@ kersje gefeliciteerd met jullie meisje! fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad! ennne oh ja had ik al verteld dat mijn vriend op zijn knieen is gegaan vorige week? ook wij gaan dus trouwen.
@Gerdien gefeliciteerd! details graag Oke ik ga deze week maar eens op zoek naar big slipjes. Wat een verschrikking... Ik koop er eerst wel even twee ofzo en dan ga ik ze testen. Even kijken of me verleidingstechnieken nog werken en dan meer kopen als ze door de test komen haha
Kersje. wat een geweldig dat jullie ook meisje krijgen. en gefeliciteerd GerdienD van hartelijk gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen wat spannend wanneer is dan grote dag haha.. ikke morgen 20 echo spannend hoor ik heb wel lekker weekend gehad. en gisteren naar verjaardag geweest en zaterdag rustig hier verder opruimen en opknappen zovoort. niet zoveel bijzonder. hihi. zoveel bladeren ver te gaan moet helemaal lezen haha. ben wel ff vergeten ach komt wel goed hoor... sommige gefeliciteerd met mylpaal
Gerdien: van harte gefeliciteerd! Ik ben geestelijk nog niet toe aan de overgang op ander ondergoed. Lichamelijk al wel, die rotstrings zitten namelijk niet meer zo lekker *zucht* maar ik kan en wil er nog even niet over nadenken.. Hihi.. Ik ga hier het huis maar eens een beetje opruimen
ik heb even heerlijk geslapen Ik heb nog geen zw. onderbroeken, ik kan mijn eigen ondergoed nog aan en zit ook nog prima. Ik heb mijn beugelbh's al wel een hele tijd geleden afegedankt. Ik draag al sinds de 10e week alleen mar sprotbh's en dat gaat eigenlijk ook prima!
Mijn strings zitten al een aantal weken niet meer lekker (heb echt al een forse buik) en draag nu slips. Vermoed dat ik echter ook het model "tent" binnenkort wel zal gaan kopen. @ Gerdien: feli met je huwelijksaanzoek.
dank jullie wel....wanneer weten we nog niet. Zijn nu alle papieren aan t regelen en gaan dan de gemeente bellen voor afspraken. Afwachten dus. @beatrice, details? wat wil je weten?
Hoe het aanzoek ging! Ik ben zondag een jaar getrouwd en hij heeft mij op een prachtig stuk in Spanje gevraagd na een romantisch diner en een avond wandeling. Het pleintje waar we stonden gaf uitzicht over de hele kustlijn maar dan van een behoorlijke hoogte. Helemaal top! Ik hou van romantische verhalen...
Wat denken jullie: zou het kwaad kunnen om de baby circa tot een maand na de geboorte alleen in de kinderwagenbak te laten slapen? Wij gaan namelijk binnen een maand na de geboorte verhuizen naar ons nieuwe huis en overwegen om alle nieuwe spulletjes direct daar te laten bezorgen/monteren.
hier ook tenten ...mega tenten van de hema .....zo 1 die je tot onder je borsten optrek ....HEEERLIJK ! ik eg wel eens tegen mijn man geef mij even een schoon slipje aan ...haha dan zegt hij je kan het alles noemen behalve een slipje !hahaha maar ze zitten echt lekker hoor ! ik denk dat dit wel blijvertjes zijn voor na de bevalling ...ik houd niet van lingerie ....daar ben ik te dik voor ......dat is net zoiets als een vlag op een strontschuit ....heb het lichaam er niet voor
mijn aanzoek was ook niet alles hoor .....ben niet ondankbaar hoor .....was een heel lief gebaar van mijn mannetje ... hij gnig netjes op zijn knietjes in mijn kamertje (ik woonde op kamers) en vroeg of ik met hem wou trouwen .....kreeg er een mooi ringetje bij (helemaal mijn mannetje zijn smaak en een gamboycolor hahaha ) we zijn nu 2 jaar getrouwd ....maar ik was ontzettend blij met zijn aanzoek !
@corien ik zat te denken aan een klein wiegje van mp ? weet wel dat de meeste kraamhulpen de kinderwagen de eerste dagen bij je zetten .....
wij waren in vol ornaat op weg naar een gala van onze studentenvereniging en op de leuning van de roltrap op het station zei hij ineens dat ie best met me zou willen trouwen. Mijn reactie was "ja leuk plan" om vervolgens naar mijn zusje te lopen (die was mee als date van mijn beste vriend) om te vragen wat er nou net gebeurd was Inmiddels zijn we een jaar getrouwd
Mijn man is op dat punt wel echt anders dan andere. Hij had echt heel veel tijd gestoken in het vinden van de perfecte ring en de perfecte omstandigheden voor het aanzoek en heel de ruitemeteut. Ik vond het ook helemaal geweldig. Hij heeft ook echt alles perfect gedaan, helemaal mijn smaak. Je hebt toch ook van die mooie "manden" voor je baby. Die kan je naast je bed zetten. Dat is misschien ook nog een idee. Mijn baby gaat de eerste tijd in de wieg van mijn man liggen. Dat vind ik wel een heel leuk idee!
wij krijgen ook een familiewieg. Daar heeft mijn man zijn vader nog ingelegen maar beatrice, nu ben ik wel nieuwschirig naar dat aanzoek hoor