jep hadden we hier ook al last van, maar Duitsland is door! Marbo van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad en nog steeds hebt natuurlijk. En straks lekker een paar daagjes genieten... Beatrice, hoop dat het vocht in je been snel wat afzakt, mijn moeder heeft er met warme dagen ook altijd heel erg veel last van en het is idd geen pretje Sybje, balen dat de echo zo k*t ging, hopelijk gaat het de volgende keer beter Kersje idd hele mooie echo foto's zeg, echt mooi om te zien, en ook een mooie kinderwagen! We zijn hier al een paar dagen bezig met onze huiskamer en gang, alles geverfd (wat kan een zwangere toch twijfelen over kleuren zeg, afgelopen week wilde ik iedere dag een andere kleur) en morgen komen de nieuwe meubels eindelijk, alleen volgende week vrijdag pas de bank, dus moeten we even een week op tuinmeubelen zitten, zit nie echt comfortabel een hele avond zeg! Van het weekend gaan we weg naar center parcs het heijderbos, net ff onze ochtenlunch bij ze geregeld lekker makkelijk dus Een heleboel meiden hebben al de 20 weken echo gehad en ik moet nog wachten tot 3 juli, ben een beetje bezorgd of ze het allemaal wel goed kunnen zien ivm mijn extra laagje zeg maar! De vorige echo was wel onzettend duidelijk maarja toen zat de kleine ook heel erg laag. Ook weten we nog steeds niet of we het geslacht van de kleine willen weten, neig heel erg naar een JA maar ben bang dat ik later denk had ik et maar nie geweten
Goedemorgen allemaal, Vandaag dan de 20-weken streep gehaald! Alleen sinds gisteren last van dikke enkels en zere voeten....vanochtend nog steeds. En een spier in mijn been die uit zich zelf samen trekt. Beetje jammer, maar ach t gaat vast wel weer over (hoop ik maar)
Hier nog een (jonge) november mama! Ik ben 28 November uiterekend van ons eerste kindje... Totnu toe gaat alles prima behalve mijn lage bloeddruk 120/40 waardoor ik wel weer aan het zout zit. 19 juli heb ik mijn 21 weken echo, 2 daagjes na mijn verjaardag ds een heel leuk cadeautje
goeiemorgen! Gerdien, heb jij ook last van een spier die zichzelf de hele tijd samentrekt in je bovenbeen? Ik ook gisteren! Dat is echt hinderlijk zeg! Is dat een zwangerschapskwaal? ROSSIJA VPEROD hihi Wij zijn vanavond voor Rusland.
Noatje welkom! Domino, ik heb ook een extra laagje hoor, hihi, en ze konden alles goed zien. Allen zie ik bij vriendinnen dat de 3d echo mooier is als je wat dunnen bent, heb je mooier beeld. Maar toch blijft t mooi hoor, je kindje zien! Ik mag 7 julie weer voor een pretecho!
Goedemorgen, Ik heb morgen om 8 uur een afspraak bij de huisarts, kan niet eens 10 minuten achter de pc zitten op mn werk. Zal wel weer een rondje fysio worden. Alle meubels voor de babykamer zitten in elkaar en gaan ze vanavond op hun plekje zetten en dan kan ik ze lekker gaan soppen en inruimen. @ Noatje, welkom !
