Goeiemorgen meiden... Nee stijfheid herken ik niet, maar ik kan het me op zich wel voorstellen.... Ik word heel even niet goed van de postbezorging....Een vriendin van mij zou iets opsturen, ik wacht er al een week op, niks bezorgd. Ik heb het enge vermoeden dat het voor de verandering weer eens verkeerd bezorgd is (er zijn 2 straten die qua naam vreselijk op elkaar lijken (waaronder mijn straat), beiden beginnen met Scho... en eindigen op ...werf. Ook de postcodes lijken vreselijk op elkaar (DN en DM), en ze liggen practisch naast elkaar... Dat is toch vragen om moeilijkheden?!?!?!) en dat de ontvanger te lui is om even naar de goede straat te lopen of naar de brievenbus... Grrrr...
Jah hier dus ook en dat terwijl ik vanmiddag dus van 13.00-21.00 sta te werken met 3-kwartier pauze.... ik was kapot gister....
Meiden bedankt dat jullie zo aan me denken. We gaan zo naar het gemeentehuis. We hebben een zeer ruime planning vandaar dat ik nog even iets van me kan laten horen! De 20 weken echo was fantastisch. We hebben zoveel mooie foto's en een dvd van 1 uur echt geweldg en alles was goed. We weten wat het wordt maar dat maken we vandaag bekend aan de familie dus maandag zal ik het hier neet zetten want vanavond gaan we naar disneyland! Het is hier trouwens stralend weer! Liefs Wendy
@noa: ik herken jouw probleem niet zozeer, maar wil wel nogmaals aangeven: als het niet gaat, dan moet je dat zeggen op je werk hoor. Er is niemand bij gebaat dat jij door blijft werken en straks helemaal thuis zit bij 20 weken zwangerschap, terwijl je het met wat minder uren, veel langer vol kan houden. Ff aan jezelf denken!
wendy: gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst! En super dat jullie echo goed was, we zijn heel benieuwd wat het is, dus tot maandag!
@ Wendy Fijn dat alles goed is, Fijn weekend en veel plezier gewenst! @Kersje Probleem is, is dat ik dit jaar voor mijn zwangerschap al 3 maanden 50% heb gewerkt (dec-febr) en mijn afdelingsleider nu al niet blij met me is... Hij snapt ook niet dat als ik om 12 uur eet, ik mijn pauze om 3 uur nodig heb ipv om 5 uur pas. Hij zegt letterlijk: "Dat je maag kleiner word is pas na 7 maanden ofzo hoor" tevens zat hij heel moeilijk te doen omdat mijn echo op een zaterdag valt, en ik niet naar huis eerst mocht ervoor... Dus ik probeer zo lang mogelijk 100% te werken... Nu hopen dat het niet me heup (zoals eerder dit jaar) of me kniën teveel word
Jaki en ik waren nog niet toegekomen aan het uitwisselen van mobiele nrs. En ja, bellen kan ze niet, maar sms-en wel. Geen idee dan of ze wel een mobiel heeft. Vast wel. Goh, die Wendy, zit je op je trouwdag nog achter de pc om hier even te snuffelen. Hoezo verslaafd? Hartstikke leuk dat jullie het geslacht weten en zo'n mooie echo hebben gehad. Ben erg benieuwd wat het is. Nogmaals, een hele fijne dag. Gelukkig is het mooi weer bij jou. Chebu, dan vieren we samen feest die dag. Jij een heerlijk dagje in Nederland, ikke de 20-weken echo. Ik hoop voor je dat je veel plezier hebt in dit kikkerlandje. Tipp, dat is inderdaad vervelend. Die post doet wel vaker iets verkeerd. Kan me voorstellen dat het bij jou nu aardig irritant wordt. Hier geen last van pijntjes, stijfheid of spiertjes. Alleen als ik erg lang sta of loop, krijg ik her en der wel last. Ik ga zo naar m'n werk. Vandaag geen kids op school, die hebben gistermiddag vakantie gekregen. Vandaag de klas leeghalen, alles opruimen en schoonmaken, en daarna nog even in de stad lunchen en borrelen met alle collega's. Wel gezellig dus. Alleen voor mij geen gesleep met meubels en geen borrel... hihi.
Hi Dames, Kersje, lekker dat je minder gaat werken is echt goed voor je! Wendy, mooi dat het goed weer is, veel plezier in Disneyland! En ik ben benieuwd wat het wordt! Leuke dag om dat bekend te maken! Vraagje vanaf wanneer kan je voeding bh's kopen? Ik weet dat er een bepaalde week van je zw is dat als je dan 1 maat te groot koopt je de goede maat hebt! Mijn bh's zijn allemaal te klein (beugels komen eruit) en nu gebruik ik alleen nog bikini's. Jooze
Noaatje, Je moet echt voor jezelf kiezen! Ik herken dit zo maar bij mij heeft dit jaren geleden geresulteerd in een Burn-out, hier ben ik een half jaar ziek thuis van geweest en daarna rustig aan begonnen. Doe dat jezelf niet aan! Oke misschien juist goed voor jezelf (heb nu veel minder moeite met aan mezelf denken). Maar moet je echt de grens over gaan om aan jezelf te denken. Lijkt me niet nodig! Je kent je eigen grenzen het best. Jooze
Ben net even bij dat andere huis geweest. Die dame reageerde nogal verontwaardigd... Ik zou wel het verkeerde adres hebben opgegeven, en als er post voor ons bij hen kwam zou dat wel door ons komen en dus is het ons probleem. Alle post die niet voor haar was ging regelrecht naar het oudpapier... ze kon toch moeilijk postbode voor de hele wijk gaan spelen... Sorry?!?!?! Vervolgens sloeg ze de deur dicht...En bedankt! Volgens mij ga ik post voor haar die bij ons komt (zeker 1 poststuk per week) ook maar naar het oudpapier sturen Ik kan zo slecht tegen zulke mensen... Hoe moeilijk is het nou om even een envelopje naar de rechtmatige eigenaar te brengen?
ik heb al voedingsbh's (en zwangerschapsbh's) aan, heb nu 'oude' aan van toen ik bv gaf. De nieuwste bewaar ik voor als ik echt bv ga geven anders zijn ze misschien niet zo stevig meer!
nou ja zeg tipp, wat een gefrustreerd mens zeg! Hebben jullie ook last van dat je ineens niet meer weet of je iets met ij of ei schrijft? Ik had daar nooit problemen mee, maar nu soms ineens wel, zwangerschapsdyslexi of zo? bestaat dat?
Wendy, Van Harte gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst! oh ik had altijd al problemen met mijn spelling, maar nu is het helemaal een ramp! mijn geheugen is ook een ramp aan t worden. Vanochtend op zoek geweest naar mijn mobiel, want ik had m niet mee in mijn tas. (dat wist ik helemaal zeker....) Uiteindelijk toch mijn tas maar ff gecheckt. en ja hoor daar zat ie dus wel in!
dat heb ik 3 dagen met mijn huissleutels gehad. Ik ben er 3 dagen van overtuigd geweest dat ik ze kwijt was, en dat ze echt niet in mijn tas zaten... Daar zaten ze dus wel
He Dames, Even een kort berichtje. Ik ben nu aan het pakken en vertrek over een half uurtje richting Spanje. Ik kan niet wachten! Ik heb vast veel bij te lezen volgende week . Een fijne week allemaal! x