselijk ben! Een paar weken geleden stond mijn hoofd er echt niet naar!

Mijn vriend heeft al die tijd vol gehouden dat we een paar dagen naar Schotland gaan op honeymoon..maar hij heeft mij voor de gek gehouden! Ik heb geen idee waar we heen gaan! Spannend hoor..
    Ik heb ook het gevoel dat ik dat kleintje heel langzaam begin te voelen en dat maakt deze periode allemaal extra bijzonder.. :D

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee meiden,

Ik heb niets bijgelezen hhor :oops: Ik heb een heerlijk rustig weekend gehad... Gisteren heerlijk met vrienden en hun 2 jarige meisje een dagje naar zeeland geweest...

Ik kom net bij de vk vandaan. We doen het wederom goed! :D Bloeddruk was goed, suiker ook. Afvallen was niet erg want kindje groeit goed. Hartje weer gehoord, ze kon hem moeilijk vinden, het kindje was zo druk bezig! "een beweegelijk kindje, een echte druktemaker" zei ze. Het eerste wat ik dacht: "die lijkt op zijn/haar moeder" :D

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Domino; gefeliciteerd!

Jooze; wat een toestand zeg! wat erg zeg! Maar zo'n oma ben je liever kwijt dan rijk! Dat zo'n iemand zich oma noemt...

gerdien; welkom thuis!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jooze : he bah wat een naar mens

@gerdien : welkom terug !

@ domino nog gefeliciteerd

@ tipp : gelukkig dat alles weer goed was !

@marbo : oef spannend zeg een paar dagen voor je trouwrij .....

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik moet gaan werken misschien tot vanavond xxx

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    En dit is eigenlijk wat ik ook nog wil zeggen tegen bovenstaande! Origineel he?

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    heel origineel ;)

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Sooo dat was wel weer even bijlezen zeg! Maar oke, ik ben natuurlijk weer de helft vergeten...

Ik denk dat ik ook last heb van BI. Ik heb al twee weken pijn rond mijn bekken aan de voorkant en dat is het ergste als ik me omdraai in mijn bed, opsta, omdraai in een stoel of lang rechtop zit. Vooral als ik achter de computer zit op kantoor heb ik er last van. Het is wel heel heavy moet ik zeggen. Het voelt heeeeel beurs aan.

Voor de rest heb ik alleen een beetje last van hormonen. Ik kan echt op niets de slappe lach hebben maar ook om niets gaan huilen. Zo ben ik totaal niet dus het is even wennen...

@Jooze ik zou er ook helemaal gek van worden als je zo'n schoonmoeder hebt. Moeders vinden meestal de keuze van hun zoontjes niet goed genoeg maar je kunt het overdrijven. Zelf waarschijnlijk nog nooit iets in haar leven bereikt maar wel lekker zeiken! Toch maar eens vragen wat haar grootste prestatie is geweest? Valt altijd tegen zo'n vraag....

15. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    G0edem0rgen Meiden!

Ik ben weer terug van een geweldig weekendje 0er0l!
    En jeetje wat hebben jullie weer lekker getikt.

J00ze..welk0m hier! en gefeliciteerd! en jeetje wat heb je een sch00nm0eder zeg! je hebt gelijk h00r. gelukkig staat je man achter je! even rust maar!
    denk lekker 0m jezelf!

Kersje...wat rt van de BI, alleen het spijt me echt heb geeeen idee wat het is? h00p het zwemmen je een beetje verlichting geeft!

Gerdien 00k weer terug van een heerlijke vakantie!

Marb0..Spannend meid, en huwelijksreis een verrassing....0000hh! helemaal leuk! m0et je een Bikini mee ;)

D0min0..van harte gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk!

ik ben de helft v0lgens mij vergeten, jullie schrijven 00k z0veel ;)

lees leuke verhalen van sch0ppende kindjes! Leuk he!

Wij hebben m0rgen de 20 wkn ech0!
    Spannend!

16. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    AAHA ben er inmiddels achter wat BI is!
    Meiden die er last van hebben! dat m0et zeker geen pretje zijn!
    Heel veel succes meiden!

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Jooze: wat vervelend zeg...sterkte. Hoop voor jullie allemaal dat het snel beter gaat.

@ Marbo: veel plezier met de voorbereidingen!

18. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Meiden, ik moet alles nog teruglezen, maar ik zit op mijn werk, dus nog ff geen kans voor gehad.

Wij zijn vanmorgen voor de 20-weken echo geweest en alles was echt heeeeeeeeeeeelemaal goed! Super gemiddeld, en dat willen we natuurlijk nu nog bij onze ukkies zien :)

En wij krijgen een MEISJE
    Jippie jippie jippie, mijn instinct laat mij dus helemaal niet in de steek hier, ik roep dit al sinds de 5e week namelijk, erg grappig.

Goed, dan kan ik nu echt overladen worden met alle kleertjes van mijn nichtje, hihi.

Ik lees vanmiddag alles bij meiden, ik probeer nu effe wat dingen af te ronden op mijn werk, het gaat er echt op lijken dat ik het hier niet lang ga volhouden. Snel de fysio maar weer bellen dus.

Dag dag en succes voor de meiden die ook vandaag de 20-weken hebben!

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    kersje gefeliciteerd met je meisje! :D

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen...

heb lekker uitsgeslapen :) had ik echt even nodig!

@kersje: gefeliciteerd met jullie meid :) ik heb vanaag de 20 weken echo en ben nu al zenuwachtig.

@jooze: wat vervelend zeg zo'n schoonmoeder. Groot gelijk dat even wat afstand van haar neemt.

@gerdien: welkom terug. lekker zo'n weekje vakantie.
    en wat leuk dat je de kleine nu mag voelen.

euhm de rest weet ik zo even niet meer.

Deel Deze Pagina