hee meiden, Ik heb niks bijgelezen. Ik had een ongelovelijke K dag gisteren! Eerst rij ik voor niks naar de ikea om mijn garderobekast te halen, hebben ze niks op voorraad en bestellen doen ze niet aan. (deden ze met mijn wandmeubel wel ?!?!?!?!) Kom ik thuis is mijn wasmachine midden in de centrifugeronde gecrashed... Niks meer aan te doen (ding was pas 3,5 jaar oud?!?!?!?!), nieuwe gekocht (en meteen een droger, die was al langer stuk, maar met dit weer miste ik hem niet, alles hangt lekker in de tuin) Vervolgens ligt er bij de post een ophaalbon voor mijn zwnager kadoos van de etos. Ah leuk... NIet dus, ik moest die doos voor de 23e ophalen... Was het gisteren niet de 25e? Grrrr Ik die lui gebeld... Hadden ze de uitnodigingen te laat op de bus gedaan . Omdat niemand hem dus kon ophalen, wordt ie binnen 6 wkn thuisbezorgd. Nou dat was dan tenminste 1 meevaller... Als het goed is wordt voor 12:00 mijn wasmachine bezorgd... Ik denk dat ik me vandaag maar op wat achterstallig werk in de tuin stort
Goodmorning ladies Tipp: meid, klinkt echt als een K-dag inderdaad! Hoop dan maar dat vandaag een hoop leuks voor je mee brengt! Het is hier echt hééérlijk weer, ik werd gewekt door een zonnestraal net in mijn gezicht! Heerlijk wakker worden. Gisteren meende ik ontzettende last van blaasonsteking te hebben, maar het is vandaag weer helemaal weg. Dit was de vorige keer ook al zo en toen was mijn urine schoon. Kan dit komen doordat de kleine jongen misschien op/tegen mijn blaas aan ligt? Ik wilde vandaag mijn urine laten testen maar dit kan maar tussen 8 en 10 en ik werd om 09:50 wakker, helaas. Vanavond rusland - spanje! Ik hoop dat Spanje wint, en niet omdat ik voor Spanje ben.. Ik ben half duits (& dus nu maar voor Duitsland!) en zie die russen te makkelijk winnen straks in de finale, dus liever Spanje! (Jaja..) Maar, voor Guus zou ik het leuk vinden dat hij wint! Hij heeft het wel verdiend!
Goedemorgen ladiez! @Waarom: als je gewoon aangeeft dat je het niet wilt weten, dan kijken ze eromheen hoor, dus moet kunnen, ook bij 3D. Leukste is toch het gezichtje. @domino: denk dat je je geen zorgen hoeft te maken of je het wel kunt zien hoor, ik heb nooit van iemand gehoord die het niet heeft kunnen zien (ik neem aan dat je je gewicht bedoeld?) @noatje: gefeliciteerd en welkom hier! Als je wilt kun je je gegeven doorgeven voor de lijst aan jootje24 en je via hyves aanmelden. Heb je wel al je eerste echo ook gehad? En hoe was die? @ukke: waar heb je dan last van? Pijn neem ik aan, waar? @tipp: vandaag wordt een betere dag, dat kan niet anders Zo, ik ga ff een paar uurtjes werken. Mijn baas zou vanmorgen terug zijn van vakantie, maar heeft er nóg een half dagje achteraan gegooid, dus daar kan ik ook niet vanmorgen nog even mee babbelen. Ik heb besloten dat ik zelf dan maar mijn dagen indeel zoals ik denk dat het het beste is, ook al is mijn andere baas het er niet mee eens dat ik gedeeltelijk werk. Ik wil gewoon niet al helemaal thuis komen te zitten. Dag meiden! Dat het maar weer een mooie dag mag worden!
Goedemorgen meiden! Hier alles goed. Vandaag erg druk met de laatste voorbereidingen voor het huwelijk morgen. En vanavond de 20 weken echo! Iedereen een fijne dag! Dikke knuffel van mij!
Haha nouja stiekem ik ook voor Rusland Alleen wil ik dat Duitsland de finale wint en dat zie ik eerder gebeuren als ze tegen Spanje spelen dan tegen Rusland! Enne Noatje: Leuk dat je nu ook hier zit, gezellig!
Nou, de Duitsers zijn weer heeeeeeeeeeel Duits bezig met scoren in de laatste minuut, dus dat lukt ze tegen Spanje én Rusland wel hoor! Ik ga toch maar voor Rusland, puur voor Guussie en om het feit dat we dan kunnen zeggen dat we van de Europees Kampioen verloren hebben
Bedankt voor alle leuke reacties Voor welke hyves is dat? ben al lid van diverse zzwangerschaps, en een november 2008 hyves. Mijn 1e echo was geweldig, was met 10 weken, en de baby sprong in het rond en speelde verstoppertje. Is nu nog zo lang wachten op de 20 weken echo.... En daarna niks meer....dus we zitten te denken aan een pretecho met 30 weken