goedemorgennnnn heb heerlijk uitgeslapen die late diensten putten me toch behoorlijk uit. Vanmiddag weer werken tot 23:15 uur en dan een weekje vrij gisteren de datum van mijn verlof geregeld. als het een beetje mee zit is 26 sept mijn laatste werkdag. wanneer ik weer aan het werk wil word besproken wanneer de kleine er is. Dan kunnen we gelijk zien hoveel uren ik nog over heb om erachteraan te plakken. teamleidster is erg schappelijk daarin gelukkig! heb besloten toch nog een pretecho te doen aangezien de 20 weken echo mij tegen viel. kon weinig zien. alleen het bureau waar ik het wil laten doen heeft nu vakantie en gaat maandag weer open. dus dan gelijk bellen. tussen de 23ste en 26ste week is beste toch?
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# blue ice - ? - ?jr - 1e kindje - het wordt een jongetje 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : 19 november Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 21 november Starry - Rotterdam - 23 jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X babychica - Noord- Brabant - 22 jr - 1 kindje - : 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : WillyD - Lelystad - 23 jr -1 kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Er zijn tot nu toe 83 november mama's! Totaal: 7 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 45 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 18 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 26 juni Tatlim- 4e echo 10:30 uur 27 juni wendy1983 gaat trouwen!! Ram1978 afspraak vk 30 juni Lillebi- afspraak vk benmarieke- 20 weken echo + geslachtsbepaling 1 juli JsztD- afspraak vk schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo Anneke - afspraak vk 2 juli Lillebi - 20 weken echo 3 juli domino85- 20 weken echo spotlight - afspraak vk chebu- 20/21 weken echo en pretecho 4 juli annelet- 20 weken echo JannyJansen- 20 weken echo 15:00 uur 7juli JannyJansen- Gyn 13:30 uur spotlight - 20 weken echo 8 juli Anneke - 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur 10 juli lot23- 20 weken echo GerdienD- afspraak vk Jootje - 3e afspraak vk tipp42hgg - 20 weken echo 11 juli marielleB- 20 weken echo 15:30 uur 12 juli Sybje - pretecho 14 juli JsztD- 2e 3d echo 15 juli Edithdeb - afspraak gyn marielleB- afspraak vk schildje - afspraak vk 15:00 uur 17 juli Ram1978- 21 weken echo 18 juli marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk 30 juli JannyJansen- pretecho 09:00 uur neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Ik heb er ook regematig last van, toch een teken dat je teveel doet, zolang het bij 3 a 4 keer per dag blijft hoef je je geen zorgen te maken, maar bespreek het wel even met de vk. Eventueel laten testen op blaasontsteking, hiervan kan je namelijk ook harde buiken krijgen. @ jootje24, ja zo rond de 25 weken, dan heb je het mooiste beeld bij een 3d echo.
@jootje : 25 sept pas ? ik ga week 34 met verlof ...dat is 19 aug ........ ik ga vanavond weer voor het eerst werken 5 uurtjes ......hoop dat ik het trekt ...klinkt misschien aanstellerig maar werd vanmorgen al badend in het angstzweet wakker ...benauwd zenuwachtig ....en dus misselijk ,......kan nog leuk worden dus ... hier geen harde buiken geloof ik ......alleen een hyperactief beebje , ik hoef mijn hand er maar op te leggen en ik krijg een stoot
een harde buik...weet eigenlijk niet precies wat ik me daarbij voor moet stellen... mijn buik voelt na een dag werken wel wat strakker aan, maar weet niet of dat een harde buik is...
ik ga nu eerst even eten.. denk dat ik maar even lekker noodjes klaar maak... jammieee.... en dan vanmiddag voor ik weg ga nog even een ijsje! ben trouwens vandaag 20 weken!
vind het maar niks dat we nog steeds niks van @jaki hebben gehoord! of heb ik erover heen gelezen? ze heeft een aantal dagen terug toch al de 20 weken echo gehad?
mijn buik wordt dan heel erg hard en opgeblasen, hij staat heel erg gespannen en trekt na een tijdje weer weg. Ik moet pas over 3 weken weer naar de gyn maar als het zo blijft dan ga ik denk ik toch bellen of ik niet eerder kan komen.
Hmm ik wilde vandaag het huis boenen. Belt eerst mijn moeder op, uur gekletst. Dan een vriendin op msn. Ook een uur gekletst. Zo komt er natuurlijk niks van. En ik wil ook nog naar de kapper. En de koelkast wacht ook nog... Eerst maar eens strijken... @Conny, dat lijkt me vervelend. Ik heb alleen 's ochtends last van mijn buik. Als ik naar de wc moet. Hopelijk kun je eerder terecht!
@ Noatje : Welkom! @ Wendy: een hele fijne dag gewenst morgen! @ Kleinwonder: een mooie punt buik heb jij ! @ Conny: volgens mij is nu al zoveel harde buiken hebben echt een teken dat je wat meer rust moet nemen. Ik had het een paar weken geleden ook en de verloskundige gaf aan dat ik meer rust moest nemen. Ik doe dat nu en heb het helemaal nog niet weer gehad. Wij gaan lekker een weekendje naar Zeeland (concert at sea). We vertrekken vanmiddag naar mijn schoonvader en reizen morgen door naar Zeeland. Maandag weer terug naar huis....Heb er zin in!
Zo heb net weer een foto geplaatst van mijn buik. Ik kan niet echt zien dat het gegroeid is. Jullie wel? @Jootje, gefeliciteerd met je mijlpaal.
lekker sybje zo'n baas, lekker lang verlof! Ik heb officieel half sept verlof, 6 wk van te voren,maar ga er van uit eerder te stoppen, met 30 weken. Ik werk nu al halve dagen en mijn bekken blijft erg pijn doen helaas. Conny; ik had ook regelmatig harde buiken, dat is ook 1 van de redenen dat ik minder werk nu. Ik heb het nu alleen als ik buk of ineens een verkeerde beweging maak! Ja Jaki, waar ben je?
krijg nou wat... ik zie mijn buik gewoon al bewegen als uk schopt, hihi. Leuk! Hij schopt ook zoveel en hard...