Nee hoor, is allang bekent dat dit geen doping was maar BLUE ICE sportdrank aquarius. Dit was de reden van de blauwe tong. http://www.dumpert.nl/mediabase/158031/ ... _myth.html http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/5c ... urong3.jpg Jammer voor Nederland helaas helaas.
@ KersjeB, mn schouders beginnen zeer te doen en onder in mn rug en dat trekt een klein beetje door naar mn benen... Denk dat mn houding niet goed is.. Maar we zullen zien bij de ha, weet eigenlijk wel zeker dat ze me doorstuurd naar de fysio @ Voetbal, ben ik ook voor Rusland ! Is toch ook een beetje onze Guus !
Hahaha Maar begin nou niet over snoep etc.. Daar krijg ik zo'n honger van! Ben trouwens geschrokken net. Mijn vriend zei gisteren al dat ik even een buikfoto moest maken omdat hij hem zo gegroeid vond. Nou, ik dacht dus dat het wel mee viel.. Toch even een foto gemaakt Viel bijna om! Is dit wel normaal met nog maar 18 weken!? Die punt wordt alleen maar groter en groter! (Zet hem wel even in mn album hier..)
mmm Ik ga toch me maar eens omkleden, moet om 13.00 gaan werken tot 21.00 en heb zoveel zin (Niet dus )
@kleinwonder : mooi buikje hoor ....... ik heb normaal 2 buikjes 2 zwembandjes zo gezegd .....maar die naad er tussen word nu weg gedrukt door de kleine ....poehee dat is alles behalve lekker .....maar goed als de kleine maar alle ruimte heeft ...mijn navel is ook al minder diep .....en bij jullie ?
Ik vind mijn buik zo gigantisch ineens.. Vergeleken met 2 weken geleden, jeetje. Haha, inderdaad als de kleine maar ruimte heeft. Mijn navel is nog net zo diep als altijd, heb ook (écht) een erg diepe navel dus dit zal nog wel even zo blijven. Ga zometeen lekker zwemmen, heerlijk
@ sybje, dat is bij mij ook zo.. Had in het begin een beetje een hangbuikje maar das nou redelijk weg.. begint echt op een zwangerschapsbuik te lijken.
HEEEEELP Ik krijg zaterdag mensen te eten (en ik wil nu boodschappen doen, morgen geen tijd voor) en ik heb geen idee wat ik moet maken. Ik wil iets zomers zonder pasta, vis en knoflook.... Iemand een idee?
eehhmm wij gaan bbqen zaterdag ...tenminste dat hoop ik ....volgens het weer dus namelijk niet ....is wel lekker makkelijk een bbq
Of wraps ook lekker.... Wat ben ik blij dat mijn gup het er niet mee eens was dat ik boterham met gebakken ei at... T ging weer net een weekje goed
hoi meiden, ik heb even een vraag aan jullie, hebben jullie ook al last van harde buiken? Ik heb ze nu dagelijks, niet elke uur maar toch wel 3 of 4 keer per dag.