November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha doe je goed :) Wij zijn al lekker klaar maar heb me er erg makkelijk vanag gemaakt we hebben het deze week ook zo verschrikkelijk druk dus ik dacht dan maar voor 1 keer een kant en klaar maaltijd ;)

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ach arme meid! Je moet het echt proberen van je af te zetten, ik begrijp dat dat heel moeilijk is maar zo maak je jezelf gek. Heb je al je 20 weken echo gehad?

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nee, die is pas op 3 juli.. :(

4. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Cebu meid! .... even slikken en weer d00rgaan ;)
    S0ms heb je gew00n van die m0menten!
    niet te lang stil bij blijven staan h00r! stress is idd erger!

Tip bedankt! kn even niet 0p de naam Uitzetlijst k0men ;) ga 00k maar naar de Hema ;)

Weten jullie misschien 00k 0p welke site je kan zien h0evaak namen zijn gebruikt?

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dat is bijna! Ik heb hem donderdag met 19 weken, maar ik heb me nog nooit druk gemaakt. Ik ben heel positief en mijn vriend gelukkig ook. Maar nu wordt ik een beetje zenuwachtig.

@ All Meiden ik ga lekker op de bank liggen mijn mijn ventje ben zoo moe!
    Tot morgen!:)

6. Niet meer actief

ARGH!
    Loop ik dus net naar de friettent/chinees/italiaan: zijn ze alle 3 dicht!
    Ben nu maar even naar de link van justeat.nl (Van wie was die geweldige tip: BEDANKT!) gesurft en heb een pizza én frietjes besteld! Wist echt niet waar ik nou zin in had haha.
    Als het goed is word het tegen 19.40 bezorgd: ik wacht geduldig af..

@Chebu: Echt meid, de stress die voortkomt uit al je zorgen is stukken gevaarlijker voor je kindje. Het is moeilijk maar probeer lekker van je zwangerschap te genieten en niet aan alles denken wat er mis kan zijn/gaan.

7. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
  8. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Hoi dames,

Heb deze vraag ook onder kopje zwangerschap geplaatst, maar gooi hem hier ook even in de groep.

Ik heb, na het vrijen voornamelijk, het gevoel van een harde buik, maar dan eigenlijk alleen rechts. Het trekt dus niet door mijn hele buik en zit meer onderin dan bovenin.

Ook heb ik vaak een kramperig en trekkend gevoel onderin mijn buik (op de helft tussen mijn navel en schaambeen en dan naar beneden) het doet ook zeer als ik erop druk.

Ik kon altijd het randje van mijn baarmoeder voelen als ik sta, maar het lijkt nu niet verder gegroeid en het zou nu toch wel onder mijn navel moeten zitten. Kan het zijn dat ik het nu niet meer kan voelen (vetlaat onder de navel net iets dikker)

Op verzoek van de vk heb ik urine laten controleren op blaasontsteking, maar dat had ik niet....

Wie o wie helpt mij van deze onzekerheid af?

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @wendy, ik had redelijk makkelijk eten, vandaar dat ik steeds even weg kon. Inmiddels lekker gegeten.

@Chebu: Inderdaad meis, probeer te genieten en niet zo bang te zijn. Die stress is inderdaad veel slechter voor je kindje... Sterkte meis!

10. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Waarom: Nee, sorry, heb geen oude laptop... Kan moeilijk die nieuwe van m'n Ericje aan je geven... :)

@Tipp: Dat is een handige link! Alleen een beetje jammer dat er door geen enkel restaurant bezorgd wordt op mijn postcode... zucht... woon echt in een gehucht...

@Degene die om een lijstje vroeg: Op deze site (zwangerschapspagina.nl) staat ook een lijstje onder 'uitzet'. Moet je maar even zoeken, en als je het niet meer vinden kan, moet je maar even gillen. Ik heb verschillende lijstjes.

@Spotlight, sorry, ik weet niet hoe ik je kan helpen. Wanneer moet je weer op controle? Kan je dan je vk niet even laten voelen?

@Sybje: Wow, ben een beetje jaloers op je buikje. Bij mij is het nog echt niet te zien. Lijkt gewoon alsof ik een beetje teveel gegeten heb. Maar mooi buikje hoor! En was jij niet degene die zei dat ze 'mollig' oid was? (ging over ondergoed volgens mij) Dat is op jouw foto's echt niet te zien!

@Chebu: Een beetje zorgen maken is best normaal, maar probeer het niet de overhand te laten nemen. Genieten is het allerbeste voor je beebje, maar ja, dat is misschien wel makkelijk gezegd.

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

eerste dag van de week erop zitten. Ben net weer naar de fysio geweest was weer even nodig.
    Ik heb sinds het weekend wat krampen, steken en een beetje buikpijnachtig gevoel in mijn buik, mijn man zei al vast de kleine die groeit, ik hoop het maar soms maak ik me toch een beetje zorgen dan denk ik maar aan dat mooie hartje die we vorige week hebben gezien.

Klein wonder was het lekker?

er staat ook een uitzetlijstje in het boek van de prenatal.

Ben soms even de namen kwijt maar volgens mij had gerdien een romantisch aanzoek gehad gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meiden, mijn holtes zitten weer helemaal vol :( Ik kruip lekker in een badje met eucalyptusolie... En dan lekker naar bed.

Tot morgen :D

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oh Corien, wat een mooi rond buikje heb je!

14. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Chebu, ik kan me heel goed begrijpen dat je zo zich over zorgen maakte. maar dat moet je eigenlijk niet doen gewoon postief blijven dat is goed voor je lieve kindje. ik weet dat bij jou niet lukt.

Jootje hoe was dan gegaan?

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    halloo

ben nu bij me ouders.
    dacht even snel laten weten dat alles goed is met onze kleine frummel.
    alles zit erop en eraan :) bewoog lekker.
    goed op schema. 331 gr en ongeveer 25 cm.
    het ligt wel heel laag, maar dat was niet erg

valt weer een hele spanning van me af! nu lekker genieten

16. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Bedankt Gerdien! T0P!

Sp0tlight, het is v0lgens mij wat C0rien zegt, heb er 00k last van gehad!
    Niks 0m je z0rgen 0ver te maken h00r!

C0rien, 00k al z0'n m00ie buik!

Waar zijn de 20 wkn ech0 verhalen?

17. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    geen idee waar de 20 echo verhaal is.. haha..

jootje, wat heerlijk dat alles goed met Frummel;)
    en ook met jou

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Jootje: fijn dat alles goed is!

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn bui is alweer gezakt.
    Mooi buikje Corien!
    Hier is ie echt ook al wel groot haha

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @all : bedankt voor de reactie's !

@janny : denk dat mijn buikje wat groter lijkt omdat ik al een beetje een buik heb van mijzelf .....

@all : heb soms het gevoel dat ik waggel ...herkennen jullie dat ?
    heb trouwens ook al 2 dagen buikpijn links onder in ...voelt echt als eisprong pijn .....voelt niet als bandenpijn ....

Deel Deze Pagina