November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Zo dus ongeveer...haha

Er stond ook nog een echte spaanse band met alleen maar gitaren te pingelen en zij speelde ook nog eens barry white. Dat vonden we heeeerlijk fout haha.

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Fuuuuuuucccccccccccccck ik eet al een tijdje zalm uit een voorverpakkint (niet vacuum geloof ik) Geen grote hoeveelheden, maar gewoon eens een keertje op brood en nu lees ik dat je helemaal geen (gerookte) zalm mag eten!
    FUCCCCCk
    Ik maak me nu onwijs zorgen! Krijg er helemaal hoofdpijn van!

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    :oops: overheen gelezen :oops: :)

Dat is wel echt ultra-romantisch! *zwijmel*

4. 078mama

078mama Niet meer actief

@Chebu Je mag wel gewoon zalm hoor alleen niet vacuumverpakt dacht ik... En dat zijn echt alleen voorzorgmaatregelingen de kans dat het mis is is dacht ik iets van 1 op 10.000...

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meis niet teveel zorgen maken... Het is niet zo dat je het niet mag eten het wordt alleen in grote hoeveelheden afgeraden ivm een bacterie. En volgens mij heb jij echt geen grote hoeveelheden gegeten. Er is vast niks aan de hand. Knuff. En echt niet teveel zorgen maken hoor, dat is nog veel slechter voor je kindje. Knufff...

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chebu : niks aan het handje het mag niet dus gelijk mee stoppen ...........net zoals iemand anders al zei de kans dat er bacterien in zitten is zo klein ......als jij uit eten gaat kom je ook allereli bactierien tegen ...je kan voor de zekerheid je vk bellen ......maar ik denk niet ze er veel aan doet ...misschien een keer bloed prikken .....

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    zo'n wiegje is inderdaad ook een goed idee.....zal het eens "in de groep gooien"

Heerlijk zo'n romantisch aanzoek!

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik laat toch maar bloedprikken denk ik

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    heeft ze verder nog wat gezegd ?

10. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Volgens mij mag zowel vacuum verpakt als gewone voorverpakte zalm niet. Alleen maar verse en diegene die je nog moet bakken / braden / grillen. Ik heb sinds dat ik weet dat ik zwanger ben, nog geen gerookte zalm weer gehad. Mis het best wel. Net als osseworst en filet american. Dat zijn dingen die ik heerlijk vind. Wat klinkt dat verwend, al dat luxe beleg...

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Ach ik mis ossenworst en carpaccio ook alsof mijn leven er vanaf hangt... En gerookte zalm....en biefstuk met rode wijn saus en gewoon rode wijn en en en oke ik maak mezelf nu gek!

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja en ik maak me zorgen. Ik wist het van die zalm helemaal niet.
    Mijn gyn heeft ook nooit wat gezegd grrrr
    Wat doe ik nu?

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik zou voor jezelf even bellen chebu ...zo dat je je wat geruster voelt !

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik zou ook even bellen maar ik wil je wel heeeeel duidelijk maken dat je het niet erger moet maken dan het is! Bij 8 weken zat ik nog volop rauwe vis te eten met champagne en vervolgens een rode biefstuk. Toen ik een dag later in het ziekenhuis hoorde dat ik nog wel zwanger was, ik dacht dat alles weg wat na een zware bloeding, zei de vk en gyn dat ik me daar zeker geen zorgen over hoefde te maken tenzij ik het in verweggiestan had gegeten. Het gebeurt hier namelijk nooit...

15. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Valt allemaal wel mee met de zalm h00r, maar als je je niet lekker erbij v0elt gew00n bellen!

Huwelijksaanz0eken!? Wat r0mantisch Beatrice!
    Die van mij was 00k niet z0 r0mantisch...we waren vakantie, en hadden ruzie eigenlijk 0ver m'n sch00nm0eder ;)
    T0en ging ie 0peens 0p zn knieen, ha ha ha ha!
    Ruzie was daar0m snel 0ver!

Hij was wel heeeel zenuwachtig ;) dat v0nd ik super lief!
    Wilde graag een ring uit de Kaugmballen aut0maat! :) symblisch, h0u helemaal niet van g0ud. helaas hadden ze dat 0p vakantie niet!
    Maar hij heeft het zeker g0ed gemaakt.
    En de tr0uwerij was T0P!

Gerdien van harte meid! en heel veel succes met de v00rbereidingen.

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi dames, ben ik weer even...

Corien, wij hadden de buggaboo bak opgehangen in de slaapkamer (als hangwiegje) en daar heeft de kleine de eerste tijd altijd in geslapen en de kraamzorg vond het prachtig. dus lijkt me geen probleem..

Kersje, Gefeliciteerd met je 20 weken echo, een meisje mega leuk!

Beatrice, Gefeoliciteerd, gaan jullie voor het snelle trouwen of wacht je tot je weer champagne mag?! Helemaal leuk toch! Ben niet getrouwd maar heb wel duidelijk gemaakt dat ik het niet erg vind dat vriend lief niet romatisch is. Maar dat als hij ooit wil trouwen dan wel een heel romatisch aanzoek moet doen (om het goed te maken) hij zegt dat asl de kleine er is het ooit wel goed komt... Ben benieuwd haha

En dames wat betreft het zalm verhaal, echt niet te druk maken hoor... Stress is veel gevaarlijker voor je kindje. En als ik zie wat er de afgelopen jaren bij gekomen is aan "verboden producten"ben ik benieuwd wat we over een jaar niet meer mogen eten en waar we nu volop van aan het genieten zijn ;) Was het maar de ossenworst die mis ik het ergst...

Jooze

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    @waarom, waarom je bebruik je de nul inplaats van de OOO? Echt raar om te lezen, kan er niet aan wennen...

Jooze

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dr toetsenbord is kapot ...hihi

19. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    J00ze!
    S0rry meid dat je er niet aan kan wennen!
    Kan er niet meer van maken!

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Haha, ze doet het niet expres hoor! Maar met die breezertaal lijkt het wel puberschrift... hihi. Nog belangstelling bij mijn oude toetsenbord? Waar woon je ook alweer?

Deel Deze Pagina