Ik was vandaag op mijn werk even naar buiten gegaan. Frisse neus halen. Schieten gelijk 3 collega´s in de stress. Ze dachten dat er wat was omdat ik ´zo´ lang weg was hihi. Wel lief! Er wordt echt meegeleefd zeg!
Marbo veel plezier morgen, het weer zit in ieder geval mee. Ohhh, ik moet nog tot 10 juli wachten op m'n 20 weken echo, ik wil nu!
Beatrice...realiseer je je wel, dat je nu wel een meid mag krijgen, en misschien wel een roze kinderwagen wlt, maar een tweede of meerdere ook nog jongens kunnen worden? Beetje lullig als die in een roze kinderwagen liggen? Tenzij je natuurlijk voor een tweede een andere kinderwagen koopt? wij hebben over 2 weken "pas' de 20 weken echo....wel spannend hoor...
20 weken echo was ook heir heel spannend door alle complicaties in het begin maar inderdaad, het is heerlijk dat een hoop ziektes/afwijkingen nu zo goed als uitgesloten zijn.. 1 juli moet ik naar de vk en ga het ook zeker aangeven.. ben blij jullie reacties te lezen, want nu ga ik wel doorzetten bij de vk.. Gelukkig heb ik 14 juli weer een 3d echo
@marbo: alvast een hele mooie dag gewenst voor morgen! geniet ervan, en wij horen natuurlijk graag hoe het is geweest oww en foto's zijn we ook dol op
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# blue ice - ? - ?jr - 1e kindje - het wordt een jongetje 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - : Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : 19 november Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 21 november Starry - Rotterdam - 23 jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X babychica - Noord- Brabant - 22 jr - 1 kindje - : 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : WillyD - Lelystad - 23 jr -1 kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Er zijn tot nu toe 83 november mama's! Totaal: 6 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 46 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 18 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 25 juni Marbo gaat trouwen!!!!! Sybje - 20 weken echo Beatrice - 20 weken echo 20:45 uur 26 juni Tatlim- 4e echo 10:30 uur 27 juni Ram1978 afspraak vk 30 juni Lillebi- afspraak vk benmarieke- 20 weken echo + geslachtsbepaling 1 juli JsztD- afspraak vk schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo Anneke - afspraak vk 2 juli Lillebi - 20 weken echo 3 juli domino85- 20 weken echo spotlight - afspraak vk chebu- 20/21 weken echo en pretecho 4 juli annelet- 20 weken echo JannyJansen- 20 weken echo 15:00 uur 7juli JannyJansen- Gyn 13:30 uur spotlight - 20 weken echo 8 juli Anneke - 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur 10 juli lot23- 20 weken echo GerdienD- afspraak vk Jootje - 3e afspraak vk tipp42hgg - 20 weken echo 11 juli marielleB- 20 weken echo 15:30 uur 12 juli Sybje - pretecho 14 juli JsztD- 2e 3d echo 15 juli Edithdeb - afspraak gyn marielleB- afspraak vk schildje - afspraak vk 15:00 uur 17 juli Ram1978- 21 weken echo 18 juli marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk 30 juli JannyJansen- pretecho 09:00 uur neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @Sanna: gefeliciteerd met jullie meisje!!
Hier wederom weer ontzettende overlast van schreeuwjongeren. Vriend slaapt er gewoon doorheen maar ik kan er écht niet tegen Nu maar weer wachten tot ze besluiten weg te gaan.. Iedereen met mooie echo's: gefeliciteerd! Iedereen die morgen (Nouja eigenlijk vandaag) een echo heeft: succes.
@Corien, vervelend zeg met de vk. Het zou toch iets leuk moeten zijn en niet dathun zo afwezig doen. Ik mag gelukkig zijn met de praktijk die ik heb. Het is trouwens ook de enige praktijk hier in de buurt. Het wordt gerund door 1 man en 3 vrouwen. De man is een Belgische man en in het begin moest ik heel erg goed luisteren wat hij nu zei. Nu dat ik hem weer af en toe krijg met controle nu dat ik weer zwanger benweet ik een beetje wat hij vraagt en zegt. Is wel eens grappig om te horen. @Allen, Ik lees dat er nog best wel wat moeten wachten op een echo. Nou ik ook. Mag pas 1 juli komen. Maar ik ben al aan het aftellen. @Marbo, heel veel plezier vandaag en geniet lekker van alles. Uiteraard een foto van jurk zou leuk zijn. Ik zie al wel dat de meisjes heersen momenteel. Grappig om te zien. Volgens het Chineese geslachtskalender zou ik nu een meisje krijgen. Heel erg benieuwd. Hhheee vandaag alweer 20 weken. Op de helft alweer. Wat gaat het toch weer snel zeg. \/
Yeah, Marbo gaat trouwen! Waarschijnlijk zit je nu bij de kapper of de visagist... Zenuwachtig? Maak er een onwijs mooie dag van, en laat maar veel foto's voor ons maken! Beatrice en Sybje heel veel succes/plezier met jullie 20-weken echo! Probeer ervan te genieten!
