Ik heb net hier even de boel gezogen. en even naar de winkel geweest voor uien geraspe kaas en donuts. Hahaha Ik dacht ik ga het eens halen al die keren kon ik geen donutsen eten daar werd ik kotsmisselijk van. Nu zat ik op de fiets naar huis even 4 donutsen weg te eten. Hihi en de laatste bedacht ik laat maar want mijn meisje vind ze ook lekker. Hihi ik kreeg geloof ik echt een kleur. Hahaha iedereen die langs kwam en die keek dan kreeg ik zo'n raar gevoel. hahaha
hahaha lekker hoor donuts, gaat er hier ook wel in hoor, ben zelf verslaafd aan Ben en Jerry's New York fudge ( chocolade met nootjes) heerlijk gewoon
AmyRose. Kok he. Jee mijn zwager was van beroep ook ko. Hihi nu werkt hij bij een bank zodat hij normale tijden heeft voor zijn zoon. O wat heb ik lekker gegeten zeg. Wat is jou specialiteit ?
maar ik probeer niet al te veel te snoepen , gelukkig hou ik ook erg van fruit en ga t weekend eens de recepten van Sophie proberen, lijkt me erg lekker!
nou specialiteit zal ik t niet noemen, maarre ik werkte in een grand cafe, dus niet echt superluxe ofzo, maar beetje van alles , de bekende biefstuk gevuld met kruidenboter of tagiatelli met roomsaus en verse zalmsnippers, verse soepen( maak ik thuis ook veel ben een echte soepmens heerlijk), varkenshaas, of simpel friet met sate beetje van alles, ook somalisch das toch wel t lekkerst hihi
ribeye, zelfgemaakte cordon bleu, ballen gehakt, kipfilet met zelfgemaakte champignonnensaus, alle simpele dingen zeg maar
nou zeg kon mijn bezem niet vinden lekkere huisvrouw ben ik haha. kon het niet laten om toch nog even hier te spieken en ja hoor, pagina erbij @AmyRose wat leuk, kok! ik heb Japans gestudeerd, heel anders he mmmm klinkt lekker, gelukkig is Ben en Jerry's hier niet zo makkelijk te krijgen! wil je dat laten al die lekkere dingen op te noemen, ik krijg er trek in en dat op de vroege morgen @Mimi echt een zwangere he, speciaal naar de winkel voor donuts. laat het je smaken meid haha. ik moet echt een beetje oppassen want ik wordt nog ronder als een tonnetje dan ik al was haha. zo en nu ga ik echt even wat doen. tot zo ssssmak!
en mimi: wat is jouw favo gerecht om te eten? van mij lekker indisch of Somalisch, en het eten van mn lieve buurvrouw( ze is Turks) o dat vrouwtje kan zulk lekker eten maken
Sorrie was even naat de toilet. Daar heb ik echt moeten puffen om ontspannen te kunnen P**P*N Hahaha. En mijn ventje belde hij was wat vergeten. Het briefje van de vrijdagen of ik het even kon opnoemen. Mijn favoriete om te eten. Iedereen thuis is er dol op. Mijn dochter kiest het zelfs boven de patat dag vrijdag haha. Mijn zelfgemaakte nasi. Ik doe er geen groente in alleen mais dan. Bij een pizzaria in de stad (roma heet het) hebben ze heerlijke lasagne. Jammiejammie. In een restaurant haal ik meestal ja sorrie meiden varkenshaas omdat die het lekkerst is. Of de kipsate met pindasaus. Ik ben verslaafd aan tiramisu alleen mag ik het nu geloof ik niet dus eet het ook echt niet. . Ik haal altijd die dingen bij de aldi dus mijn ventje blij mag hij ze allemaal opeten.
Goedemorgen meiden! Nou, op 2 dagen tijd zijn hier meer dan 20 pagina's bij gekomen moet eerlijk bekennen dat ik ze niet allemaal terug gelezen heb Hier deze morgen op nieuwe bloedproef geweest. Deze namiddag krijg ik de uitslagen maar kon het niet laten en heb zonet toch nog een predictor test gedaan en ja hoor, bijna onmiddelijk een mooie dikke streep dus het kan niet anders (ook al heb ik niet veel last van de zwangerschap dan)! Ik heb me ook zonet ingeschreven voor de infosessie pas zwanger van onze mutualiteit voor volgende week donderdag. Ben eens benieuwd hoe dat zal zijn! Nou meiden, nog veel klets plezier, ik ga hier wat verder werken
Oh meiden, hou op....ik heb ook zo'n zin in lekker eten En ben ook dizzy en misselijk, hoezo zwanger Mn moeder is vandaag jarig, dus vanmiddag in elk geval een lekker stuk taart. Maar ehhh een kok in ons midden.....kom maar op met die recepten. En heb ook zin in een fruitshake maar al ons fruit is op. Zo maar ns de markt op. Sophie is alweer koortsvrij, maar slaapt aan een stuk door. Zag trouwens erg mooie namen voorbij komen! Saartje, is je HH al tip top x Sophie
o bedoel je het zo. Uhm. Bij de griek vind ik het lekker enne mexicaan enne uhm italiaans. Uhm ik weet niet meer wat het is hoor maar toen ik als klein meisje bij mijn oma logeerde had ik een marrokaans vriendinnetje daar. Haar moeder had iets van deeg gemaakt o dat was zo lekker. Ik weet niet meer hoe het heette maar in mijn herrinnering dacht ik iets met oren. of droom ik dat