Goedemorgen, Ik heb echt een klote avond gehad en ook een vervelende dag in het vooruitzicht. Ik kwam gisteren thuis van mijn werk en toen ik mijn schoenen uitschopte realiseerde ik me dat mijn rechterbeen en voet helemaal dik waren. Ik heb er even naar gekeken en dacht aan vocht maar het was maar aan 1 kant dus dat leek me vreemd. Dus ik ben naar de huisartsenpost gegaan in het ziekenhuis en om een heel lang verhaal kort te maken. Ik heb waarschijnlijk Trombose! Ze konden gisteren niet de nodige testen doen dus kreeg ik een dikke spuit met bloedverdunners en moet ik vandaag onderzoeken gaan doen. Die spuit wilde ze eerst in mijn buik zetten! Nadat ik eerst heb geweigerd en daarna een hoop herrie heb gemaakt hebben ze hem toch maar ik mijn been gezet. Je moet er toch niet aan denken dat iemand even in je buik een prik gaat zetten... Dat is dus ook gelukkig niet gebeurd. Nu hoop ik dat het allemaal maar een beetje meevalt en dat ik wel vrijdag op vakantie kan. Ik heb vandaag trouwens geen 20 weken echo. Ik had eigenlijk een pretecho maar die heb ik vrijdag al gehad. De 20 weken echo heb ik bij 21.3 vanwege mijn vakantie... Nu het is weer een heel verhaal. Ik hou jullie op de hoogte! x
Hi Dames, goedemorgen! Kleinwonder, gezzellig he van die hangjongeren... Heb je geen water uit het raam gegooid, misschien blijven ze dan net als katjes weg, zoeken ze een ander raam gna gna Beatrice, dat is echt zwaar kut! Hoop wel voor je dat er vandaag wat duidelijkheid komt, kan je over zo iets heen komen is het blijvend? Weet eigenlijk niet zo goed wat het is... Voor de dames die nog moeten wachten op 20 wk echo, helaas je kan niet meer dan geduldig afwachten, maar ook voor jullie wens ik al het beste! Ik ga er hier een leuke dag van maken, mannetje is op woensdag ook vrij dus we gaan ook zeker nuttige dingen doen! Jooze
@beatrice : oei datklinkt niet zo lekker ....ik hoop voor je dat ze er aan wat aan kunnen doen voor de vakantie .......... @marbo : veel plezier vandaag maak er een mooie dag van ! @all we hebebn de echo pas om 16.30 .....pppfff dat duurt lang zeg
Goedemorgen! Zit een beetje met mezelf in de knoop. Zit me op te eten van angst. Ik durf haast niks meer te eten. Gisteren gyn gebeld en die zei dat ik gewoon maar moet wachten tot 3 juli. Niet stressen...niet stressen...niet stressen... @Beatrice, dat klinkt niet zo lekker! Hoe is het er nu mee?
@beatrice, Ik heb t zelfde ook es gehad. Toen dachten ze ook aan trombose maar bleek mee te vallen. Ze hebben toen een echo gemaakt van mijn been en alles bleek goed te zijn. Hopelijk valt t voor jou ook mee. Anders zou je toch voortaan bloedverdunners moeten slikken. Ik duim voor je! @jooze, trombose is dat er een bloedpropje ergens in je been een ader verstopt. Het is best wel gevaarlijk omdat dat propje los zou kunnen schieten en dan ergens anders in je lichaam weer op zou duiken, en daar voor problemen kan zorgen. Dus maar duimen dat t mee valt. @ sybje. Je moet maar zo denken jij moet een dagje wachten, zijn er meer die nog paar weken moeten wachten..Dus jij bent lekker in t voordeel. Maar begrijp je maar al te goed hoor! wij hadden de vorige echo pas om 21.00 en de 20 weken echo ook om die tijd! zijn verhipt lange dagen!
Jeetje Beatrice; hoe krijg je dat nu weer? Kl*ote zeg! Marbo; hele fijne dag gewenst! Sybje, kan me voorstellen dat het voor jou extra spannend is! Chebu, naar de ha kun je altijd he als je je zorgen maakt. maar je bent er niet ziek van geworden dus het zal best meevallen! Meiden met een echo; veel plezier!